| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Muzeum Narodowe we Wrocławiu
|
| Ulica |
Pl. Powstańców Warszawy 5
|
| Nr domu |
5
|
| Miejscowość |
Wrocław
|
| Kod Pocztowy |
50-153
|
| Województwo |
dolnośląskie
|
| Tel |
071 3435643, 3433308
|
| Fax |
071 3725159
|
| Internet |
www.mnwr.art.pl
|
| Regon |
00027846800000
|
| E-mail |
muzeumnarodowe_wroclaw_dag@pro.onet.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytucja kultury
|
| Rodzaj zam inny |
Instytucja kultury
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp. , do 20% wartości zamówienia podstawowego
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
17/06/2016
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)
|
| Wiedza |
Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową oraz zainstalowaniem i uruchomieniem kontentu multimedialnego dla instytucji użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery, odtwarzacze wideo, monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w projekcie wykonawczym załączniku nr 8.
UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ , oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
|
| Zdolne |
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jednym) inżynierem elektronikiem, który legitymuje się wyższym wykształceniem technicznym o specjalizacji elektronicznej i min. 2 - letnim doświadczeniem oraz brał udział w co najmniej 2 realizacjach polegających na montażu i uruchomieniu systemu multimedialnego.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia powinien wynikać z załączonego wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową oraz zainstalowaniem i uruchomieniem kontentu multimedialnego dla instytucji użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery, odtwarzacze wideo, monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w projekcie wykonawczym załączniku nr 8
UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Powyższy warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ , oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) Poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku złożenia własnego oświadczenia, przedstawia uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia.
c) W przypadku, gdy Zamawiający tj. Muzeum Narodowe we Wrocławiu jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
d) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (dokument w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii oraz podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 Prawa zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i okolicznościach:
1) zmiana ustawowej stawki podatku VAT wprowadzona w życie po dacie podpisania umowy
i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian).
2) konieczność wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy.
3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku:
a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
c) realizacji, w drodze odrębnych umów, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
d) konieczności skoordynowania prac związanych z aranżacją wystawy stałej sztuki współczesnej w Pawilonie Czterech Kopuł.
e) wystąpienia istotnych z punktu widzenia terminu realizacji Umowy (co Wykonawca wykaże), uzasadnionych błędów i kolizji projektowych
f) wystąpienia zmian w sposobie realizacji przedmiotu umowy, będących wynikiem konieczności wprowadzenia odmiennych od przyjętych w projekcie wykonawczym, warunków technicznych/technologicznych, w sytuacji niemożności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych, zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną,
g) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej.
4) zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
5) zmiana harmonogramu w zakresie i w okolicznościach opisanych w § 3 ust. 2 umowy,
6) zmiany w zakresie podwykonawstwa - gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 36b ustawy Pzp.
3. Wszelkie zmiany umowy określone w niniejszym paragrafie nie będą wywoływały zmian wartości przedmiotu umowy tj. nie wpływają na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega, iż zmiana umowy w zakresie finansowym jest niedopuszczalna, z zastrzeżeniem okoliczności, o której mowa powyżej w ust.2 pkt. 1) niniejszego paragrafu.
4. Wszystkie powyższe okoliczności i postanowienia opisane w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Długość gwarancji na obudowę, montaż i wdrżenie kontentu multimedialnego
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.mnwr.art.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Muzeum Narodowe we Wrocławiu,
pl. Powstańców Warszawy 5,
50-153 Wrocław
|
| Data składania wniosków |
20/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Muzeum Narodowe we Wrocławiu,
pl. Powstańców Warszawy 5,
50-153 Wrocław,
Sekretariat (pok. 12)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|