Świadczenie usługi serwisu i najmu odzieży roboczej odblaskowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.

Data publikacji 2016-04-21
Data zakończenia 2016-04-29 10:00:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45119 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 508300002, 983110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usługi serwisu i najmu odzieży roboczej odblaskowej oraz szaf ubraniowych dla pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi niniejszy SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności załącznik nr 6.
Równoważność
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie.
Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, produkty, itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, produktów, itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.
Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy -lub równoważny-.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Ulica ul. Obrońców Helu 1
Nr domu 1
Miejscowość Wejherowo
Kod Pocztowy 84-200
Województwo pomorskie
Tel 58 6769520
Fax 58 6769521
Internet www.zukwejherowo.pl
Regon 22180312700000
E-mail marta.borowska@zukwejherowo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych 00/100. 3.Termin wniesienia wadium. 1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a)wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b)wnoszone w pozostałych formach musi być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w rozdz. X SIWZ. 2)Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a)wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. Dowód wpłaty wadium należy złożyć wraz ze składana ofertą. b)wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą; 4.Formy wniesienia wadium. 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostaly zawarte w rozdz. XII SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej trzy usługi najmu i serwisu odzieży roboczej oraz szaf o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto w każdym zadaniu (potwierdzone dokumentami, że usługa ta została wykonana należycie)
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 300 000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi, o których mowa w rozdz. VIII ust. 2 SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 2.Oferta winna zawierać: 1)Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Zbiorcze zestawienie kwot składających się na cenę zamówienia - załącznik nr 1 a do SIWZ; 3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4)Dowód wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. XII ust. 2 pkt 2 5)Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany do umowy zostały przewidziane w załączniku nr 5 do SIWZ- projekcie umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Wydłużenie terminu płatności ponad wymagany w SIWZ termin płatności 21 dni (Termin płatności)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zuk.wejherowo.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ul. Obrońców Helu 1, 84 - 200 Wejherowo
Data składania wniosków 29/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w sekretariacie (I piętro), w siedzibie Zamawiającego, Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul.12 Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie wymienione w rozdz. IX ust. 1 SIWZ powinno zostać złożone wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2)Dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 2 i 3 SIWZ składa dowolny Wykonawca lub dowolni Wykonawcy wykazujący spełnienie warunków, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną 3)Dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 4. SIWZ, albo odpowiadające im dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych składa każdy Wykonawca wykazujący spełnienie warunków, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną. 4)Lista lub informacja, o której mowa w rozdz. IX ust. 6 pkt 1. SIWZ powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. 9.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty o których mowa w ust. 4 i ust. 6.pkt 1 nin. rozdziału oraz odpowiadające im dokumenty podmiotów zagranicznych dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)