Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000

Data publikacji 2016-05-13
Data zakończenia 2016-05-23 12:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych,
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121530 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723160003, 723120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000.
Przedmiot zamówienia obejmuje maksymalnie 18 000 zmian.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel (+48 22) 443 14 00
Fax (+48 22) 443 14 02
Internet www.um.warszawa.pl
Regon 01525964000000
E-mail pkasprzak@um.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/11/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym również w części opisowej, prowadzonego w systemie informatycznym, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
Potencjał - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.).
Sytuacja - na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów, 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III, a w szczególności z zapisem III.6.2. ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, o ile postanowienie Umowy nie stanowi inaczej i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed datą zawarcia Umowy, mających wpływ na przedmiot Umowy lub na warunki jego realizacji, b) pojawienie się problemów o charakterze technicznym lub związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć mimo dołożenia należytych starań, a które mają istotny wpływ na sposób wykonania przedmiotu Umowy, c) zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Stron Umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji przedmiotu Umowy, gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań. 3. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy, w następstwie przyczyn wymienionych powyżej mogą dotyczyć terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2. Wzoru Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl/ Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną, jeżeli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
Adres strony internetowej siwz http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Adres uzyskania siwz http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Data składania wniosków 23/05/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, pok. 422, IV p., 00-095 Warszawa Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23/05/2016 o godz. 13:00 miejsce: j.w. Sala nr 421.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Numer postępowania:ZP/DK/271/II-91/16 2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Dariusz Kowalczyk stanowisko służbowe: Inspektor w BZP tel.: (22) 443-14-20. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)