Usługa w zakresie przedłużenia wsparcia gwarancyjnego sprzętu do archiwizacji danych i sieci SAN (FC) wykorzystywanego w Krajowym Biurze Wyborczym, numer sprawy: KBW-PZP/PN/4/2016

Data publikacji 2016-04-20
Data zakończenia 2016-04-28 09:00:00
Instytucja Krajowe Biuro Wyborcze
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44461 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przedłużenia wsparcia gwarancyjnego sprzętu do archiwizacji danych i sieci SAN (FC) wykorzystywanego w Krajowym Biurze Wyborczym.
2. Niniejsze postępowanie podzielone jest na 3 (trzy) następujące części:
1) Część 1 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego do backupu i archiwizacji danych:
- biblioteki taśmowej Quantum Scalar i40- 1szt.
2) Część 2 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel:
- Macierzy Hitachi Data System HUS 130- 2 szt.
3) Część 3 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przedłużenie na 12 miesięcy wsparcia technicznego sprzętu komputerowego Krajowego Biura Wyborczego urządzeń sieci SAN opartych o technologię Fibre Channel:
- Przełączników FibreChannel Brocade 320- 3 szt.,
- Macierzy Hitachi Data System AMS 2100- 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone również w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik numer 7 (7a, 7b i 7c) do SIWZ.
5. Zamówienie będzie zrealizowane:
1) w zakresie części 1 zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 10 maja 2016 r.;
2) w zakresie części 2 zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2016 r.;
3) w zakresie części 3 zamówienia: w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2016 r

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krajowe Biuro Wyborcze
Ulica ul. Wiejska 10
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Województwo mazowieckie
Tel +48 226952417
Fax +48 226952417
Internet http://przetargi.kbw.gov.pl
E-mail przetargi@kbw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Administracja publiczna
Rodzaj zam inny Administracja publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej oferty - dotyczy wszystkich części zamówienia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: 1) w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto zrealizowanej usługi każda i udokumentuje należyte ich wykonanie. Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę (jednorazową lub sukcesywną - w ramach jednego kontraktu/umowy) serwisu sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto zrealizowanej usługi. 2) w zakresie części 3 zamówienia: co najmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto zrealizowanej usługi każda i udokumentuje należyte ich wykonanie. Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę (jednorazową lub sukcesywną - w ramach jednego kontraktu/umowy) serwisu sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto zrealizowanej usługi. Ocena spełniania warunku w zakresie części 2 i 3 zamówienia nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykazu usług oraz dowodów, o których mowa w pkt III.4.1). Natomiast w zakresie części 1 zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku w zakresie części 1 zamówienia nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Na ofertę składają się: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik numer 2 do SIWZ, 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale XI SIWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Składane pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - jeżeli dotyczy, 5) inne dokumenty wymagane ustawą lub SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.kbw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Data składania wniosków 28/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, w Kancelarii, pok. 217 (2 piętro) (gmach Kancelarii Prezydenta RP wejście A)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 4) zmiany zakresu oraz sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)