| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojskowy Instytut Medyczny
|
| Ulica |
ul.Szaserów 128
|
| Nr domu |
128
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
04-141
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 681-67-49
|
| Fax |
022 681-67-49
|
| Internet |
www.wim.mil.pl
|
| Regon |
01529448700000
|
| E-mail |
pslowik@wim.mil.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
4
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
24
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
|
| Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.:
a) dla pakietu 1: tkaniny pościelowej o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda;
b) dla pakietu 2: ubrań personelu medycznego o wartości nie niższej niż 130 000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) każda;
c) dla pakietu 3: ubrań chirurgicznych i fartuchów operacyjnych o wartości nie niższej niż 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) każda;
d) dla pakietu 4: obuwia operacyjnego o wartości nie niższej niż 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych) każda
|
| Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
|
| Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do siwz)
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
Na potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. Deklaracja zgodności CE (dot. pakietu nr 1, 4);
2. Próbki oferowanego przedmiotu (dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4) zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 4 do siwz;
3. Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (prospekty, broszury, katalogi, dane techniczne itp. - dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4;
4. Karta technologiczna czyszczenia obuwia (dot. pakietu nr 4);
5. Pakiet nr 2 Certyfikat zgodnośći tkaniny potwierdzajacy: - skład: 67% poliester, 33% bawełna, - gramaturę: 165+/-8% g/m2, - spełnienie co najmniej wymagań: pkt. 4.2 normy PN-EN ISO 13688:2013 lub równoważnej zakresie zawartości amin rakotwórczych, wartości PH, tabeli 8 normy ENV 14237:2002 lub równoważnej (za wyjątkiem odporności wybarwień na bielenie chloranem, odporności na peeling) tabeli 2 normy PN-P-84525:1998 lub równoważnej (z wyłączeniem przepuszczalności powietrza) - dot. pakietu nr 2;
6. Certyfikat na wyrób gotowy - certyfikat zgodności z normą PN- P84525: 1998 lub równoważną - dot. pakietu nr 2;
7. Dokumenty potwierdzające odporność guzików na nacisk minimum dwóch ton - dot. pakietu nr 2;
8. Karta technologiczna prania i konserwacji dot. pakietu nr 2;
9. Wyniki badań fartucha wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzajace spełnienie parametrów technicznych normy PN-EN 13795 lub równoważnej w zakresie odporności fartucha standardowego i wysokiego ryzyka na przesiąkanie płynów - dotyczy poz. 2 i 3 pakietu nr 3;
10. Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r, poz. 1918 z późn. zm.) - dot. pakietu nr 3;
11. Karta techniczna tkaniny/laminatu potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny (dot. pakietu nr 3);
12. Instrukcja użytkowania, w tym karta technologiczna prania, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 3);
13. Karta technologiczna mycia, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 4);
14. Instrukcja mycia maszynowego i dezynsekcji termicznej (dot. pakietu nr 4);
15. Certfikat zgodności potwierdzajacy zgodność z normą PN-EN 340:2006 lub równoważną co najmniej w zakresie: - zawartości amin rakotwórczych, - wartości Ph, - odporności wybarwienia na pot. (dot. pakietu nr 1);
16. Karta parametrów technicznych tkaniny zawierajaca dane techniczne: - skład,- liczba nitek, - szerokość (dot. pakietu nr 1);
|
| Inne dokumenty |
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniająwarunek udziału w
postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punkcie V.1.1-V.1.4 siwz winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. V.2, V.3 siwz powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów stanowi załącznik nr 8 do siwz. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt V.5 siwz odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. VI.3 SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 siwz musi być złożony przez każde go z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 siwz mogą zostać złożone wspólnie. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 siwz stosuje się odpowiednio.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załacznik nr 6 do siwz. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Czas dostawy
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.wim.mil.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Wojskowy Instytut Medyczny
ul. Szaserów 128
04-141 Warszawa 44
pokój nr 435a
(IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego)
|
| Data składania wniosków |
10/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Wojskowy Instytut Medyczny
Kancelaria Ogólna
ul. Szaserów 128
04-141 Warszawa 44
(I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|