Materiały eksploatacyjne do drukarek

Data publikacji 2016-05-06
Data zakończenia 2016-05-16 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113714 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Brother DCP-J140W- 8 szt;
2. Brother MFC 490 CW- 20 szt;
3. Canon BJC 250- 2 szt;
4. Epson Stylus D 92- 8 szt;
5. Epson Stylus DX 4050- 8 szt;
6. HP DJ 1000- 6 szt;
7. HP DJ 1050A- 6 szt;
8. HP DJ 2515 Adventage- 32 szt;
9. HP DJ 5150- 18 szt;
10. HP DJ 5525 Advantage- 4 szt;
11. HP DJ 5940- 19 szt;
12. HP DJ 6122- 11 szt;
13. HP DJ 730 Advantage- 36 szt;
14. HP DJ 840C- 13 szt;
15. HP DJ 845C- 20 szt;
16. HP DJ 920C- 5 szt;
17. HP DJ D 2460- 2 szt;
18. HP DJ d 2460- 4 szt;
19. HP DJ F370- 4 szt;
20. HP psc1513 (Q 5763A)- 4 szt;
21. Lexmark X 7675- 2 szt;
22. Brother HL 2035- 17 szt;
23. Brother HL-2140- 5 szt;
24. Brother HL-5350DN- 2 szt;
25. Brother MFC-L2700DW- 20 szt;
26. Canon LBP6310DN- 15 szt;
27. HP COLOR LJ CP2025- 4 szt;
28. HP LJ 4- 7 szt;
29. HP LJ 6L- 1 szt;
30. HP LJ 1100A- 10 szt;
31. HP LJ 4000- 1 szt;
32. HP LJ 1200- 11 szt;
33. HP LJ 4100- 1 szt;
34. HP LJ P1006- 8 szt;
35. HP LJ P 1005- 7 szt;
36. HP LJ P 1006- 7 szt;
37. HP LJ P 1105- 7 szt;
38. HP LJ 1522NF- 4 szt;
39. HP LJ M 1120- 4 szt;
40. HP LJ P1505n- 4 szt;
41. HP LJ P 3015- 5 szt;
42. HP LJ P 1606DN- 47 szt;
43. HP LJ Pro M1536 dnf- 47 szt;
44. HP LJ Pro P1102- 12 szt;
45. HP LJ M 1212 nf MFP- 12 szt;
46. HP LJ P 1102W- 14 szt;
47. HP LJ P 2035- 9 szt;
48. HP LJ P 2055DN- 8 szt;
49. HP LJ Pro 400M401dn- 7 szt;
50. HP LJ 4200- 2 szt;
51. HP LJ 2300d- 1 szt;
52. HP LJ 1010- 15 szt;
53. HP LJ 1018- 15 szt;
54. HP LJ 1020- 13 szt;
55. HP LJ 1022- 14 szt;
56. HP LJ 3020- 14 szt;
57. HP LJ 3050- 14 szt;
58. HP LJ 3052- 14 szt;
59. HP LJ M 1005MFP- 14 szt;
60. HP LJ 1300- 9 szt;
61. HP LJ 1160- 3 szt;
62. HP LJ P3005n- 1 szt;
63. HP LJ P 2015M- 16 szt;
64. IBM Infoprint 1352- 1 szt;
65. Kyocera FF-2000D KX- 3 szt;
66. Lexmark E 360dn- 2 szt;
67. HP LJ Pro 400 color- 9 szt;
68. HP LJ Pro CM 1415 fnw- 4 szt;
69. HP LJ M 125a- 30 szt;
70. HP LJ Pro MFP M225- 30 szt;
71. Lexmark X 500n- 5 szt;
72. OKI B 401d- 1 szt;
73. Ricoh AFFICIO MP3350- 5 szt;
74. Ricoh AFICIO AP410N- 1 szt;
75. Ricoh FT 3813- 4 szt;
76. Samsung ML-3050- 1 szt;
77. Samsung ML 2165- 2 szt;
78. Samsung SCX-3405F- 8 szt;
79. Samsung SCX-3200- 3 szt;
80. Samsung SCX-3205- 3 szt;
81. Samsung ML-2540- 13 szt;
82. Samsung SCX 4600- 11 szt;
83. Samsung SCX-4623F- 11 szt;
84. Samsung ML-2525- 11 szt;
85. Samsung ML-2545- 11 szt;
86. Samsung ML 1640- 19 szt;
87. Samsung SCX 4828FN- 4 szt;
88. Samsung ML-2855ND- 3 szt;
89. Samsung SCX-4300- 14 szt;
90. Samsung M 2825 nd- 1 szt;
91. Samsung ML 2010- 1 szt;
92. Samsung SCX-4521F- 1 szt;
93. Samsung ML-2850D- 1 szt;
94. Samsung M4580FX - 10 szt;
95. Samsung M4580FX - 4 szt;
96. Sharp AR-153EN- 2 szt;
97. Toshiba E-Studio 195- 1 szt;
98. Toshiba T-1810E 5-K- 1 szt;
99. Xerox 3210- 40 szt;
100. Xerox 3220- 173 szt;
101. Ricoh Aficio MP161spf- 1 szt;
102. Konica Minolta pagero 1480MF/1490- 5 szt;
103. OKI Microline 320vElite- 8 szt;
104. OKI Microline 321- 8 szt;
105. OKI Microline 3320- 8 szt;
106. OKI Microline 391- 8 szt;
107. OKI Microline 3390- 2 szt;
108. OKI Microline 590- 8 szt;
109. OKI Microline 591- 7 szt;
110. Panasonic KX-F015- 4 szt;
111. Panasonic KX-FP343- 3 szt;
112. Panasonic KX-FP363- 2 szt;
113. Panasonic KX-MB 2025- 10 szt;
114. Sharp UX-P410- 10 szt;
115. Philips Magic 3- 10 szt;
116. Philips Magic 5- 5 szt;
117. Rolka 29*30,48 biała do drukarki Brother QL650TD- 100 szt;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Ulica ul. T. Chałubińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-581
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 34 88 147
Fax 94 34 88 103
Internet www.swk.med.pl
Regon 33000629200000
E-mail piotr@swk.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Zdolne Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2)formularz ofertowy; 3)katalogi, opisy techniczne lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone. 4)dokument potwierdzający zgodność z normami ISO/IEC 19752; ISO/IEC 19798; ISO/IEC 24711; 5)oświadczenie o nie naruszeniu praw patentowych innych producentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5.Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.swk.med.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin
Data składania wniosków 16/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)