Przedmiotem zamówienia jest realizacja Wykonanie i kolportaż materiałów edukacyjnych do programu edukacyjnego pn. Nasza Łódź wspierającego proces rewitalizacji centrum Łodzi oraz innych materiałów opracowanych w ramach projektu pilotażowego pn. Opracowanie modelu prowadzenia rewitalizacji obszarów miejskich na wybranym obszarze w Mieście Łodzi. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.23.2016. Projekt jest współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020

Data publikacji 2016-04-29
Data zakończenia 2016-05-10 10:00:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108952 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia leży Wykonanie i kolportaż materiałów edukacyjnych do programu edukacyjnego pn. Nasza Łódź wspierającego proces rewitalizacji centrum Łodzi oraz innych materiałów opracowanych w ramach projektu pilotażowego pn. Opracowanie modelu prowadzenia rewitalizacji obszarów miejskich na wybranym obszarze w Mieście Łodzi - zgodnie ze specyfikacją określoną w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Projekt jest współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
Projekt pilotażowy w zakresie rewitalizacji pn. Opracowanie modelu prowadzenia rewitalizacji obszarów miejskich na wybranym obszarze w Mieście Łodzi, realizowany jest przez Miasto Łódź na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1 - Wykonanie i kolportaż pomocy naukowych do programu edukacyjnego Nasza Łódź
Zadanie 2 - Wykonanie innych materiałów projektu Pilotażowego:
- podręcznik dla nauczycieli łódzkich placówek oświatowych - Program edukacyjny pt. Nasza Łódź,
- opracowanie pt. Jak rewitalizować Łódź? Potrzeby mieszkańców w zakresie odnowy Rdzenia Strefy Wielkomiejskiej,
- znaczek metalowy - Odznaka Łódzki Detektyw,
- książeczka do kolorowania Łódź. Przestrzeń Miasta,
- łódzka gra karciana Nowy Preferek.
Załączniki graficzne do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1/ projekt graficzny pomocy nr 1 - Buduję Łódź
2/ projekt graficzny pomocy nr 2 - ŁÓDŹ - dzielnica, ulica, podwórko
3/ projekt graficzny pomocy nr 3 - Bajkowa Łódź
4/ projekt graficzny pomocy nr 4 - Historia Łodzi dla dzieci
5/ projekt graficzny pomocy nr 5 - Mów po łódzku
6/ projekt graficzny pomocy nr 6 - O co chodzi w Łodzi
7/ projekt graficzny pomocy nr 7 - Łódź XIX
8/ projekt graficzny pomocy nr 8 - Zielonym rowerem przez Łódź
9/ projekt graficzny pomocy nr 9 - Zgaduj Łódź
10/ projekt graficzny pomocy nr 10 - Łódzka awangarda
11/ projekt graficzny pomocy nr 11 - Łódź jakiej nie znacie
12/ projekt graficzny pomocy nr 12 - A ja Łódź wolę
13/ projekt graficzny znaczka - Odznaka Łódzki Detektyw
14/ projekt graficzny książeczki Łódź. Przestrzeń Miasta
15/ projekt graficzny gry karcianej - Nowy Preferek

Z uwagi na rozmiar plików, załączniki graficzne, o których mowa powyżej, zostały udostępnione w postaci skompresowanego pliku zip na serwerze:
ftp://mapaftp.uml.lodz.pl/ZALACZNIKI%20GRAFICZNE_DOA-ZP-VIII.271.23.2016.zip

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1
do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Ulica ul. ks. I. J. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-532
Województwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00051418200000
E-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/06/2016
Wadium Zamawiający, nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu ich wystawienia. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres i warunki zmian postanowień zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 większy nakład wybranych pomocy naukowych
Kryt 2p 15
Kryt 3 wydłużenie terminu gwarancji
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Łodzi, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji przy ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź
Data składania wniosków 10/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, III piętro, pokój nr 8 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1/ Projekt jest współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Projekt pilotażowy w zakresie rewitalizacji pn. Opracowanie modelu prowadzenia rewitalizacji obszarów miejskich na wybranym obszarze w Mieście Łodzi, realizowany jest przez Miasto Łódź na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. 2/ Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.06.2016 r. 3/ Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych i częściowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, prawa opcji, udzielenie zamówień uzupełniających, wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4/ Zakres i warunki zmian postanowień zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5/ Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. 6/ Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę punktową: Cena brutto - 80 % (maksymalnie można otrzymać 80 punktów), Większy nakład wybranych pomocy naukowych - 15 % (maksymalnie można otrzymać 15 punktów), Wydłużenie terminu Gwarancji - 5 % (maksymalnie można otrzymać 5 punktów). Łącznie można otrzymać 100 punktów. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LPi = Pi(C) + Pi(N) + Pi(G), gdzie: LPi to Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie, Pi(C) to Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Cena; Pi(N) Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Większy nakład wybranych pomocy naukowych; Pi(G) Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Wydłużenie terminu Gwarancji. Szczegółowy opis oceny oferty wg ww. kryteriów znajduje się w SIWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych) oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną ilość punktów ze wszystkich kryteriów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. 7/ NAZWA ODDZIAŁU WZP PROWADZĄCEGO POSTĘPOWANIE: Oddział ds. Obsługi Postępowań Kluczowych
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)