Dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych na dachach i elewacjach budynków użyteczności publicznej w gm. Karlino

Data publikacji 2016-04-26
Data zakończenia 2016-05-04 10:00:00
Instytucja Gmina Karlino
Miejscowość Karlino
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46673 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317123319, 93312000, 93320005, 452612154, 453100003, 453123103, 453157005, 454500006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych na dachach i elewacjach budynków użyteczności publicznej w gm. Karlino. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych na dachach i elewacjach budynków użyteczności publicznej w gm. Karlino oraz wykonaniu prac instalacyjnych i wykończeniowych. Wykonanie systemów paneli fotowoltaicznych nastąpi z ich pełnym wyposażeniem, opomiarowaniem i włączeniem do instalacji i sieci. Roboty wykonywane będą w obiektach użytkowanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- uruchomienie systemu wraz z monitoringiem tj. w zakres monitoringu wchodzi montaż, podłączenie i konfiguracja urządzeń do zdalnego monitoringu instalacji fotowoltaicznych, w tym podgląd parametrów za pośrednictwem sieci internetowej (podgląd za pomocą bezpłatnej strony internetowej z całodobowym dostępem oraz obsługą w języku polskim z czytelnym sposobem wizualizacji). Dane mają być na bieżąco aktualizowane i wyświetlane w przejrzysty sposób
bezpośrednio na monitorze komputera m.in. aktualna produkcja (z podziałem
na dni/miesiące/lata), moc systemu i wszystkie pozostałe dane eksploatacyjne,
- wykonanie wszystkich prób, badań i odbiorów technicznych, zgłoszenie zrealizowanej inwestycji odpowiednim organom, w tym zgłoszenie przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej operatora, a także wykonanie i uzgodnienie z operatorem sieci instrukcji eksploatacji urządzeń
i instrukcji określającej warunki współpracy z operatorem dostarczającym energię elektryczną, sporządzenie oświadczenia o stanie instalacji, opracowanie instrukcji obsługi elektrowni
na potrzeby Zamawiającego,
- wykonanie i uzgodnienie projektów zabezpieczeń mocy zwrotnej u operatora sieci energetycznej oraz ich montaż (systemy umożliwiające produkcję energii tylko na potrzeby własne), przystosowanie systemu fotowoltaicznego do odsprzedaży energii w przyszłości,
- przeszkolenie obsługi na poszczególnym obiekcie, serwis gwarancyjny systemów fotowoltaicznych wraz z systemem monitoringu danych,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacji), w tym wykonanie mapy powykonawczej geodezyjnej,
- zakup i montaż liczników zielonej energii produkowanej przez mini elektrownie,
- w okresie gwarancyjnym bieżącą konserwację zamontowanych paneli, tj. mycie (raz na kwartał), w zimie odśnieżanie w miarę potrzeb, przeglądy techniczne, utrzymanie w stanie sprawności paneli, przeglądy serwisowe zgodnie z zaleceniami producenta.
Zastosowany system charakteryzować musi się maksymalnie ograniczoną ingerencją w strukturę dachu i elewacji - montaż mało inwazyjny, z uwzględnieniem obciążenia wiatru.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu pod roboty,
Przed przystąpieniem do montażu projektowanych paneli fotowoltaicznych na budynku przedszkole miejskiego w Karlinie wykonawca jest zobowiązany do demontażu turbiny wiatrowej wraz z cała infrastrukturą zasilającą aż do rozdzielni głównej budynku oraz odtworzeniem pokrycia dachu papą. 2) roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne w tym:
a) montaż podkładu z blachy aluminiowej i wykonanie konstrukcji wsporczej paneli ze stali nierdzewnej, wykonanie łączeń konstrukcji ze stali nierdzewnej, wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji wsporczej,
b) montaż paneli fotowoltaicznych wraz z kompletem urządzeń i automatyką,
c) montaż opierzeń i obróbek;
3) roboty instalacyjne w budynkach w tym:
a) montaż okablowania paneli, doprowadzenie z istniejącej sieci wymaganej energii elektrycznej
dla potrzeb własnych systemów współpracujących z panelami fotowoltaicznymi, zakończenie przyłączem energetycznym,
b) montaż instalacji wyrównawczej i uziemiającej,
c) montaż rozdzielnic, okablowania i pozostałych urządzeń technologicznych związanych
z przekazywaniem energii elektrycznej na potrzeby własne oraz do sieci,
d) instalacja musi być wykonana w taki sposób aby zapewnić dostęp serwisantów do urządzeń
i wyposażenia oraz drożności odpływów wody opadowej;
4) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych w tym:
a) wykonanie pokrycia dachowego i elementów konstrukcji dachu konieczne po montażu konstrukcji wsporczej paneli fotowoltaicznych,
b) uszczelnienie przelotów kablowych przez stropy i pozostałe przegrody,
c) obudowa instalacji kablowej na klatce schodowej i w pomieszczeniach przed dostępem osób trzecich
d) prace wykończeniowe - tynkowanie, szpachlowanie i malowanie;
Panele powinny pochodzić z bieżącej produkcji - minimum rok 2015.
