| Data publikacji |
2016-05-13 |
| Data zakończenia |
2016-07-04 10:00:00 |
| Instytucja |
Gmina Długołęka |
| Miejscowość |
Mirków |
| Województwo |
dolnośląskie |
| Branża |
- Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
- Meble przedszkolne,
- Sprzęt kuchenny,
- Dywany,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Telewizje,
- Gramofony,
- Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
121636 / 2016 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
370000008, 375210006, 375272000, 375200009, 391610008, 392211101, 392211503, 395310003, 391100006, 375240007, 375230000, 375100006, 323316008, 323246006, 397131004, 397113617, 320000003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Odkrywców i Podróżników w Borowej.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania:
1) Zadanie nr 1- Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia oddziałów przedszkolnych- szczegółowo opisane w zał. nr 1,
2) Zadanie nr 2- Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia oddziałów przedszkolnych- szczegółowo opisane w zał. nr 1,
3) Zadanie nr 3 Dostawa urządzeń elektrycznych i elektronicznych do oddziałów przedszkolnych - szczegółowo opisane w zał. nr 1.
3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w przedszkolach. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne i zabawki muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenie CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami obowiązującego prawa. Meble muszą być dostosowane do wymagań ergonomii dzieci w wieku przedszkolnym oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi funkcjonalności oraz bezpieczeństwa i higieny. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów.
4.Wykonawca dostarczy (transport, rozładunek, wniesienie, montaż mebli) przedmiot zamówienia do siedziby Szkoły Podstawowej im. Odkrywców i Podróżników w Borowej ul. Parkowa 2/4, 55-095 Mirków w godzinach pracy tj 7.30-15.30. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30-15.30, przy czym termin odbioru wyznaczony zostanie nie później niż 3 dni od daty doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę zgłoszenia gotowości do dostarczenia zamówienia. Dostawa powinna być zrealizowana w terminie wskazanym w umowie.
5.Zamawiający informuje, iż pozostałe postanowienia siwz są tożsame dla każdego z zadań, a pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotowego zamówienia określono w projektach umów stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C do siwz
OpisDostawa zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia oddziałów przedszkolnych- szczegółowo opisane w zał. nr 7 do siwzDostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia oddziałów przedszkolnych- szczegółowo opisane w zał. nr 7 do siwzDostawa urządzeń elektrycznych i elektronicznych do oddziałów przedszkolnych - szczegółowo opisane w zał. nr 7 do siwz |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Długołęka
|
| Ulica |
Długołęka, ul. Robotnicza 12
|
| Nr domu |
12
|
| Miejscowość |
Mirków
|
| Kod Pocztowy |
55-095
|
| Województwo |
dolnośląskie
|
| Tel |
71 323 02 03
|
| Fax |
71 323 02 04
|
| Internet |
www.gmina.dlugoleka.pl
|
| Regon |
93193501700000
|
| E-mail |
k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
3
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
20
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności i warunków:
1.warunki istotne, w szczególności:
1) termin wykonania zamówienia może ulec przesunięciu zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy,
c)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
2) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
2. warunki nieistotne, w szczególności:
1)wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych,
2)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.),
3)zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy,
4)zmiany rachunku bankowego,
5)zmiany obowiązujących przepisów prawa,
6)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://dlugoleka.bip.net.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Długołęka, Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (pok. nr 14 - parter Urzędu)
|
| Data składania wniosków |
04/07/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Urząd Gminy Długołęka, Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
1. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 2. Dostawa będzie finansowana ze środków unijnych. W przypadku otrzymania dofinansowania projektu pn.: EDUKACJA i PARTNERSTWO BEZ BARIER - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej poprzez utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego, organizację dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci oraz podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w 16 wybranych placówkach na terenie WrOF (Wrocław, Kobierzyce, Sobótka, Miękinia, Oborniki Śląskie i Długołęka) przedmiot zamówienia będzie współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, 10. Edukacja,10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej,10.1.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej- ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego).
3. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku:
1)nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia;
2)zmiany okoliczności związanych z ubieganiem się o dofinansowanie, które spowodują niemożność udzielenia zamówienia w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (art. 93 ust. 1 pkt. 7)
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|
| Wadium |
Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
|
| Uprawnienie |
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
|
| Wiedza |
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia,
|
| Potencjał |
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia,
|
| Zdolne |
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia,
|
| Sytuacja |
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|