Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności, pogrupowanej w 5 częściach (pakietach). Szczegółowy opis zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy. Dostawa będzie realizowana do magazynu żywnościowego na potrzeby kuchni Centrum. Cykliczność dostaw zależy od typu pakietu pakiet nr 1 art. spożywcze - dostawa jeden raz w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 7.00 do 12.00; pakiet nr 2 ryby - dostawa dwa razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 7.00 do 12.00; pakiet nr 3 nabiał: artykuły nabiałowe - dostawa min. 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz. od 7.00 do 12.00, mleko - dostawa 5 razy w tygodniu (dni robocze) w godz. od 5.20 do 6.30; pakiet 4 mięso i wędliny - dostawa trzy razy w tygodniu (dni robocze) w godzinach od 7:00 do 12:00; pakiet 5 pieczywo - dostawa sześć razy w tygodniu (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 5:20 do 6:00. W zakresie Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, wchodzą: przygotowanie asortymentu dostawy zgodne z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz towaru do Zamawiającego, wyładunek dostawy do magazynu żywnościowego znajdującego się w kuchni Woj. Centrum. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego. Oferowane produkty powinny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia wraz z przepisami wykonawczymi oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych. Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Dostawca powinien posiadać wdrożony system HACCP. Dostarczane produkty spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w zakładach opieki zdrowotnej, w tym spełniać warunki sanitarne produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Ponadto powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczona żywność musi być świeża (niemrożona), z odpowiednim terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. I tak: mięso surowe temp. 2-4º C - 48 godzin, wędliny drobno rozdrobnione temp. 2-4º C - 4-6 dni, wędzonki temp. 2-4º C - 7-8 dni, podrobowe 2-4º C - 72 godziny. W przypadku mięsa i produktów mięsnych wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym, będącym przedmiotem zamówienia. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe powinno być przewożone w odrębnych pojemnikach, niż wędliny. W zakresie artykułów z pakietu nr 2 - ryby, wymienionych w poz. 2 oraz w poz. 3 Zamawiający wymaga, aby mrożone filety rybne były zamrażane metodą nawiewową oraz, by zawierały mniej, niż 10% glazury lodowej w stosunku do wagi produktu.Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, datę wytworzenia, określone warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących ich normach.Żywność pakowana w puszkach - wymaga się opakowań z zawleczką, z możliwością otwierania bez użycia otwieracza do konserw.
Opisróżne artykuły spożywcze - szczegółowy opis zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)ryby -szczegółowy opis zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)nabiał - szczegółowy opis zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)mięso i wędliny - szczegółowy opis zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - szczegółowy opis zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Ulica |
ul. Morawka 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowość |
Stronie Śląskie
|
| Kod Pocztowy |
57-550
|
| Województwo |
dolnośląskie
|
| Tel |
74 8141488 w. 248
|
| Fax |
74 8141494
|
| Internet |
www.wcpd.pl
|
| Regon |
00029498700000
|
| E-mail |
szpital_stronie@pro.onet.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
5
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny - ocena spełnienia tego warunku, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
|
| Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny - ocena spełnienia tego warunku, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
|
| Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny - ocena spełnienia tego warunku, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny - ocena spełnienia tego warunku, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ
|
| Sytuacja |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do SIWZ. Aktualna opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość brutto składanej oferty lub polisę OC w walucie obcej na kwotę równą sumie gwarancyjnej nie niższej niż wartość brutto składanej oferty, przeliczoną wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu lub w przypadku braku tego dnia kursu walutowego na dzień poprzedzający dzień ogłoszenia przetargu. W przypadku, gdy umowa ubezpieczenia została przez Wykonawcę zawarta na czas określony, który upłynie w trakcie biegu terminu wykonywania zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowej umowy ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy o świadczenie Dostaw
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Captcha sec code |
nryMV
|
| Query |
select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and (datawydaniabiuletynu between $3 and $4) and przedmiotzamowienia ilike '%' || $5 || '%'D,PN,2016-04-19,2016-05-17,dostawa żywności
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy:
a) ulegną zmianie dane identyfikujące strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, takie jak: firma, adres, rachunek bankowy, osoby upoważnione do kontaktów, itp.,
b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu umowy,
d) zajdzie uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
e) zajdzie okoliczność uniemożliwiająca realizację umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem lub powodująca, że realizowanie umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
99
|
| Kryt 2 |
czas realizacji dostawy, od złożenia zamówienia przez Zamawiającego (maksymalnie 72 godziny)
|
| Kryt 2p |
1
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.wcpd.pl/bip
|
| Adres uzyskania siwz |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Morawka 1, 57 - 550 Stronie Śląskie (nowy budynek)
|
| Data składania wniosków |
31/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Sekretariat, ul. Morawka 1, 57 - 550 Stronie Śląskie (nowy budynek)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|