Poprawa rzeszowskiej infrastruktury rowerowej - budowa bezpiecznych przejazdów rowerowych realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa rzeszowskiej infrastruktury rowerowej - budowa bezpiecznych przejazdów rowerowych

Data publikacji 2016-05-06
Data zakończenia 2016-05-23 09:45:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Linie energetyczne,
  • Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113904 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452332946, 713210004, 713225006, 349961006, 313217009, 349284710, 349420004, 349961006, 352620008, 349960005, 453162007, 316200008, 453160005, 349284703, 349221007, 349284600, 349420002, 349421003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakresem postępowania jest objęte zaprojektowanie i przebudowa akomodacyjnych sygnalizacji świetlnych w zakresie poprawy rzeszowskiej infrastruktury rowerowej - budowy bezpiecznych przejazdów dla rowerów na następujących skrzyżowaniach w Rzeszowie:
1. al. Wyzwolenia - al. Okulickiego,
2. al. Witosa - ul. Krakowska - al. Okulickiego,
3. al. Powstańców Warszawy - ul. Dąbrowskiego - al. Batalionów Chłopskich,
4. ul. Hetmańska - ul. W. Pola.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
Ulica ul. Targowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-064
Województwo podkarpackie
Tel 17 748 37 00
Fax 17 852 62 23
Internet bip.erzeszow.pl
Regon 69048055700000
E-mail mzdiz@rzeszow.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zakończenia 30/10/2016
Wadium Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 6 000,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wybudowaniu lub wyremontowaniu w terenie miejskim o populacji nie mniejszej niż 150 000 mieszkańców minimum 2 akomodacyjnych sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach lub przejściach dla pieszych na kwotę brutto nie mniejszą niż 200 000,00 zł dla pojedynczego zadania. Dopuszcza się aby opisane wyżej roboty budowlane był częścią zamówienia o większym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: 1) projektant branży elektrycznej - wymagania: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uzna-wania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Euro-pejskiej, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się wykonaniem minimum dwóch dokumentacji projektowych z zakresu telematyki drogowej, z których jedno do-tyczyło budowy akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej. 2) Kierownik robót - wymagania: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uzna-wania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Euro-pejskiej, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami z zakresu telematyki drogowej, z których jedno dotyczyło bu-dowy akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej 3) technik elektryk lub elektronik- wymagania: a) posiadający uprawnienia SEP E eksploatacyjne do 1 kV oraz uprawnienia SEP D do dozoru technicznego, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem przy realizacji co najmniej 2 zadań z zakresu telematyki drogowej, z których przynajmniej jedno dotyczyło budowy akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej; Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), jak również odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ zgodnie z przepisami o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, oraz - zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946) - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których żądane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty oraz niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami punktu 7 SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem po-świadczono notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 4. Formularz cenowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy SIWZ: 20. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY W STOSUNKU DO TREŚCI OFERTY 20.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, spowodowanego okolicznościami, która wystąpiły po zawarciu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np.: 20.1.1. zaistnieniem po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej charakterze niezależnym od stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. O ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z powodu siły wyższej, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy, 20.1.2. zaistnieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu wykonania umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Zmiana ta może nastąpić tylko na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w drodze pisemnego aneksu do umowy. 20.1.3. wezwaniem przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy (dokumentacji projektowej), 20.1.4. przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego lub innych właściwych przepisach. 20.2. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 20.2.1. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 20.2.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub na świadczenia stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres rękojmi za wady
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz bip.erzeszow.pl
Adres uzyskania siwz MZD w Rzeszowie, ul. Targowa 3, pok. 320
Data składania wniosków 23/05/2016
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce MZD w Rzeszowie, ul. Targowa 1, pok. 601
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)