Dostawa gablot na eksponaty - postępowanie nr 75/D

Data publikacji 2016-04-21
Data zakończenia 2016-05-09 12:30:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Witryny wystawowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44731 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391710001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych gablot do eksponatów - 45 sztuk.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ.

Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Białystok, Bemowo Piskie, Orzysz, w dni robocze:
- od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:30 do 13:00 ,
- w piątki w godzinach od 7:30 do 11:00.
w ilościach i na adresy wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: min. 12, maks. 36 miesięcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Ulica ul. Saperska 1
Nr domu 1
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-073
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 261 321600
Fax 261 321689
Internet www.rziolsztyn.wp.mil.pl
E-mail rziolsztyn.zamowienia@wp.mil.pl
Captcha sec code vMSRC
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka organizacyjna MON
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna MON
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego - pok. 24 w siedzibie Zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę o podobnym zakresie rzeczowym do dostaw będących przedmiotem zamówienia, tj. polegające na dostawie mebli wystawowych takich jak gabloty, witryny lub innych mebli o podobnym przeznaczeniu do dostaw będących przedmiotem zamówienia, a wartość każdej z tych dostaw nie może być mniejsza niż 30 000 zł netto. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ oraz wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do dostaw będących przedmiotem zamówienia, tj. polegające na dostawie mebli wystawowych takich jak gabloty, witryny lub innych mebli o podobnym przeznaczeniu do dostaw będących przedmiotem zamówienia, a wartość każdej z tych dostaw nie może być mniejsza niż 30 000 zł netto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć oświadczenie - wg wzoru w załączniku do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów/ oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca przedłoży wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do dostaw będących przedmiotem zamówienia, tj. polegające na dostawie mebli wystawowych takich jak gabloty, witryny lub innych mebli o podobnym przeznaczeniu do dostaw będących przedmiotem zamówienia, a wartość każdej z tych dostaw nie może być mniejsza niż 30 000 zł netto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.rziolsztyn.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
Data składania wniosków 09/05/2016
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce oferty należy dostarczyć do kancelarii RZI Olsztyn pok. 109 w siedzibie Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)