Dostawa urządzeń i mebli gastronomicznych wraz z ich instalacją i towarzyszącymi robotami budowlanymi w barze samoobsługowym w budynku K Kancelarii Sejmu

Data publikacji 2016-05-12
Data zakończenia 2016-05-30 10:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52935 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006, 453100003, 453111001, 453112002, 453157005, 452140000, 454500006, 454000001, 453300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i mebli gastronomicznych wraz z ich instalacją i towarzyszącymi robotami budowlanymi w barze samoobsługowym w budynku K Kancelarii Sejmu w Warszawie ul. Wiejska 4/6/8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Sejmu RP
Ulica ul. Wiejska 4/6/8
Nr domu 4/6/8
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Województwo mazowieckie
Tel 022 6942098
Fax 022 6942098
Internet www.sejm.gov.pl
Regon 00110334000000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kancelaria Sejmu
Rodzaj zam inny Kancelaria Sejmu
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 26/08/2016
Wadium Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 5 000,- zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) dostawy urządzeń gastronomicznych wraz z ich instalacją i towarzyszącymi robotami budowlanymi, a co najmniej jedna była zrealizowana w obiekcie zabytkowym, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda, z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający odstępuje od sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych) Wykonawca powinien wykazać, że do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje: 1) osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne serii D uprawniające do dozoru nad eksploatacją instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV, 3) osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne serii E uprawniające do eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja W celu potwierdzenia odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek powinien spełniać każdy Wykonawca. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy załączyć również: 1) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z rejestru, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) dokumenty wymagane - w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) wykaz równoważnych urządzeń i mebli gastronomicznych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami Rozdziału IV SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja na urządzenia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.sejm.gov.pl
Adres uzyskania siwz Kancelaria Sejmu, Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa
Data składania wniosków 30/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Sejmu, Wydział Podawczy, Al. na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)