| Data publikacji |
2016-05-10 |
| Data zakończenia |
2016-05-20 10:00:00 |
| Instytucja |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu |
| Miejscowość |
Poznań |
| Województwo |
wielkopolskie |
| Branża |
- Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
- Meble domowe,
- Koce i pledy,
- Bielizna pościelowa,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
- Wyroby meblarskie,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
- Lampy i oprawy oświetleniowe
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
116050 / 2016 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
391400005, 391100006, 315200007, 397111103, 397132108, 395120004, 395111008, 395161209, 395154401 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia dla 12 kwater internatowych (28 miejsc) zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bohaterów Września w Sieradzu. W skład wyposażenia pokoi 2-osobowych, pokoi 1-osobowych, kuchni, łazienek i przedpokoi wchodzą meble pokojowe, meble kuchenne, okapy, chłodziarko-zamrażarki, mikrofalówki, telewizory, pralki, garnki, meble i akcesoria łazienkowe, osprzęt oświetleniowy, żaluzje - verticale, kołdry, poduszki koce, pościele oraz sprzęt do utrzymania czystości - zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
2. Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynku na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż / ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego, regulację, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia wykonania szczegółowych obmiarów. Dotyczy to:
- wielkości otworów okiennych i drzwi balkonowych oraz ich lokalizacji. Na podstawie obmiaru Wykonawca zaprojektuje wymiary verticali;
- wielkości szaf z drzwiami przesuwnymi (zabudowa przedpokojów).
4. Szczegółowy zakres wyposażenia kwater internatowych określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów mebli.
5. Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
|
| Ulica |
ul. Dojazd 30
|
| Nr domu |
30
|
| Miejscowość |
Poznań
|
| Kod Pocztowy |
60-631
|
| Województwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
61 660 67 00
|
| Fax |
61 660 67 01
|
| Internet |
www.wam.net.pl
|
| Regon |
01126394600418
|
| E-mail |
poznan@amw.com.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Podmiot prawa publicznego
|
| Rodzaj zam inny |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
25/10/2016
|
| Wadium |
Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
nie dotyczy;
|
| Wiedza |
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykaże (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy mebli i innego wyposażenia (co najmniej jednego z wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia) dla internatów, hoteli, domów wczasowych lub innych budynków zbiorowego zamieszkania, na kwotę co najmniej 80.000,00 zł każda dostawa;
|
| Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;
|
| Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1) Do formularza oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy;
2) Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza możliwość zmiany umowy co do terminu realizacji określonego w § 2 ust. 1 umowy jedynie w przypadku opóźnienia w realizacji inwestycji budowy budynku, w którym są zlokalizowane kwatery internatowe, nie dłużej jednak niż do dnia 30.11.2016 roku
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Okres gwarancji na dostarczone meble (ilość miesięcy)
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.wam.net.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 107
|
| Data składania wniosków |
20/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 125 (sekretariat, kancelaria)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą może zostać wezwany, przed ostatecznym rozstrzygnięciem postępowania o zamówienie publiczne, do prezentacji oferowanego towaru
|