Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, worków do odkurzaczy, pościeli, kołder, sprężarki powietrza dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.

Data publikacji 2016-04-29
Data zakończenia 2016-05-18 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108410 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397000009, 397100002, 397110009, 397112111, 397113105, 397113617, 397113624
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 - dostawa elektrycznego sprzęt gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
Część 2 - dostawa elektrycznego sprzęt gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Część 3 - dostawa worków do odkurzaczy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Część 4 - dostawa pościeli, kołder, ręczników i ścierek dla Domów Studenckich UP w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Część 5 - dostawa sprężarki powietrza, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca:
1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 5 do SIWZ,
2/ dostawy w części 1-4 postępowania określonych partii przedmiot zamówienia do 10 dni roboczych licząc od daty otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego.
3/ Udzielenia gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia w części 1, 2, 5 na okres co najmniej 24 miesięcy, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokółu odbioru częściowego
4/ dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt do pomieszczeń magazynowych UP lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego określone w zamówieniu,
5/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 - 5 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie,
6/ w części 3 i 4 postępowania zaproponował w ofercie wykonawcy termin dostawy częściowej, z tym że Zamawiający informuje, iż najkrótszy termin dostawy wynosi 2 dni roboczych, liczony od dnia przesłania zapotrzebowania.

Opis

Część 1 - dostawa elektrycznego sprzęt gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZCzęść 2 - dostawa elektrycznego sprzęt gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZCzęść 3 - dostawa worków do odkurzaczy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.Część 4 - dostawa pościeli, kołder, ręczników i ścierek dla Domów Studenckich UP w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.Część 5 - dostawa sprężarki powietrza, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Ulica ul. Akademicka 13
Nr domu 13
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel 081 4456603, 4456073
Fax 081 4456730
Internet www.up.lublin.pl/zamowienia
Regon 00000189600000
E-mail zamowienia@ar.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Wiedza Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Potencjał Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postepowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w Rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające ten podatek.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://www.up.lublin.pl/szp/
Adres uzyskania siwz Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin
Data składania wniosków 18/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)