dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia

Data publikacji 2016-04-12
Data zakończenia 2016-04-21 11:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38157 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004, 503132004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer).
1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na:
- część I zamówienia - dostawę 33 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur senatorskich.
- część II zamówienia - dostawę 10 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych (urządzenia z modułem zszywającym wewnętrznym - zszywanie min. 20 arkuszy) wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu.
1.3. Przedmiot zamówienia (część I zamówienia i część II zamówienia) obejmuje również:
1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 6 miesięcy od daty dostawy;
2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek,
3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50 000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek.
1.4. O miejscu i terminie instalacji kopiarek Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego - za pośrednictwem faksu albo e-mailem - z 2-dniowym wyprzedzeniem.
1.5. Ponadto Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 punkt serwisowy działający na terenie każdego województwa, w odniesieniu do części I zamówienia i/albo co najmniej 1 punkt serwisowy działający na terenie m. st. Warszawy, w odniesieniu do części II zamówienia.
1.6. Dostawa wszystkich kopiarek (część I zamówienia i/albo część II zamówienia) nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6/8.
1.7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe (część I zamówienia i/albo część II zamówienia), na okres minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji, bez ograniczenia okresu gwarancji i uprawnień z niej wynikających limitem kopii.
1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapiera SIWZ.

Opis

1. Kopiarki muszą spełniać następujące warunki techniczno-eksploatacyjne:
1) prędkość kopiowania minimum 22 kopie na minutę,
2) moduł dupleksu,
3) moduł drukarki,
4) dwustronny automatyczny podajnik dokumentów,
5) pamięć minimum 128 MB,
6) format kopii i oryginału A3-A5,
7) rozdzielczość minimum 600 x 600 dpi,
8) minimum 2 szuflady na papier o pojemności minimum 250 arkuszy każda (w tym co najmniej jedna szuflada w formacie A3),
9) funkcja sortowania elektronicznego,
10) skaner kolorowy z możliwością skanowania Twain, do USB,
11) zgodność: Windows (Vista/Windows 7/ Windows 10/ Mac OS 10.2 lub późniejszy Linux),
12) panel sterowania i komendy w języku polskim i możliwość zmiany języka, na język angielski,
13) stolik lub szafka pod kopiarkę,
14) możliwość wprowadzenia kodu dostępu dla użytkownika,
15) instrukcja obsługi kopiarki w języku polskim,
16) zasilanie 220V-230V/50 Hz.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane kopiarki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, należy wypełnić i złożyć załącznik nr 1a - Parametry techniczne oferowanej kopiarki, stanowiący załącznik do Formularza oferty będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz dołączyć folder oferowanych kopiarek, lub inny dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanych kopiarek.
3. Przedmiot zamówienia (część I zamówienia) obejmuje również:
1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 6 miesięcy od daty dostawy,
2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek,
3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50 000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek.
4. Dostawa wszystkich kopiarek nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6/8. Dostawa kopiarek przeznaczonych dla biur senatorskich nastąpi do Kancelarii Senatu w trzech terminach wskazanych przez Zamawiającego, po 11 sztuk kopiarek w każdym terminie. Dostawa kopiarek powinna zakończyć się w terminie do 30 czerwca 2016 r.
5. Wykonawca zainstaluje dostarczone kopiarki we wskazanym biurze senatorskim na terenie całej Polski, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty dostawy. O miejscu i terminie instalacji kopiarki, Wykonawca zostanie powiadomiony faksem albo e-mailem, z 2-dniowym wyprzedzeniem. Kancelaria Senatu we własnym zakresie dostarczy kopiarki do wskazanych biur senatorskich na terenie Polski.
6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe na okres minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji, bez ograniczenia okresu gwarancji i uprawnień z niej wynikających limitem kopii. Okres rękojmi będzie odpowiadać okresowi udzielonej gwarancji.
