Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-25 08:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93864 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976002, 301251105, 301243007, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy artykułów biurowych, szkolnych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego, będącego na stanie PWK OHP. Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe. Wszystkie produkty są przeznaczone do użytku biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, zamawiany towar dostępne są w SIWZ oraz w tabeli arkusz A oraz arkusz B-URP.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. J. Uphagena 27
Nr domu 27
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-237
Województwo pomorskie
Tel 58 3017916
Fax 58 3017916
Internet http://www.pomorska.ohp.pl
Regon 00103674400000
E-mail pomorska@ohp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja rynku pracy
Rodzaj zam inny instytucja rynku pracy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postepowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunek określony w art. 22 ust.1 pkt.2 PzP i wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej: jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych o wartości dostawy minimum 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Należy dołączyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - min. 5 osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: Modyfikacji (zmiany) konspektu godzinowego programu nauczania, pod warunkiem że łączna ilość godzin przypadająca na dany kurs zamówienia, nie ulegnie zmniejszeniu.Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy. W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano. W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym Wpływ na realizację umowy. zmiany instruktora, zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego lub na wniosek zamawiającego. Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny realizowany przez zamawiającego z tego postępowania przetargowego. Zamiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiących podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 15
Kryt 3 Zatrudnienie
Kryt 3p 15
Adres strony internetowej siwz http:// pomorskaohp.bip.gov.pl http:/www.pomorska.ohp.pl
Adres uzyskania siwz Gdańsku, ul. Uphagena 27 (sekretariat ogólny) 6 piętro, pokój numer 605, nieodpłatnie w godzinach 8,00 - 15,00
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Gdańsku, ul. Uphagena 27 (sekretariat ogólny) 6 piętro, pokój numer 605,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)