Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych dla UDT - znak sprawy ZP-BDN-21/16

Data publikacji 2016-05-05
Data zakończenia 2016-05-13 11:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112352 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 798000002, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną produkcję i dostawę drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami
-Załącznik nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowania Zamawiający będzie składał drogą elektroniczną.
Zamawiający przekaże wraz z zapotrzebowaniem przygotowane do druku pliki z projektem graficznym zamawianej pozycji asortymentu.
Dostawy druków realizowane będą na koszt Wykonawcy.
Dostarczane druki muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SIWZ i ofercie oraz muszą być zgodne z zatwierdzonymi przez Zamawiającego elektronicznymi projektami.
Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie druki muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym.
Ilości zamawianych druków mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż jednorazowe zamówienie nie będzie mniejsze niż nakład jednorazowy wskazany w załączniku Nr 9 do SIWZ. Nakład jednorazowy jest tym samym minimalnym nakładem zamawianym z danej pozycji asortymentu. Zmiany ilości zamówionych druków nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy.
2.Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Dozoru Technicznego - adresy jednostek UDT znajdują się w załączniku nr 2 do umowy.
3.Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy przez okres
12 miesięcy lub do dnia wykorzystania kwoty, o której mowa w § 9 ust. 2 (całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy), jeżeli nastąpi przed upływem 12 miesięcy.

Dostawy druków realizowane będą sukcesywnie, tj.:
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy do UDT oraz Oddziałów UDT, maksymalnie w ciągu 5 dni - dla druków cyfrowych (zgodnie z Ofertą Wykonawcy) - od daty złożenia zapotrzebowania.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy do UDT oraz Oddziałów UDT, maksymalnie w ciągu 10 dni - dla pozostałych druków(offsetowych) (zgodnie z Ofertą Wykonawcy) - od daty złożenia zapotrzebowania.
3. Pierwszą dostawę przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
nie później niż w ciągu 20 dni od daty złożenia zapotrzebowań.

4. Dodatkowe wymagania zwiazane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 dotyczącego klauzuli społecznej zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobę niepełnosprawną.
(definicja - osoba niepełnosprawna - co oznacza osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. 2011 Nr 127, poz. 721) Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego - zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu ( ogóle rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008 r.).

Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie trwania umowy,
w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.
Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu;
W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów (np. ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki), o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto (każda). Każda z dostaw musi zostać zrealizowana na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 200 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów (np. ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (każda), wykonywane na podstawie jednej umowy lub -warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną dostawę obejmującą produkcję i dostawę drukowanych materiałów (np. ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, wykonaną na podstawie jednej umowy. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów (np. ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki), o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto (każda). Każda z dostaw musi zostać zrealizowana na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 200 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie dostawy obejmujące produkcję i dostawę drukowanych materiałów (np. ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (każda), wykonywane na podstawie jednej umowy lub - warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną dostawę obejmującą produkcję i dostawę drukowanych materiałów (np. ulotki, broszury, notesy, plakaty, torby papierowe, okładki, segregatory, teczki) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, wykonaną na podstawie jednej umowy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - Załącznik nr 8 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: a)przedłużenie terminów realizacji dostaw - możliwe jedynie za zgodą Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zgłosi pisemne uzasadnienie, a opóźnienie nie będzie wynikało z winy Wykonawcy, b)wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, c)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, d)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, e)w przypadku wprowadzenia podwykonawcy - w takiej sytuacji umowa podlega aneksowaniu w zakresie zapisów odnoszących się do podwykonawstwa, zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego; 1)Zamawiający dopuszcza wykonanie prac przez Wykonawcę przy współudziale podwykonawcy. 2)Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za wszelkie działania i zaniechania swoje i swojego podwykonawcy oraz ponosi pełną odpowiedzialność za swoich pracowników i pracowników podwykonawcy. 3)Podwykonawcy muszą posiadać uprawnienie do wykonywania zleconej części prac. 4)Wykonawca zapewni, aby wszystkie umowy z podwykonawcami zostały sporządzone na piśmie i na wezwanie Zamawiającego przekaże mu kopie każdej z tych umów. 5)Wykonawca odpowiada za działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia każdego podwykonawcy tak, jakby to były działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia jego własnych pracowników lub przedstawicieli. 6)Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach niniejszej umowy. 7)Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy, upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. f)w przypadku rezygnacji z podwykonawcy (dotyczy Wykonawcy, który przy wykonywaniu zamówienia powierzył podwykonawcy realizacje części zamówienia) - w takiej sytuacji z umowy zostaną usunięte zapisy dot. podwykonawstwa. Uwaga: Jeżeli rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz www.udt.gov.pl - bezpłatnie lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł za stronę formatu A4 + koszt przesyłki
Data składania wniosków 13/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 2 - KANCELARIA UDT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Termin płatności - 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej pod względem formalnym i rachunkowym faktury. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy udowodnią, że podjęli konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawili szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązali się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)