Dostawa wraz z montażem mebli, mebli kuchennych, sprzętu AGD, telewizorów, garnków, osprzętu oświetleniowego, akcesoriów łazienkowych, sprzętu do sprzątania, żaluzji pionowych okiennych oraz kołder, koców, poduszek i pościeli stanowiących wyposażenie 12 kwater internatowych (28 miejsc) w budynku przy ul. Bohaterów Września w Sieradzu

Data publikacji 2016-05-10
Data zakończenia 2016-05-20 10:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble domowe,
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Wyroby meblarskie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116050 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391400005, 391100006, 315200007, 397111103, 397132108, 395120004, 395111008, 395161209, 395154401
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia dla 12 kwater internatowych (28 miejsc) zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bohaterów Września w Sieradzu. W skład wyposażenia pokoi 2-osobowych, pokoi 1-osobowych, kuchni, łazienek i przedpokoi wchodzą meble pokojowe, meble kuchenne, okapy, chłodziarko-zamrażarki, mikrofalówki, telewizory, pralki, garnki, meble i akcesoria łazienkowe, osprzęt oświetleniowy, żaluzje - verticale, kołdry, poduszki koce, pościele oraz sprzęt do utrzymania czystości - zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
2. Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynku na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż / ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego, regulację, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia wykonania szczegółowych obmiarów. Dotyczy to:
- wielkości otworów okiennych i drzwi balkonowych oraz ich lokalizacji. Na podstawie obmiaru Wykonawca zaprojektuje wymiary verticali;
- wielkości szaf z drzwiami przesuwnymi (zabudowa przedpokojów).
4. Szczegółowy zakres wyposażenia kwater internatowych określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów mebli.
5. Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
Ulica ul. Dojazd 30
Nr domu 30
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-631
Województwo wielkopolskie
Tel 61 660 67 00
Fax 61 660 67 01
Internet www.wam.net.pl
Regon 01126394600418
E-mail poznan@amw.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot prawa publicznego
Rodzaj zam inny Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/10/2016
Wadium Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy;
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy mebli i innego wyposażenia (co najmniej jednego z wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia) dla internatów, hoteli, domów wczasowych lub innych budynków zbiorowego zamieszkania, na kwotę co najmniej 80.000,00 zł każda dostawa;
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ;
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z oświadczeniem wyszczególnionym w część VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Do formularza oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy; 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza możliwość zmiany umowy co do terminu realizacji określonego w § 2 ust. 1 umowy jedynie w przypadku opóźnienia w realizacji inwestycji budowy budynku, w którym są zlokalizowane kwatery internatowe, nie dłużej jednak niż do dnia 30.11.2016 roku
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji na dostarczone meble (ilość miesięcy)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.wam.net.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 107
Data składania wniosków 20/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań - pokój nr 125 (sekretariat, kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą może zostać wezwany, przed ostatecznym rozstrzygnięciem postępowania o zamówienie publiczne, do prezentacji oferowanego towaru
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)