Rozbudowa budynku szkoły polegająca na budowie infrastruktury społecznej - żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki Nad Małymi Dziećmi,,

Data publikacji 2016-05-17
Data zakończenia 2016-06-03 13:00:00
Instytucja Gmina Drwinia
Miejscowość Drwinia
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124332 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452100002, 453100003, 453300009, 453170002, 453121008, 453123000, 453143200, 451127002, 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
A) rozbudowa budynku szkoły o budynek Żłobka w celu utworzenia ,,Centrum Opieki nad Małymi Dziećmi,, wraz z zagospodarowaniem terenu i budową infrastruktury zewnętrznej w postaci zjazdu z drogi gminnej, dróg komunikacji wewnętrznej, miejsc parkingowych, chodników, placu zabaw, bezodpływowego zbiornika ścieków sanitarnych przebudową sieci gazowych oraz instalacjami wewnętrznymi: wodno-kanalizacyjna, wentylacja mechaniczna, gazu, CO, elektryczna na działce Nr 1380 w miejscowości Drwinia
B) dostawa i montaż wyposażenia według załączonego zestawienia
C) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji.

UWAGA!
1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac.
2. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac, w celu zobrazowania przebiegu prac i ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów.
4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania całości zadania inwestycyjnego zgodnie z załączonym projektem budowlanym oraz projektem wykonawczym.
5. Zakres całościowy prac budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu budynków. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu.
6. Wszystkie cechy urządzeń oraz montowanego osprzętu (typ, rodzaj, sposób wykończenia, parametry, itp.) muszą być wcześniej ustalone z inwestorem.
7. Poszczególne etapy prac budowlanych mają być odpowiednio zabezpieczone oraz oddzielone od funkcjonującej części budynku szkoły.
8. Zastosowane w dokumentacji zdjęcia oraz nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.
9. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów wyposażenia zawartego w załączaniu ,, Zestawienie wyposażenia,, o +/- 10% jednak z zastrzeżeniem, że po zastosowaniu tolerancji wyposażenie będzie pasowało do zaprojektowanych pomieszczeń
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zestawienie wyposażenia będąca załącznikiem do SIWZ.
11. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia szczegółowego ( tygodniowego) harmonogramu rzeczowo - finansowego dla przedmiotowego zadania oraz zbiorczego zestawienia rzeczowo - finansowego wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego.



Wartość poniżej 5 225 000 euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Drwinia
Ulica Drwinia 57
Nr domu 57
Miejscowość Drwinia
Kod Pocztowy 32-709
Województwo małopolskie
Tel 12 2817 153, 154
Fax 12 284 98 34
Internet www.drwinia.pl
Regon 00053767400000
E-mail a.topor@drwinia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 16/12/2016
Wadium 60 000.00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował: co najmniej jedno zadanie inwestycyjne (zamówienie) w zakresie budowy, rozbudowy, nadbudowy, remontu budynku użyteczności publicznej o wartości tego zamówienia min. 1.800.000,00 zł brutto. (na wartosc 1 800 000 zł może składac sie nie więcej niż jedno zamówienie). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w kierowaniu robotami budowlanymi, b) osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie drogowym posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie drogowym Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego - obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia osób tzn. warunek uzna za spełniony poprzez wykazanie dysponowania osobami posiadającymi ww. uprawnienia niezależnie od ilości osób posiadających te uprawnienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże, że posada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych w szczególności: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie, 3) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców 4) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia przedmiotu umowy w drodze aneksu do niemniejszej umowy pod warunkiem, że nie wpłynie to na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Żłobka, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Wojewodę Małopolskiego na podstawie stosownego aneksu do umowy zawartego między Zamawiającym a Wojewodą Małopolskim. W takim przypadku wynagrodzenie należna wykonawcy zostanie pomniejszone o wielkość zmian wyliczone według katalogu nakładów rzeczowych i średnich cen cennika Sekocenbudu obowiązujących na dzień ustalania wysokości kosztów. 2. Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres rękojmi za każdy kwartał ponad 48 miesięcy 1 punkt ( maks. 4 kwartały)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego
Data składania wniosków 03/06/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr dziennik podawczy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)