Modernizacja gabinetów stomatologicznych, pomieszczenia rejestracji, gabinetu lekarskiego Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce..

Data publikacji 2016-04-21
Data zakończenia 2016-05-06 13:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99646 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453000000, 454100004, 454421008, 452623217, 454321005, 331000001, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) wymiana posadzek gabinetów
b) wymiana instalacji elektrycznej, wod-kan
c) wymiana futryn drzwiowych, skrzydeł drzwiowych
d) wymiana okładzin ściennych
e) roboty malarskie pomieszczeń
f) roboty malarskie, poprawkowe w zakresie tynków i posadzek na korytarzu,
g) wymiana sprzętu stomatologicznego w tym unitów, kompresorów i ssaków, w budynku przy ul. Szpunara 20 w Wieliczce,
h) wymiana sprzętu stomatologicznego w tym unitu, kompresora i ssaka, w budynku z wykonaniem podejść instalacyjnych pod te urządzenia oraz wykonanie poprawek budowlanych po tych robotach w Ośrodku Zdrowia w Chorągwicy,
i) wymiana umeblowania.
Prace należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektową oraz STWiORB - załączniki do SIWZ
Szczegółowe zestawienie mebli objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1.
Szczegółowe zestawienie urządzeń objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 2.
Prace należy podzielić na dwa etapy:
- etap I obejmuje pomieszczenia nr 1, 4, 5 i w budynku w Chorągwicy,
- etap II obejmuje gabinet 2 i 3.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego
Ulica ul. Szponara 20
Nr domu 20
Miejscowość Wieliczka
Kod Pocztowy 32-020
Województwo małopolskie
Tel 012 2782824
Fax 012 2782824
Regon 35067468700000
E-mail spzlo@spzlo.wieliczka.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2016
Wadium Wymagane wadium w wysokości 11 000,00zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował przynajmniej jedno zadanie polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej w zakresie jak w przedmiotowym zamówieniu na kwotę min. 120 000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje co najmniej: - kierownikiem budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osobą/ami z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznej, wod-kan, sanitarnej, wentylacji Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, że wykonawca posiada opłaconą polisę OC od prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200 000 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, b) przedłużającymi się procedurami administracyjnymi, c) wystąpieniem wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) zmiany lub uzupełnienia umowy w przypadku, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 4) wprowadzenia nowych podwykonawców bądź zmiany podwykonawców już wskazanych w § 6* ust. 1 umowy, 5) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie. 6) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 7) zmiany wynagrodzenia w związku z urzędową zmiana podatku VAT
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres rękojmi - za każdy kwartał ponad 60 miesięcy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.spzlo.wieliczka.pl
Adres uzyskania siwz SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO w WIELICZCE uL. Szpunara 20, 32-020 Wieliczka; Administracja pok.115
Data składania wniosków 06/05/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO w WIELICZCE uL. Szpunara 20, 32-020 Wieliczka; Administracja pok.115
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Internet www.spzlo.wieliczka.pl
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)