7. Warunki gwarancji i serwisu, w okresie realizacji umowy, nie mogą być gorsze niż podane poniżej:
1) naprawy gwarancyjne będą się odbywać w miejscu zainstalowania kopiarki, wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli naprawa w miejscu instalacji nie będzie możliwa, Wykonawca odbierze kopiarkę i dostarczy ją po naprawie na własny koszt i odpowiedzialność;
2) na czas naprawy poza biurem senatorskim na życzenie Zamawiającego, Wykonawca udostępni kopiarkę zastępczą;
3) od chwili zgłoszenia awarii do jej usunięcia nie może minąć więcej niż 14 dni roboczych;
4) Wykonawca może w umowie powierzyć wykonanie obowiązków wynikających
z gwarancji innemu przedsiębiorcy, z tym że Wykonawca ponosi odpowiedzialność
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obsługi gwarancyjnej;
5) w razie, gdy naprawa kopiarki potrwa dłużej niż cztery tygodnie, lub gdy ten sam zespół lub element kopiarki będzie naprawiany cztery razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo wymiany kopiarki na nową, spełniającą takie same warunki techniczno-eksploatacyjne, przy czym poprzez czterokrotną naprawę kwalifikującą sprzęt do wymiany na nowy, rozumie się naprawę tego samego zespołu lub elementu urządzenia;
6) okres gwarancji będzie przedłużony o czas trwania naprawy;
7) gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego:
- do przemieszczania dostarczonej kopiarki,
- do dysponowania zakupioną kopiarką,
8) w razie przeniesienia własności kopiarki uprawnionym do gwarancji będzie nowy właściciel.
8. Wykonawca może do oferty załączyć wzór karty gwarancyjnej. Zaleca się, aby zapisy wzoru karty gwarancyjnej były zgodne z zapisami pkt 3.2.7. Opisu przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji wynikające z SIWZ i zawartej umowy korzystniejsze dla Zamawiającego, będą miały pierwszeństwo przed zapisami dołączonego przez Wykonawcę wzoru karty gwarancyjnej, a później karty gwarancyjnej.
9. Wykonawca ubiegający się o dostawę kopiarek cyfrowych do biur senatorskich musi zapewnić co najmniej 1 punkt serwisowy działający w każdym województwie.1. Kopiarki muszą spełniać następujące warunki techniczno-eksploatacyjne:
1) prędkość kopiowania minimum 40 kopii na minutę,
2) moduł dupleksu,
3) moduł drukarki,
4) dwustronny automatyczny podajnik dokumentów,
5) pamięć minimum 2 GB,
6) dysk twardy minimum 320 GB,
7) format kopii i oryginału A4-A5,
8) rozdzielczość minimum 600 x 600 dpi,
9) minimum 2 szuflady na papier o pojemności minimum 500 arkuszy każda,
10) funkcja sortowania elektronicznego,
11) skaner kolorowy z możliwością skanowania do e-mail, do FTP, Twain, do SMB, do USB,
12) zgodność: Windows (Vista/Windows7/ Windows 10/ Mac OS 10.2 lub późniejszy Linux),
13) panel sterowania i komendy w języku polskim i możliwość zmiany języka na język angielski,
14) stolik lub szafka pod kopiarkę,
15) możliwość wprowadzenia kodu dostępu dla użytkownika,
16) instrukcja obsługi w języku polskim,
17) zasilanie 220V-230V / 50 Hz,
18) moduł zszywający wewnętrzny - zszywanie min. 20 arkuszy.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane kopiarki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, należy wypełnić i złożyć załącznik nr 1b - Parametry techniczne oferowanej kopiarki, stanowiący załącznik do Formularza oferty, będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz dołączyć folder oferowanych kopiarek, lub inny dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanych kopiarek.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 6 miesięcy od daty dostawy,
2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek,
3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50 000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek.
4. Dostawa kopiarek nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6/8.
5. Wykonawca zainstaluje kopiarki we wskazanym biurze na terenie Kancelarii Senatu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty dostawy.
O terminie i miejscu instalacji kopiarki Wykonawca zostanie powiadomiony za pośrednictwem faksu albo e-mailem, z 2-dniowym wyprzedzeniem.
6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe na okres minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji, bez ograniczenia okresu gwarancji i uprawnień z niej wynikających limitem kopii. Okres rękojmi będzie odpowiadać okresowi udzielonej gwarancji.
