DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, ARTYKUŁÓW TERMOGRAFICZNYCH, ETYKIET - SPRAWA 36/2016

Data publikacji 2016-05-13
Data zakończenia 2016-06-02 10:30:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120806 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301, 301993302, 301976411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, artykułów termograficznych, etykiet, zgodnie z wymaganiami i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia według wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30197630-1, 30199330-2, 30197641-1.
2. Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, ul. Czwartaków 3.
3. Dostarczone produkty powinny być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r.
4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego produktu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy.
5. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę - o ile dotyczy danego produktu.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego minimalnymi parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot zamówienia był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów i celu użytkowego do jakiego jest przeznaczony.
9. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia, znaki towarowe lub pochodzenie produktu od określonego producenta, służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, celu użytkowego jakimi powinny charakteryzować się produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający tam, gdzie wskazano powyższe, dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego oraz mają nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 4 Ustawy). Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia.
10. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy).
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) przedkładając wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy składającego ofertę, iż zaoferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, wraz z wykazem produktów których równoważność dotyczy; 2) Opis każdego produktu równoważnego stanowiący potwierdzenie, że dostawy te spełniają minimalne wymagania Zamawiającego (np. folder, katalog, opis, oświadczenie Wykonawcy). Powyższe dokumenty wymagane są na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Podstawa: § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr poz. 231). W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże stosowania równoważności, przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest produktem oryginalnym określonym przez Zamawiającego.
12. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej określono w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
13. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy


1 Papier ksero A4 80 g; białość 136 CIE ryza 2320
2 Papier (folia) polipropylen 180g 914mm x 30m  szt. 1
3 Papier 190g 1067mm x 30m Inst. Dry Photo Satin  szt. 1
4 Papier 260g 914mm x 30m Photo Gloss RC  szt. 2
5 Papier 260g 914mm x 30m Photo Satin RC szt. 1
6 Papier powlekany 120g 914mm x 30m  szt. 3
7 Papier powlekany HP 210g 1067mm x 30,5m  szt. 2
8 Papier Tecco A2 248g Professional Portrait Pearl Gloss PPG250 25 arkuszy op 5
9 Papier Epson A2 330gr C13S042322 25 arkuszy op 5
10 Papier samoprzylepny wodoodporny 914mm x 30mb 140g/m2 szt. 2
11 Papier do plotera 90G/M2 610MMX90M rolka 5
12 Papier do plotera 160G/M2 1067MMX30M rolka 5
13 Folia do ploterów dwustronnie matowa 914X30M (100 MIC) 914X30 FOL/100MIC szt. 3
14 Folia w rolce samoprzylepna HP Universal Adhesive Vinyl 36 (914mm X 20 m) Q8676A szt. 1
15 Folia samoprzylepna błyszcząca w roli HP EVERYDAY ADHESIVE GLOSS POLYPROPYLENE A0++ 1067 MM X 22,9 M (1 SZT.) C0F29A/1 szt. 1
16 Folia samoprzylepna matowa HP EVERYDAY ADHESIVE MATTE POLYPROPYLENE 1067 MM X 22.9 M (1 SZT.) C0F20A/1 szt. 1
17 Płótno w roli HP UNIVERSAL MATTE CANVAS 350 G/M2 (914 MM X 15.2 M) Q8713A szt. 1
18 Płótno w roli TECCO CANVAS SATIN PCS350 (1067 MM X 15M) szt. 1
19 Etykieta papierowa termiczna półbłyszcząca 70mmx50 (1000 szt.) rolka 10
20 Etykieta papierowa termiczna błyszcząca 50mmx40 (1000 szt.) rolka 10
21 Etykieta foliowa polipropylen PP50mmx30 (1000 szt.) rolka 5
22 Etykieta papierowa termiczna 60mmx40 (1000 szt.) rolka 10
23 Rolka termiczna 216mm x 30m z rdzeniem 25mm rolka 6

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Czwartaków 3
Nr domu 3
Miejscowość Grudziądz
Kod Pocztowy 86-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 261 48 32 90, 261 48 32 00
Fax 261 48 32 22
Internet www.13wog.pl
Regon 34090727700000
E-mail przetargi@13wog.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Wiedza Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Potencjał Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolne Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy; Informacja o wykonawcy; Oświadczenie o przynależności/bądz nie przynależności do grupy kapitałowej; Oświadczenie o równoważności (o ile dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie, a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3) zmiany zakresu podwykonawstwa; 4) zmiany przedmiotu zamówienia zaoferowanego w ofercie jeżeli został oznaczony marką, nazwą, zmiana może nastąpić w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie może być dostarczony z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, iż nowy przedmiot zamówienia będzie nie gorszy niż wymagania Zamawiającego oraz będzie charakteryzował się porównywalnymi parametrami, właściwościami jak wymagane przez Zamawiającego przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji do 7 dni kalendarzowych
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.13wog.pl
Adres uzyskania siwz z kasy 13 WOG ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz: 3zł, na wniosek Wykonawcy - wysyłka: 7,68 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl
Data składania wniosków 02/06/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce 13 WOG ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, Kancelaria budynek nr 1, pokój nr 7 osobiście lub przesyłką
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, ARTYKUŁÓW TERMOGRAFICZNYCH, ETYKIET - sprawa nr 36/2016 - nie otwierać do dnia 02.06.2016 r. do godziny 11.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Złożenie koperty z ofertą niezgodnie z opisem może zostać potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji. Oferta z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w kancelarii Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje przyjmowania ofert na biurze przepustek. Wymóg ten dotyczy również przesyłek nadawanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)