Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-21 09:00:00
Instytucja Szpital Tucholski Spółka z o.o.
Miejscowość Tuchola
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86266 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 17 pakietów.

Stanowiący załącznik nr 7A do SIWZ - formularze cenowe - środki dezynfekcyjne pakiety od nr 1
do nr 10 i załącznik nr 7B do SIWZ środki do utrzymania czystości pakiety od nr 11do nr 17 (załącznik nr 2
o umowy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w :
załączniku nr 7A i 7B do SIWZ - środki dezynfekcyjne i środki do utrzymania czystości

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Tucholski Spółka z o.o.
Ulica ul. Nowodworskiego 14-18
Nr domu 14-18
Miejscowość Tuchola
Kod Pocztowy 89-500
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3360503, 3360508
Fax 52 3360508
Regon 09296557900000
E-mail zamowienia@szpitaltuchola.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp
Rodzaj zam inny osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 17
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum dwie dostawy) środków dezynfekcyjnych , środków do utrzymania czystości , odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w poszczególnych pakietach wskazanych w formularzu cenowym, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wartości minimalnej brutto dla poszczególnych pakietów : pakiet nr 1 - 24 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 2 15 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 3 - 2 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 4 - 5 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 5 - 26 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 6 - 18 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 7 - 3 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 8 - 25 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 9 - 17 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 10 - 2 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 11 - 36 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 12 - 18 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 13 - 23 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 14 - 800,00 zł każda dostawa pakiet nr 15 - 2 600,00 zł każda dostawa pakiet nr 16 - 24 000,00 zł każda dostawa pakiet nr 17 - 47 000,00 zł każda dostawa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 2) formularz oferty 3) formularz cenowy 1) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów medycznych posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2015 r. poz 876) tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych Dz.U. z 2010 r. nr 215 poz 1416) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. nr 16,poz 74) Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . lub 2) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10 posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania, w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych. 3)W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości oferowanego towaru w zakresie środków do utrzymania czystości dotyczy pakietów od nr 11 do nr 17, Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia próbek, w celu weryfikacji opisu zadeklarowanego przedmiotu zamówienia w ofercie przetargowej.). 4) Oświadczenie w zakresie pakietów od nr 1 do nr 10, że oferowany przedmiot zamówienia posiadają karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ . Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie badania i oceny ofert wezwać Wykonawcę do przedłożenia karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego produktu. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym - w postaci dokumentów, pozwoleń, wpisów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bippowiat.tuchola.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Tucholski Spółka z o.o. ul Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szpital Tucholski Sp. z o.o. ul Nowodworskiego 14-18 89-500 Tuchola Sekretariat pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)