Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup wyspecjalizowanych usług oraz produktów informatycznych dla potrzeb związanych z utrzymaniem oprogramowania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA

Data publikacji 2016-04-20
Data zakończenia 2016-05-05 10:00:00
Instytucja Izba Celna w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97800 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722300006, 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) świadczenie przez Wykonawcę przez okres 8 miesięcy wyspecjalizowanych usług wsparcia oraz wytworzenie i dostarczanie produktów informatycznych potrzebnych dla zapewnienia utrzymania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA, zwanego dalej Systemem,
2) realizacja zadania polegającego na przygotowaniu koncepcji i dokonaniu zmiany architektonicznej Systemu Obsługi Deklaracji CELINA w zakresie podsystemu CELINA-IMPORT na koniec trwania umowy, polegającej na jego scentralizowaniu
i przygotowaniu do pełnienia roli archiwum przez okres minimum 5 lat.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Krakowie
Ulica Al. Krasińskiego 11 B
Nr domu 11 B
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-111
Województwo małopolskie
Tel 012 6290200
Fax 012 4216757
Internet www.krakow.scelna.gov.pl
Regon 00014373900000
E-mail sekretariat@kra.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 8
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.100,00 zł (słownie: osiem tysięcy sto złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, a do oferty dołączyć kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Izby Celnej w Krakowie w NBP OO Kraków nr 14 1010 1270 0008 2413 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym nr sprawy 350000-ILGW.271.8.2016 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Izbie Celnej w Krakowie, Al. Krasińskiego 11B, Dziennik Podawczy, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty! 5. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wpłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. W ofercie należy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) jednej usługi o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) polegającej na utrzymaniu systemu informatycznego charakteryzującego się łącznie: a) funkcjonowaniem w rozproszonej geograficznie strukturze organizacyjnej klienta (co najmniej 30 jednostek w różnych lokalizacjach na terenie kraju), b) rozproszoną architekturą, c) komunikacją opartą o wymianę komunikatów w formacie XML, d) pracą w sieci rozległej (minimum 30 punktów dostępowych), oraz 2) jednej usługi o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie:sto tysięcy złotych) polegającej na dostarczeniu wytworzonego przez siebie specjalistycznego (wykonanego jednostkowo, na zamówienie) oprogramowania dla systemu informatycznego charakteryzującego się łącznie: a) funkcjonowaniem w rozproszonej geograficznie strukturze organizacyjnej klienta (co najmniej 30 jednostek w różnych lokalizacjach na terenie kraju), b) rozproszoną architekturą, c) komunikacją opartą o wymianę komunikatów w formacie XML, d) pracą w sieci rozległej (minimum 30 punktów dostępowych). Powyższy warunek może być spełniony poprzez wykazanie jednej usługi obejmującej łącznie zakresy wskazane w pkt 1 i 2.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami stanowiącymi personel kierowniczy, w okresie ostatnich pięciu lat, przez okres co najmniej 6 miesięcy a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tj a) Kierownika Projektu, odpowiedzialnego za pracę wszystkich członków Zespołu Projektowego Wykonawcy, który pełnił funkcję Kierownika lub zastępcy Kierownika Projektu w realizacji projektu, którego przedmiotem było między innymi utrzymanie systemu informatycznego o wartości co najmniej 500 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych brutto) b) Kierownika Jakości, który pełnił funkcję Kierownika Jakości w realizacji projektu, którego przedmiotem było między innymi utrzymanie systemu informatycznego o wartości co najmniej 500 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych brutto), w ramach którego zajmował się określaniem wymagań i kryteriów jakości oraz metod weryfikacji zgodności produktów lub usług z wyznaczonymi kryteriami i wykazuje się biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie dysponowaniem osobami spełniającymi następujące wymagania a) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie prowadzenia i utrzymywania dokumentacji projektowej b) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie analizy warunków realizacji systemu informatycznego c) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie utrzymania i administrowania systemami informatycznymi o architekturze rozproszonej i zasięgu ogólnokrajowym d) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie instalacji sprzętowej i softwareowej e) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie testowania aplikacji f) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie integracji systemów informatycznych g) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie wdrożenia aplikacji i szkoleń użytkowych h) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie projektowania sieci i lub integracji systemów i) co najmniej jedna osoba posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu administrowania, programowania i strojenia bazy danych MSSQL Server j) co najmniej jedna osoba posiada wiedzę z zakresu administrowania bazą danych Sybase ASE. Zamawiający wymaga, aby osoba ta ukończyła autoryzowane szkolenie Sybase ASE System and DataBase Administration lub Advanced Administration and Trubleshooting lub posiadała zdany autoryzowany egzamin kończący jedno z takich szkoleń lub posiadała autoryzację firmy Sybase do prowadzenia jednego z tych szkoleń k) co najmniej jedna osoba posiada wiedzę z zakresu konfigurowania i administrowania Sybase Replication Server. Zamawiający wymaga, aby osoba ta ukończyła dowolne autoryzowane przez firmę Sybase szkolenie z tematu Replication Server lub posiadała zdany