7. Warunki gwarancji i serwisu, w okresie realizacji umowy, nie mogą być gorsze niż podane poniżej:
1) naprawy gwarancyjne będą się odbywać w miejscu zainstalowania kopiarki, wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli naprawa w miejscu instalacji nie będzie możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy go po naprawie na własny koszt
i odpowiedzialność;
2) na czas naprawy poza Kancelarią Senatu na życzenie Zamawiającego Wykonawca udostępni kopiarkę zastępczą;
3) od chwili zgłoszenia awarii do jej usunięcia nie może minąć więcej niż 14 dni roboczych;
4) Wykonawca może w umowie powierzyć wykonanie obowiązków wynikających
z gwarancji innemu przedsiębiorcy z tym, że Wykonawca ponosi odpowiedzialność
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obsługi gwarancyjnej;
5) w razie gdy naprawa kopiarki potrwa dłużej niż cztery tygodnie, lub gdy ten sam zespół lub element kopiarki będzie naprawiany cztery razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo wymiany kopiarki na nową, spełniającą takie same warunki techniczno-eksploatacyjne, przy czym poprzez czterokrotną naprawę, kwalifikującą sprzęt do wymiany na nowy, rozumie się naprawę tego samego zespołu lub elementu urządzenia;
6) okres gwarancji będzie przedłużony o czas trwania naprawy;
7) gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego:
- do przemieszczania dostarczonej kopiarki,
- do dysponowania zakupioną kopiarką,
8) w razie przeniesienia własności kopiarki, uprawnionym do gwarancji będzie nowy właściciel.
8. Wykonawca może do oferty załączyć wzór karty gwarancyjnej. Zaleca się, aby zapisy wzoru karty gwarancyjnej były zgodne z zapisami pkt 3.3.7. Opisu przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji wynikające z SIWZ i zawartej umowy korzystniejsze dla Zamawiającego, będą miały pierwszeństwo przed zapisami dołączonego przez Wykonawcę wzoru karty gwarancyjnej, a później karty gwarancyjnej.
9. Wykonawca ubiegający się o dostawę kopiarek cyfrowych z przeznaczeniem do Kancelarii Senatu, musi zapewnić co najmniej 1 działający punkt serwisowy na terenie m. st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Senatu
Ulica ul. Wiejska 6
Nr domu 6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Województwo mazowieckie
Tel 22 6949035
Fax 22 6949213
Internet www.senat.gov.pl
Regon 00139380011000
E-mail drapinsk@nw.senat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kancelaria Senatu
Rodzaj zam inny Kancelaria Senatu
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunki określone w pkt III.3.1)-III.3.5) ogłoszenia winien spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane kopiarki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty należy dołączyć folder oferowanych kopiarek lub inny dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanych kopiarek - w zależności od oferowanej części zamówienia (część I zamówienia i/albo część II zamówienia).
Inne dokumenty Wykonawca oprócz dokumentów i oświadczeń wymaganych w części VIII SIWZ, jest zobowiązany złożyć również: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1a do Formularza oferty i/albo nr 1b do Formularza oferty - w zależności od oferowanej części zamówienia (część I zamówienia i/albo część II zamówienia); 2) pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.-8.5. SIWZ, winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie pełnomocnik reprezentujący te podmioty; 3) wyjaśnienie Wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 4) dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub upoważnionego przedstawiciela. Zaleca się, aby podpis/podpisy osób podpisujących ofertę i pozostałe dokumenty, lub poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów były opatrzone pieczątkami imiennymi; 5) dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski; 6) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów ofertry; 7) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w stopniu niezbędnym do należytego jego wykonania, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zawierające w szczególności informacje o: 1. Zakresie dostępnych Wykonawcy zasobów tego podmiotu. 2. Sposobie wykorzystania zasobów tego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. 3. Charakterze stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem. 4. Zakresie i okresie udziału tego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Adres strony internetowej siwz www.senat.gov.pl
Adres uzyskania siwz Kancelaria Senatu, ul. Frascati 2, pokój 217, tel.: 22 694 90 35, 22 694 90 37.
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Kancelarii Senatu, Warszawa, ul. Wiejska 6, budynek B, wejście B II, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Czy unieważnienie Nie
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)