Świadczenie usług żywienia w zakresie przygotowywania i dostarczania gotowych posiłków (całodobowe wyżywienie) dla pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-22 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sierpc
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 89548 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 553210006, 555200001, 158942209, 555212000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania, transportu całodziennych wyporcjowanych posiłków dla pacjentów szpitala SPZZOZ w Sierpcu, a także dystrybucja posiłków, w tym:
a) dowóz i dostarczenie posiłków bezpośrednio do kuchenek poszczególnych oddziałów szpitalnych oraz pomoc w rozładunku na wózki oddziałowe;
b) odbiór i utylizacja odpadów pożywieniowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Słowackiego 32
Nr domu 32
Miejscowość Sierpc
Kod Pocztowy 09-200
Województwo mazowieckie
Tel 024 2758501, 2758554
Fax 024 2752627
Internet www.spzzozsierpc.pl
Regon 00030676200000
E-mail zozsierpc_marketing@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi żywienia pacjentów o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego zamówienia, w obiekcie ochrony zdrowia o wartości brutto minimum 400 000,00 zł każda, spełniająca wymagania określone poniżej i udokumentuje, że usługa ta została wykonana należycie. - Świadczona w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w obiekcie ochrony zdrowia. Przez obiekt ochrony zdrowia Zamawiający rozumie przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego, w którym podmiot ten wykonuje działalność leczniczą w rodzaju świadczenia szpitalne. - Średnia dzienna ilość wydawanych posiłków całodziennych - minimum 80 szt. oraz jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Potencjał Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kuchnią niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnym potencjałem osobowym oraz posiadającą wymagane zezwolenia i dopuszczenia, tj. Aktualną Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie: produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy, w odległości max 60 km od siedziby Zamawiającego licząc po drogach publicznych lub w odległości zapewniającej dostarczenie posiłków w czasie nie dłuższym niż 1 h od momentu wytworzenia, oraz jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość minimum 300 000,00 zł oraz jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Instrukcję mycia i dezynfekcji: pojemników termoizolacyjnych, naczyń i sztućców z uwzględnieniem odpowiedniego środka dezynfekującego zakwalifikowanego do kontaktu z żywnością. 2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami zarządzania środowiskiem: - certyfikat ISO 14001 lub równoważny w zakresie usług żywienia. 3. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi: - certyfikat ISO 9001 dla systemów zapewnienia jakości w zakresie usług żywienia lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawcę równoważnych do ISO 9001 systemów zapewnienia jakości w zakresie usług żywienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1. gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg następujących zasad: zmianie mogą ulec tylko ceny brutto o wartość zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku ewentualnie w przypadku zwiększenia stawki podatku zmianie (zmniejszeniu) mogą ulec ceny netto o wartość zwiększenia stawki podatku lub o część tej wartości, zaś ceny brutto nie ulegną zmianie lub ulegną zwiększeniu w części, stosownie do uzgodnienia między stronami wysokości partycypacji każdej strony w zwiększeniu zobowiązań podatkowych z tego tytułu, w przypadku zwiększenia stawki podatku Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę ww. obciążeń podatkowych, będzie to skutkowało dalszą realizacją umowy po dniu wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego wg ceny jednostkowej brutto, po odpowiednim zmniejszeniu ceny jednostkowej netto o wartość zwiększenia podatku. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego Zamawiający i Wykonawca mają prawo odstąpić od umowy. w przypadku zmniejszenia stawki podatku zmniejsza się ceny brutto o wartość zmniejszenia od dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmiany, bez potrzeby zawierania aneksu do umowy. 2. gdy zmianie ulegnie wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg następujących zasad: zmiana cen umownych może być dokonana tylko o wysokość równą max. 50 % zmiany (różnicy) minimalnego wynagrodzenia w stosunku do wysokości minimalnego wynagrodzenia obwiązującego w dniu składania oferty, w przypadku zwiększenia ww. wynagrodzenia Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, Wykonawca ma prawo od umowy odstąpić. w przypadku zmniejszenia ww. wynagrodzenia Zamawiający zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Wykonawcy pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego, Wykonawca ma prawo od umowy odstąpić. 3. gdy zmianie ulegną zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg. następujących zasad: zmiana cen umownych może być dokonana maksymalnie do wysokości 50 % zmiany wynikającej z powyższego tytułu w stosunku do wysokości obciążeń obowiązujących w dniu składania oferty, w przypadku zwiększenia ww. obciążeń Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, Wykonawca ma prawo od umowy odstąpić. w przypadku zmniejszenia ww. obciążeń Zamawiający zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Wykonawcy pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Doświadczenie
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.spzzozsierpc.pl
Adres uzyskania siwz SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC POKÓJ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC SEKRETARIAT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)