Dostawa materiałów promocyjnych dla Akademii Młodych Odkrywców Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania

Data publikacji 2016-04-21
Data zakończenia 2016-04-29 09:30:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Koszulki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99988 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 183310008, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Akademii Młodych Odkrywców Politechniki Wrocławskiej. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 2 zadaniach:
Zadanie nr 1 - Koszulki
1. koszulki T-shirt AMO - 470 sztuk (wg 3 projektów)
2. koszulki T-shirt ADMISSION - 13 sztuk (wg 2 projektów)
3. koszulki taliowane ADMISSION - 18 sztuk (wg 2 projektów)
Zadanie nr 2 - Kubki ceramiczne - 410 sztuk
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ odpowiednio dla Zadania. Projekty nadruków zostaną przekazane Zleceniobiorcy drogą elektroniczną w dniu podpisania umowy.
1.3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
1.4. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę do Zamawiającego materiałów promocyjnych z nadrukiem graficznym wedle wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca przed produkcją seryjną zobowiązuje się do dostarczenia projektów graficznych oraz próbnego egzemplarza (prototypu) do każdego materiału promocyjnego celem akceptacji przez Zamawiającego i jego dostawą pod wskazany adres.
1.5. Dostarczane materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Materiały promocyjne nie mogą mieć przebarwień, pęknięć, zarysowań, dziur oraz innych uszkodzeń.
1.6. Personalizacja materiałów promocyjnych
Znakowanie musi być wykonane techniką właściwą dla danego rodzaju materiału, z którego wykonany jest materiał promocyjny. Taką, która gwarantuje trwałość i odporność na ścieranie przy standardowym użytkowaniu oraz odporność na działania warunków atmosferycznych naniesionego elementu graficznego. Elementy graficzne nie mogą być rozmazane, popękane, ani posiadać zmienionych kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych prototypów.
Powierzchnia nadruku/znakowania dostosowana do rodzaju i wymiarów danego produktu oraz technicznej możliwości znakowania, zapewniająca jak najlepszą czytelność - zostanie ustalona pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w formie projektów graficznych zaproponowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego.
1.7. Koszulki winny spełniać poniższe wymagania:
a. muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku;
b. winny być pozbawione przebarwień, dziur, zaciągnięć, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem;
c. elementy graficzne powinny być trwale i precyzyjnie naniesione, nie mogą posiadać zmienionych kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych egzemplarzy próbnych;
d. jakość szwów - koszulka nie może się pruć i mieć wystających nitek;
e. kolor koszulki jest jednolity, nie ma przebarwień;
1.8. Przedmiot umowy będzie realizowany jednorazowo na podstawie jednego zamówienia.
1.9. Główne miejsce dostawy: bud. C-13, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, pok. 0.12/1.14
1.10. Termin wykonania zamówienia: do 01.06.2016 r.

Opis

Zadanie nr 1 - Koszulki
1. koszulki T-shirt AMO - 470 sztuk (wg 3 projektów)
2. koszulki T-shirt ADMISSION - 13 sztuk (wg 2 projektów)
3. koszulki taliowane ADMISSION - 18 sztuk (wg 2 projektów)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ odpowiednio dla Zadania. Projekty nadruków zostaną przekazane Zleceniobiorcy drogą elektroniczną w dniu podpisania umowy.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.Zadanie nr 2 - Kubki ceramiczne - 410 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ odpowiednio dla Zadania. Projekty nadruków zostaną przekazane Zleceniobiorcy drogą elektroniczną w dniu podpisania umowy.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-370
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E-mail bzp@pwr.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 01/06/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie nr 1: minimum dwie dostawy odzieży (np. koszulki, bluzy, kamizelki) z nadrukiem personalizowanym (przygotowanym wg indywidualnego projektu) w liczbie nie mniejszej niż 300 sztuk jednorazowo każda z dostaw Zadanie nr 2: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym Zadaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. V SIWZ - odpowiednio rozdział III.4) niniejszego ogłoszenia; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ). 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w szczególności przedstawienia pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 2a uPzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Data składania wniosków 29/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)