Wymaga się, aby panele pochodziły od producentów oferujących gwarancję na panele i systemy montażowe na okres 25 lat, w tym:
1) gwarancja mechaniczna na produkt - minimum 10 lat od daty sprzedaży modułów fotowoltaicznych,
2) gwarancja sprawności - minimum 10 lat od daty ich produkcji na 90% deklarowanej wydajności i minimum 25 lat od daty ich produkcji na 80%.
Zamawiający wymaga, aby moduły pochodziły od jednego producenta i były tego samego typu. Zamawiający nie narzuca typu systemu konstrukcji wsporczych. Mocowanie systemów montażowych powinno spełniać wymagania producenta paneli oraz nie powinno powodować nieszczelności w nawierzchni dachu. Wszystkie elementy łączenia z dachem muszą być odpowiednio zabezpieczone i uszczelnione.
Panele powinny mieć sprawność energetyczną minimum 14%.
Panele powinny posiadać system diod redukujący straty mocy, antyrefleksyjne szkło z warstwą samoczyszczącą.
Parametry modułów oraz ich komponenty powinny posiadać certyfikaty jakości dla urządzeń fotowoltaicznych, np. TUV, VDE, IEC.
Tolerancja mocy paneli: +3%/-0%.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, w następujących lokalizacjach:
1. Przedszkole Miejskie w Karlinie,
2. Hala Widowiskowo - Sportowa w Karlinie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Karlino
Ulica Plac Jana Pawła II 6
Nr domu 6
Miejscowość Karlino
Kod Pocztowy 78-230
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 3117273
Fax 94 3117410
Regon 00052539800000
E-mail k.szpakowska@karlino.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2016
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.800,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 pracę polegającą na dostawie i montażu instalacji ogniw fotowoltaicznych wraz z uruchomieniem, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) na stanowisko kierownika budowy - co najmniej 1 osobą posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 24 miesięcy przy realizacji robót w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznych jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - dalej Prawo Budowlane) 2) na stanowisko kierownika robót- co najmniej 1 osobą posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące co najmniej 24 miesiące przy realizacji robót budowlanych jako kierownik budowy lub kierownik robót
Sytuacja 1) Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę: - nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) ; 2) powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia: - nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż (i) Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też (ii) wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do: - wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska, - działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu umowy, - działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, - gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, - powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, - konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację Przedmiotu umowy, - warunków atmosferycznych i klimatycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu umowy w stopniu większym niż można byłoby to racjonalnie przewidywać, - klęsk żywiołowych i ekologicznych oraz siły wyższej, - nieprzewidywalnych warunków gruntowych (w tym w szczególności kolizji z sieciami i obiektami podziemnymi nieujętymi na mapach zasadniczych z państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego, warunków geologicznych nieopisanych w dokumentacji projektowej, których nie dało się przewidzieć pomimo dochowania należytej staranności).
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Sprawność energetyczna
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.karlino.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Karlino ul. Plac Jana Pawła II 6 78-230 Karlino
Data składania wniosków 04/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gmina Karlino ul. Plac Jana Pawła II 6 78-230 Karlino
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu DZIAŁANIA INFRASTRUKTURALNE NA RZECZ POPRAWY STANU ŚRODOWISKA W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE DORZECZA PARSĘTY ORAZ W RAMACH WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)