Druk offsetowy wydawnictw Państwowego Instytutu Geologicznego-Państwowego Instytutu Badawczego oznaczonych symbolem ISSN oraz ISBN

Data publikacji 2016-05-13
Data zakończenia 2016-05-23 10:00:00
Instytucja Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53735 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798230009, 221100004, 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk offsetowy wydawnictw Państwowego Instytutu Geologicznego-Państwowego Instytutu Badawczego oznaczonych symbolem ISSN oraz ISBN.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
1) załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia;
2) załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy;
3) załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Rakowiecka 4
Nr domu 4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-975
Województwo mazowieckie
Tel 22 459 23 13, 22 459 21 55
Fax 22 459 20 23, 22 459 20 22
Internet www.pgi.gov.pl
E-mail ewa.kucinska@pgi.gov.pl; joanna.muras@pgi.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/07/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza 1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na drukowaniu w technice offsetowej wydawnictw ciągłych (takich jak np. biuletyny, roczniki, katalogi) ze zmiennym nakładem.
Potencjał 1. W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego warunku Wykonawca powinien wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponował maszyną do wielkoformatowego druku offsetowego minimum dwukolorową, z system druku CtP, oklejarką oraz gilotyną.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Do oferty należy dołączyć następujące materiały do oceny: 1)jeden egzemplarz książki wydrukowanej techniką offsetową (nazwa wykonawcy na stronie redakcyjnej w stopce lub wykonanie potwierdzone referencjami) w formacie A4 wydrukowanej na papierze publikacyjnym gwarantującym, wysoką jakość obustronnego druku wielobarwnego z wysokim wolumenem, dwustronnie powlekany z bardzo dobra nieprzezroczystością i gładkością o wysokim spulchnieniu oraz matowej powierzchni, musi mieć powyżej 100 stron, druk w kolorystyce 4+4 (50% objętości) i 4+1 (20% objętości) w oprawie miękkiej, klejonej na gorąco.); 2) jeden egzemplarz mapy w formacie minimum A0 lub B0, wydrukowaną na papierze stosowanym do druku map w kolorystyce 4+0, falcowanej. 2. Z uwagi na to, że materiały do oceny (książka i mapa), o których mowa w pkt. 1 powyżej i 27.5 SIWZ składane do postępowania podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert: Ocena materiałów, nie ma możliwości ich uzupełnienia (próbki). Niezłożenie egzemplarza książki i/lub mapy lub złożenie egzemplarzy o innych parametrach (w tym w liczbie większej niż wymagana), o których mowa w pkt. 21.2.5 i 27.5 (próbki) spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian w zapisach umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy. 2. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy. 3. Umowa może ulec zmianie w przypadku zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy. 4. Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy również w sytuacjach, gdy: 1) nastąpiło opóźnienie w przekazaniu materiałów z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - co do terminu wykonania poszczególnych etapów, 2) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami umowy; 3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp. 5. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 6. Zamawiający dopuści możliwość dokonywania istotnych zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy również w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zmiana przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmiana terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron umowy, które są poza kontrolą Stron umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z umowy); 3) w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu umowy w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z poźn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług; 4) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego przez obowiązujące przepisy większa niż 20 % w stosunku do stanu z chwili zawarcia umowy, w ten sposób, że Wykonawca po tej zmianie przedstawi listę płac osób uczestniczących przy wykonaniu umowy i wykaże jak zmiana ta wpłynęła na koszt wykonania zamówienia. Zamawiający zwiększy wynagrodzenie Wykonawcy o połowę różnicy pomiędzy otrzymywanym minimalnym wynagrodzeniem po zmianie, a otrzymywanym minimalnym wynagrodzeniem przed zmianą, ale nie więcej niż o 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy łącznie przez cały okres obowiązywania umowy; 5) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne o więcej niż 20 % w stosunku do dnia zawarcia umowy w ten sposób, że Wykonawca po zmianie zasad przedstawi listę płac osób uczestniczących przy wykonaniu umowy i wykaże jak zmiana ta wpłynęła na koszt wykonania zamówienia. Zamawiający zwiększy wynagrodzenie wykonawcy o połowę różnicy pomiędzy uiszczanymi składkami po zmianie, a uiszczanymi składkami przed zmianą, ale nie więcej niż o 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust.1 umowy łącznie przez cały okres obowiązywania umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Ocena materiałów
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.pgi.gov.pl
Adres uzyskania siwz Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, pokój 220
Data składania wniosków 23/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku A, pok. 1)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.07.2017 lub do wyczerpania kwoty o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)