Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
|
Ulica |
ul. Ks. Łukasika 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Radom
|
Kod Pocztowy |
26-600
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
048 3639957 w. 1219
|
Fax |
048 3634873
|
Internet |
www.pupradom.pl
|
Regon |
67056863500000
|
E-mail |
wara@praca.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
20
|
Wadium |
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości:
7 000 zł (słownie: siedem tysięcy)
Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto:
03 1160 2202 0000 0001 9346 5601
Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego najpóźniej 17.05.2016 r. do godz. 10:00.
Wadium w formie dokumentów o których mowa art. 45 ust 6 pkt od 2 do 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi zawierać zapis, iż zabezpiecza roszczenie Zamawiającego do wskazanej wyżej kwoty na wypadek zaistnienia przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na cały okres związania ofertą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co wykonał co najmniej 3 dostawy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, o wartości minimum 200 000 zł. brutto każda. Za dostawę spełniającą wymagania, Zamawiający będzie uważał bądź jednorazową (odebraną jednym protokołem odbioru) dostawę o wartości minimum 200 000 zł lub dostawy realizowane na podstawie jednej umowy o wartości minimum 200 000 zł. z tym że czas realizacji umowy nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych (od pierwszej do ostatniej dostawy realizowanej w ramach umowy nie mogło upłynąć więcej niż 30 dni kalendarzowych).
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, określających, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający za główne dostawy uznaje te, które swoim zakresem i wartością potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Jeśli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne - Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty :
a) Certyfikat ISO 14001, wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem ;
b) Certyfikat/zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości wystawiony na producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2009 lub normami równoważnymi, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.
c) Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi certyfikaty CE wystawione przez jednostkę notyfikowaną dla wskazanych, równoważnych materiałów eksploatacyjnych.
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera).
Zamiast zaświadczeń, o którym mowa w pkt 10 a) i b), Wykonawca może złożyć również opis urządzeń technicznych, instrukcji obsługi oraz środków stosowanych przez Wykonawcę dostaw oraz opisu zaplecza naukowo - badawczego Wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.
Wykonawca może, zamiast zaświadczeń, o których mowa odpowiednio w pkt 10 a), b) lub c), złożyć inne dokumenty, np. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Za producenta uznaje się każdą osobę fizyczną lub prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która projektuje i wytwarza wyrób, albo dla której ten wyrób zaprojektowano
i wytworzono, w celu wprowadzenia go do obrotu lub oddania do użytku pod własną nazwą lub znakiem. Dotyczy to również składowania, pakowania, przetwarzania lub umieszczania etykiety na gotowych produktach w celu ich umieszczenia na rynku pod własnym imieniem/nazwą. Producent przyjmuje na siebie pełną i ostateczną odpowiedzialność za swój wyrób. W przypadku zatrudnienia podwykonawców - musi on zachować kontrolę nad procesem produkcyjnym, ponieważ odpowiada on za zgodność produktu z zasadniczymi lub innymi wymaganiami. Zlecenie części lub całości prac nie zwalnia producenta od odpowiedzialności za wyrób.
Dokumenty, o których mowa w pkt 10 a), b), c), d), 11 i 12 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty |
Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego), wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ forma dokumentu oryginał
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą
w następujących przypadkach:
-zmiany w terminach dostawy, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę a także na wniosek Zamawiającego.
- inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.pupradom.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Księdza Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 139
|
Data składania wniosków |
17/05/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Księdza Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 137 - Kancelaria Urzędu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|