Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych, mebli komputerowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego

Data publikacji 2016-04-12
Data zakończenia 2016-04-20 09:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38185 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391510005, 391340000, 391120000, 391131008, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

meble biurowe, meble różne, meble komputerowe, krzesła, fotele łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

Opis

stół konferencyjny (rys. 7-1) - 2szt.
biurko (rys. 7-2) - 1 szt
biurko wykładowcy (rys. 8-1) - 2 szt.
biurko komputerowe (rys. 9-1) - 1 szt.
2biurko komputerowe (rys. 9-2) - 1 szt.
szafa garderobiana z drzwiami (rys. 10-1) - 1 szt.
regał duży z drzwiczkami (rys. 102) - 1 szt.
regał wąski (rys. 10-3) - 1 szt.
regał mały z drzwiczkami (rys. 10-4) - 1 szt.
regał wąski z drzwiczkami (rys. 10-5) -1 szt.
regał duży z drzwiczkami (rys. 10-6) - 1 szt.
biurko (rys. 10-7) - 1 szt.
kontener z szufladami (rys. 10-8) - 1 szt.
kontener z drzwiczkami (rys. 10-9) - 1 szt.
stolik (rys. 10-10) - 1 szt.
wieszak stojący (rys. 10-11 - 1 szt.
szafka pod zlewozmywak (rys. 10-12) - 1 szt.
szafa garderobiana narożna (rys. 11-1) - 2 szt.
regał zaokrąglony (rys. 11-2) - 2 szt.
regał dolny (rys. 11-3) - 2 szt.
nadstawka (rys. 11-4) - 1 szt.
regał dolny z drzwiczkami (rys. 11-5) - 1 szt.
nadstawka (rys. 11-6) - 2 szt.
regał duży z drzwiami (rys. 11-7) -1 szt.
regał mały z drzwiczkami (rys. 11-8) -1 szt.
regał mały (rys. 11-9) - 1 szt.
biurko (rys. 11-10) - 2 szt.
kontener z czterema szufladami (rys. 11-11) - 2 szt.
kontener z drzwiczkami (rys. 11-12)- 2 szt.
stolik (rys. 11-13) - 1 szt.
wieszak (rys. 11-14) - 1 szt.
szafka a pod zlewozmywak (rys. 11-15) -1 szt.
stanowisko komputerowe pojedyncze PK1(rys. 12-1) -3 szt.
stanowisko komputerowe podwójne PK2 (rys. 12-2) - 15 szt.
stanowisko wykładowcy (rys. 12-3) -1 szt.
stanowisko komputerowe potrójne PK6 (rys. 12-4) - 8 szt.
biurko (rys. 13-1) - 1 szt.
szafka aktowa trójdzielna (rys. 14-1) -2szt.
kontener komputerowy (rys. 14-2) -4szt.
szafa ubraniowa (rys. 14-3) - 1 szt.
szafka aktowa (rys. 14-4) - 2 szt.
szafa aktowa zamknięta (rys. 14-5) -2szt.
wózek pod komputer (rys. 14-6) - 1szt.
biurko narożne prawe (rys. 14-7) - 1 szt.
biurko wykładowcy (rys.15-1) - 1 szt.
ławka lekcyjna (rys.15-2) - 15 szt.
biurko laboratoryjne (rys. 15-3) - 10 szt.
szafa ubraniowa (rys.15-4) - 2 szt.
zabudowa korytarza (rys. 15-5) - 1 szt.
szafka wisząca (rys. 15-6) -1 szt.
Podstawka pod komputer (rys. 15-7) - szt. 15
regał biblioteczny (rys. 16-1) - 1 szt.
stół (rys. 16-2) - 1 szt.
łóżko piętrowe z materacem (rys. 16-3) - 40 szt.
biurko wykładowcy (rys. 17-1) - 1 szt.
biurko gabinetowe (rys. 17-2) - 2 szt.
zabudowa szafy ubraniowej (rys. 17-3) - 1 szt.
półka wisząca (rys. 17-4) - 1 szt.
wieszak na ubrania (zabudowa korytarza) (rys. 17-5) - 1 szt.
witryna na książki (rys. 17-6) - 2 szt.
witryna na sprzęt (rys. 17-7) - 1 szt.
ławka lekcyjna (rys. 17-8) - 18 szt.
szafka wisząca metalowa (rys. 17-9) - 1 szt.
stolik ława (rys. 18-1) - 1 szt.
zabudowa wnęki (rys. 18-2) - 1 szt.krzesło stołowe tapicerowane (rys. 19-1) - szt. 25
fotel gabinetowy (rys. 19-2) - szt. 22
fotel do biurka (rys. 19-3) - szt. 4
krzesło ISO (rys. 19-4) - szt. 72
ławka korytarzowa 4-osobowa z siedziskiem i oparciem ze sklejki (rys. 19-5) - szt. 9
ławka korytarzowa 3-osobowa z siedziskiem i oparciem ze sklejki (rys. 19-6) - szt. 6
krzesło konferencyjne z pulpitem ze sklejki (rys. 19-7) - szt. 40
krzesło laboratoryjne (rys. 19-8) - szt. 36
fotel typu finka (rys. 19-9) - szt. 3
krzesło biurowe typu Kosmo (rys. 19-10) - szt. 2
krzesło biurowe (rys. 19-11) - szt. 2
fotel biurowy profilaktyczno-rehabilitacyjny (rys. 19-12) -szt. 1
krzesło laboratoryjne (rys. 19-13) - szt. 20
krzesło słuchacza (rys. 19-14) -szt. 30szafa wnękowa dwu częściowa (rys. 20-1)- 2 szt.
szafka wisząca (rys. 20-2) - 2 szt.
szafka stojąca z szufladami (rys. 20-3)- 2 szt.
szafka pod zlewozmywak (rys. 20-4)- 2 szt.
szafka stojąca do zabudowy pieca C.O. (rys. 20-5) -2 szt.
blat kuchenny z listwą 235 x 60 (rys. 20-6) - 2 szt.
blat kuchenny z listwą 133 x 36 (rys. 20-6) - 2 szt.
stół kuchenny 90x60x75cm (rys. 21-1) - 2 szt.
szafa ubraniowa 230x94x46 (rys. 21-2) - 2 szt.
szafka witrynowa 200x54x39 (rys. 21-3) - 2szt.
stolik RTV (rys. 21-4) - 2 szt.
wieszak z lustrem 155x99 +lustro 116x40 (rys. 21-5) - 2 szt.
stolik okolicznościowy 110x60x58 (rys. 21-6) - 2 szt.
szafka nocna 47x40x39 (rys. 21-7) - 8 sztfotele typu finka (rys. 22-1) - szt. 4
krzesło drewniane sosna (rys. 22-2) -szt. 8
tapczanik jednoosobowy otwierany do góry (rys. 22-3) - szt.8
wersalka z pojemnikiem na pościel (rys. 22-4) - szt.2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Ulica ul. Śmidowicza 69
Nr domu 69
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-103
Województwo pomorskie
Tel (058) 6262537
Fax 058 6262963
Internet www.amw.gdynia.pl
Regon 19006413600000
E-mail apara@amw.gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty
Wiedza ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty
Potencjał ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty
Zdolne ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty
Sytuacja ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie (zał. nr 3) dołączone do oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające formularz ofertowy (załącznik nr 4)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.amw.gdynia.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11:00 do 13:00
Data składania wniosków 20/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)