Budynek administracyjny Zabytkowej Kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom; rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego.

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-26 09:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Kamery telewizyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35627 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453112002, 713200007, 452611005, 453123309, 322400007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynku administracyjnym zabytkowej kopalni Ignacy w dzielnicy Niewiadom.
Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Do obowiązków wykonawcy należy:
- zapoznanie się z materiałami wyjściowymi (SIWZ, program funkcjonalno-użytkowy, dokumentacja fotograficzna, rysunki poglądowe),
- wykonanie inwentaryzacji budowlanej obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji,
- wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budowę ,
- realizacja robót w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany i uzyskane pozwolenie na budowę wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej.

Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę i montaż kamer CCTV-2szt. na zabytkowej wieży KWK Ignacy
- dostawę i montaż radiolinii -transmisja wizji do budynku maszynowni
- dostawę i instalację rejestratora IP
- uruchomienie systemu CCTV , przepięcie istniejących kamer do nowego rejestratora.

Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Rybnik
Ulica ul. B. Chrobrego 2
Nr domu 2
Miejscowość Rybnik
Kod Pocztowy 44-200
Województwo śląskie
Tel 032 4223011
Fax 032 4224124
Internet www.rybnik.eu
E-mail rybnik@um.rybnik.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 100
Wadium 800 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 projekt instalacji monitoringu o wartości tego zakresu co najmniej 5.000,00 zł brutto, - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 robotę obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego o wartości tego zakresu co najmniej 20 000,00 zł brutto W przypadku, gdy wykonane zamówienie obejmowało prace o różnym charakterze należy podać wartość dotyczącą wykonania instalacji systemu monitoringu wizyjnego . W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Zdolne Wykonawca dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży telekomunikacji, - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej, - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej, - co najmniej dwiema osobami, które będą pełnić funkcję montera posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne E branży elektrycznej, - co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję montera posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu D branży elektrycznej. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy -w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, o ile bez winy Wykonawcy trwało wstrzymanie robót ze względu na przedłużenie się procedury administracyjnej uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, tj. o różnicę ponad termin ustawowy od złożenia kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac ze względu na wydane decyzje lub postanowienia wstrzymujących realizację robót przez instytucje niezależne, takie jak: PINB, Policja, PSP, Sanepid, Konserwator Zabytków, itp., 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w pkt. 1.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz bip.um.rybnik.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 100 dni od daty zawarcia umowy, w tym: a) opracowanie koncepcji projektowej do 7 dni od daty zawarcia umowy, b) uzyskanie akceptacji Użytkownika i Zamawiającego (dla koncepcji złożonej do akceptacji) do 10 dni od daty zawarcia umowy, c) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego i protokolarne przekazanie go Zamawiającemu do 24 dni od daty zawarcia umowy, d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę do 80 dni od daty zawarcia umowy (Zamawiający składa wniosek o pozwolenie i przekazuje Wykonawcy kopię decyzji o pozwoleniu na budowę), e) realizacja robót do 100 dni od daty zawarcia umowy, w tym dostarczenie Zamawiającemu, w dniu otrzymania kopii pozwolenia na budowę, oświadczenia o przyjęciu obowiązków kierownika budowy (zawiadomienia PINB o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych dokonuje Zamawiający).
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)