Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-21 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37611 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego programu informacji prawnej (zwany dalej programem) wraz z aktualizacjami minimum raz w tygodniu.
I. Wymagania formalne i techniczne systemu:
l) Wykonawca dostarczy program informacji prawnej działający w sieci Internet, licencje na korzystanie z programu z prawem jednoczesnego dostępu dla minimum 5 użytkowników.
2) Architektura aplikacji nie może implikować konieczności instalacji jakiegokolwiek oprogramowania na stacjach klienckich.
4) Dostęp do programu ze stanowisk internetowych ma być realizowany przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych, bez konieczności instalacji dodatkowych narzędzi na stacjach roboczych.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania aktualnej bazy danych programu zawierającej akty prawne - przez okres 12 miesięcy od daty uruchomienia programu.
6) Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu dostęp do zawartości bazy programu przez okres 30 dni po upływie terminu obwiązywania umowy, w wersji co najmniej nadanej przez ostatnią aktualizację.
7) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie zamawiającego szkolenie dla dwóch pracowników Wydziału Informatyki w zakresie obsługi programu w wymiarze co najmniej 2 godzin (1 godzina tj. 60 min); wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe (dla każdego uczestnika) sporządzone w języku polskim; po ukończeniu szkolenia pracownicy powinni być przygotowani merytorycznie do zarządzania programem; szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 14 dni od dnia uruchomienia programu.
8) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie zamawiającego szkolenie dla pracowników (maksimum 10 pracowników) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w zakresie obsługi programu w wymiarze co najmniej 2 godzin (1 godzina tj.60 min); wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe (dla każdego uczestnika) sporządzone w języku polskim; po ukończeniu szkolenia pracownicy powinni być przygotowani do korzystania z programu; szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 14 dni od dnia uruchomienia programu.
9) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zgłaszanych wad/błędów w funkcjonowaniu programu.
10) Wykonawca zapewni pomoc techniczną przy obsłudze programu, świadczoną telefonicznie lub e-mailem, a w razie konieczności w siedzibie zamawiającego, maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 2 dni robocze (poniedziałek-piątek).
11) Wykonawca przekaże zamawiającemu dostęp administracyjny do ustawień programu, jeśli takowy będzie niezbędny do nadawania uprawnień
dla użytkowników.
12) Dzień uruchomienia programu wskazany zostanie w protokole zdawczo - odbiorczym.


II. Minimalne wymagania zamawiającego odnośnie zawartości bazy danych programu informacji prawnej:
Baza elektronicznego programu informacji prawnej musi zawierać, min.:
l) Komplet aktualnie obowiązujących aktów prawnych ogłoszonych w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim w Polsce oraz akty prawa oczekujące na wejście
w życie.
2) Komplet tekstów aktów prawnych, opublikowanych w Dzienniku Ustaw od 1918 roku, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, wraz z opisem, zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autora, datę wydania, datę wejście w życie oraz utraty mocy (jeżeli miała miejsce), informacje o statusie aktu (obowiązujący, archiwalny, oczekujący).
3) Komplet tekstów aktów prawnych, opublikowanych w Monitorze Polskim od 1918 roku, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, wraz z opisem, zawierającym: identyfikator (miejsce publikacji, rok, numer, pozycja), tytuł i rodzaj aktu, autor, data wydania, data wejście w życie oraz utraty mocy (jeżeli miała miejsce), informacje o statusie aktu (obowiązujący, archiwalny, oczekujący).
4) Możliwość przeglądania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i aktów uchylonych.
5) Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez).
6) Odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych.
7) Wzory pism i umów, w tym zbiór formularzy urzędowych opublikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim.
8) Zbiór orzeczeń Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, Trybunału Konstytucyjnego, opublikowanych w oficjalnych zbiorach urzędowych instytucji oraz sądów apelacyjnych i sądów okręgowych.
9) Orzeczenia Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych niepublikowane w oficjalnych zbiorach urzędowych instytucji.
10) Orzeczenia administracyjne, w tym m.in. Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów, orzecznictwo Zespołu Arbitrów / Krajowej Izby Odwoławczej.
11) Akty prawne opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej seria L - wydanie polskie, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej seria C - wydanie polskie, począwszy od 1 maja 2004 r. oraz w specjalnej polskiej edycji Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, zawierającego akty unijne opublikowane pierwotnie przed dniem 1 maja 2004 r.
12) Orzecznictwo luksemburskie, czyli orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (Trybunału Sprawiedliwości, Sądu oraz sądów wyspecjalizowanych).
13) Orzecznictwo strasburskie, czyli orzeczenia Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i Europejskiej Komisji Praw Człowieka.
14) Zbiór komentarzy (w tym skomentowana część jednostek redakcyjnych: Prawo zamówień publicznych, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny, Kodeks Postępowania Cywilnego, Kodeks Karny, Kodeks Postępowania Karnego, Kodeks Karny Skarbowy, Kodeks Spółek Handlowych, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawa - Prawo upadłościowe, ustawa - Prawo restrukturyzacyjne, ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych).
15) Monografie i inne opracowania dotyczące prawa polskiego i europejskiego.
16) Dane teleadresowe sądów i urzędów działających na terenie Polski.

III. Wymagania dotyczące funkcjonalności programu: Program w każdej wersji ma gwarantować:
l) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według identyfikatora/ sygnatury.
2) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według rocznika.
3) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według daty wydania/opublikowania oraz początku obowiązywania (daty wejścia w życie).
4) Wyszukanie zawartych w nim aktów prawnych i orzeczeń według indeksu przedmiotowego.
5) Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według słów zawartych w treści tych dokumentów.
6) Odesłania do komentarzy z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego.
7) Odesłania do orzeczeń sądów, orzeczeń administracyjnych, pism urzędowych, wzorów pism umów z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego.
8) Możliwość przeglądania tekstów projektów zmieniających akt prawny.
9) Identyfikację aktów prawnych obowiązujących, nieobowiązujących (archiwalnych) i oczekujących.
10) Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z bazy systemu do edytorów tekstu
11) Możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego lub jego fragmentu.
12) Możliwość wydruku całego aktu prawnego, poszczególnych jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów z zachowaniem formatowania widocznego na monitorze.
13) Możliwość śledzenia zmian w przepisach na dany dzień - kiedy akt prawny wchodzi w życie, kiedy jest zmieniany, bądź też traci moc

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach
Ulica ul. Witosa 86
Nr domu 86
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-561
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3641600
Fax 041 3641666
Internet http://www.wup.kielce.pl/
Regon 29234674600000
E-mail wup@wup.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna samorządu województwa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania przedmiotowego warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. 2) Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem zawartym w SIWZ, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. 4) Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom. 5) Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT 2.Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana podwykonawcy podczas realizacji, możliwa będzie jedynie za zgodą Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 b) Wartość merytoryczna komentarzy zawartych w programie w zakresie wymaganym przez Zamawiającego
Kryt 2p 30
Kryt 3 c) Ilość orzeczeń z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Kryt 3p 5
Kryt 4 d) Ilość orzeczeń sądów powszechnych z zakresu prawa zamówień publicznych
Kryt 4p 5
Adres strony internetowej siwz http://wupkielce.bip.gov.pl/
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Kancelaria, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Próbka - płyta CD/DVD z wersją DEMO programu oraz instrukcją uruchomienia programu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)