autoryzowany egzamin kończący jedno z takich szkoleń lub posiadała autoryzację firmy Sybase do prowadzenia jednego z tych szkoleń l) co najmniej jedna osoba posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu administrowania i strojenia systemu operacyjnego AIX i Windows m) co najmniej jedna osoba posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu administrowania, oprogramowania i strojenia serwerów aplikacji Sybase EAS n) co najmniej jedna osoba posiada wiedzę z zakresu technologii aplikacji opartych o Microsoft BizTalk 2004. Zamawiający wymaga, aby osoba ta ukończyła autoryzowane szkolenie Microsoft z serii Developing Business Process and Integration Solutions Using Microsoft BizTalk Server lub posiadała zdany autoryzowany egzamin Microsoft 70 235 lub posiadała zdany autoryzowany odpowiednik egzaminu Microsoft 70 235 dla nowszych wersji BizTalk lub posiada dowolny tytuł Microsoft z serii Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS) BizTalk Server Zamawiający za równoważne z ukończeniem autoryzowanego szkolenia uznaje posiadanie przez osobę autoryzacji firmy Microsoft do prowadzenia tego szkolenia o) co najmniej jedna osoba posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu XML p) co najmniej jedna osoba posiada praktyczną znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów komputerowych q) co najmniej jedna osoba - specjalista posiadający znajomość środowiska Microsoft Active Direktory r) co najmniej jedna osoba - posiadająca znajomość infrastruktury klucza publicznego (PKI) s) co najmniej jedna osoba posiada, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu budowy, administracji, optymalizacji i bezpieczeństwa systemów opartych o technologię relacyjnych baz danych t) co najmniej jedna osoba posiada, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu administrowania, programowania i strojenia serwerów Apache, Tomcat, IIS u) co najmniej jedna osoba posiada, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu administrowania, programowania i strojenia serwerów Sybase Enterprise Connect, Sybase Power Designer, Sybase Open Switch v) co najmniej jedna osoba posiada, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu utrzymaniu i rozwoju aplikacji gruboklienckiej wykonanej w technologii PowerBuilder w) co najmniej jedna osoba posiada, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu utrzymaniu i rozwoju warstwy serwerowej wykonanej w technologii Sybase EAS Server utrzymywanej w klastrach funkcjonalnych podzielonych funkcjonalnie oraz a) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje w zakresie programowania w środowisku Microsoft Visual Studio b) co najmniej jedna osoba posiadająca, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu programowania w języku C ++ lub języku C c) co najmniej jedna osoba posiadająca, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu programowania w języku Java w technologii J2EE d) co najmniej jedna osoba posiadająca, co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu programowania w języku PowerBuilder e) co najmniej jedna osoba - specjalista ds. sieci LAN/WAN legitymująca się co najmniej 2-letnim doświadczeniem w dziedzinie konfiguracji, analizy wydajności i zarządzania sieciami rozległymi i lokalnymi oraz znajomością protokołów sieciowych i sprzętu sieciowego f) co najmniej jedna osoba posiada, co najmniej 2-letnie doświadczenie przy opracowywaniu aplikacji internetowych służących do komunikacji z użytkownikami/klienta-mi/usługobiorcami, w tym również technologii WebServices Przy czym Zespół Projektowy Wykonawcy powinien składać się z co najmniej 5 osób
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości 500.000 zł (słownie pięćset tysięcy złotych)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) opóźnienia terminów realizacji zobowiązań umownych na skutek działania siły wyższej, o której mowa w § 13 Wzoru Umowy, pod warunkiem dostarczenia przez Stronę dotkniętą takim działaniem, w ciągu 7 dni od dnia zaistnienia, dokumentu potwierdzającego ten fakt wystawionego przez właściwy organ administracji publicznej - w takiej sytuacji terminy określone w Umowie zostaną przedłużone o czas trwania siły wyższej; 2) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia; 3) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego, rozwiązań technologicznych i logistycznych w zakresie oprogramowania informatycznego - możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą Umową. W powyższej sytuacji, zakres świadczonych usług, w tym gwarancyjnych pozostaje bez zmian, zaś wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 4) konieczności (ujawnionej w trakcie realizacji Umowy) dokonania uściśleń/uzupełnień postanowień umownych, a korzystnych dla Zamawiającego lub wręcz niezbędnych z punktu widzenia realizacji niniejszej Umowy. 2. Wprowadzenie zmian do postanowień Umowy wymaga: 1) wolnej woli Stron; 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.krakow.scelna.gov.pl
Adres uzyskania siwz Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków, I piętro pokój 104
Data składania wniosków 05/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w IZBIE CELNEJ W KRAKOWIE - 31-111 Kraków al. Krasińskiego 11b. Oferta winna być dostarczona osobiście lub przez posłańca, za potwierdzeniem doręczenia.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji Przedmiotu zamówienia do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy 1 osobę bezrobotną, spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r., poz. 149, z późn. zm.). Zatrudnienie będzie obejmować czas realizacji Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej. Wykonawca przy wykonywaniu Przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji tj. zgłoszenia ofert pracy przedstawione urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez urząd pracy do pracodawcy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji Przedmiotu zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, określonej we Wzorze Umowy w § 12 ust. 14.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)