| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa
|
| Ulica |
Pl. Bankowy 3/5
|
| Nr domu |
3/5
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
00-950
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
(+48 22) 443 14 00
|
| Fax |
(+48 22) 443 14 02
|
| Internet |
www.um.warszawa.pl
|
| Regon |
01525964000000
|
| E-mail |
pkasprzak@um.warszawa.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
28/11/2016
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
- na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
|
| Wiedza |
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym również w części opisowej, prowadzonego w systemie informatycznym, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
|
| Potencjał |
- na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
|
| Zdolne |
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.).
|
| Sytuacja |
- na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów, 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III, a w szczególności z zapisem III.6.2. ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, o ile postanowienie Umowy nie stanowi inaczej i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed datą zawarcia Umowy, mających wpływ na przedmiot Umowy lub na warunki jego realizacji,
b) pojawienie się problemów o charakterze technicznym lub związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć mimo dołożenia należytych starań, a które mają istotny wpływ na sposób wykonania przedmiotu Umowy,
c) zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Stron Umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji przedmiotu Umowy, gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań.
3. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy, w następstwie przyczyn wymienionych powyżej mogą dotyczyć terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2. Wzoru Umowy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
| Kryt 2p |
10
|
| Czy będzie aukcja |
Tak
|
| Aukcja dod info |
http://aukcje.um.warszawa.pl/ Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną, jeżeli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
| Adres uzyskania siwz |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
| Data składania wniosków |
23/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, pok. 422, IV p., 00-095 Warszawa
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23/05/2016 o godz. 13:00 miejsce: j.w. Sala nr 421.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
1. Numer postępowania:ZP/DK/271/II-91/16
2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Dariusz Kowalczyk stanowisko służbowe: Inspektor w BZP tel.: (22) 443-14-20.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|