na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim

Data publikacji 2016-05-18
Data zakończenia 2016-05-31 12:00:00
Instytucja Muzeum Okręgowe w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55245 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu oświetleniowego do trzech pomieszczeń usytuowanych na I piętrze Ratusza Staromiejskiego, stanowiących część Galerii malarstwa polskiego od końca XVIII wieku do 1939 r.
2. System oświetlenia będzie się składał z podwieszanych w trzech pomieszczeniach na I piętrze Ratusza Staromiejskiego kompletu ram z szynoprzewodów zawieszonych na wysięgnikach oraz reflektorów zgodnie z poniższą specyfikacją.
3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) Dostarczenia opraw wraz ze źródłami światła w ilości zgodnej z zestawieniem oraz specyfikacją przedstawioną w niniejszym rozdziale, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia opraw zgodnych ze wskazanymi w opisie załączonym do oferty,
b) dostarczenia wysięgników i łączników w kształcie litery L do posiadanych przez Zamawiającego szynoprzewodów w ilości niezbędnej do podwieszenia,
c) demontażu obecnego systemu oświetleniowego,
d) montażu systemu oświetlenia na sufitach we wskazanych pomieszczeniach, w tym wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, podłączenia do wyłączników prądu oraz rozdzielni elektrycznych, a także wykonanie regulacji lamp i wszystkich niezbędnych pomiarów elektrycznych uprawniających do uruchomienia oświetlenia,
e) szpachlowanie sufitu i malowanie sufitu wraz z opaską na ścianie w kolorze wskazanym przez Zamawiającego.
4. Specyfikacja w odniesieniu do poszczególnych sal:
Sala nr 1.
Zamawiający dostarczy:
a) 24 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki 4x6 m (kwadrat),
Wykonawca dostarczy:
a) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła,
b) 4 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb,
c) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła,
d) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L,
e) zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia szynoprzewodów do sufitu.
Sala nr 2.
Zamawiający dostarczy:
a) 45 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 13 m, 2 x po 7 m, 7,5 m, 4,5 m, 2x3 m,
Wykonawca dostarczy:
a) 6 łączników do szynoprzewodów w kształcie litery L,
b) 48 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła,
c) 2 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb,
d) 3 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła,
e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu,
Sala nr 3.
Zamawiający dostarczy:
a) 26 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 4 x 6,5 m,
Wykonawca dostarczy:
a) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L,
b) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła,
c) 3 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb,
d) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła,
e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu.
Poglądowy plan pomieszczeń stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specjalizacji.
5. Specyfikacja projektorów:
a) oprawa ledowa,
b) preferowany kolor opraw biały RAL 9016,
c) temperatura barwowa 3000K,
d) wskaźnik oddawania barw min. Ra = 95,
e) brak promieniowania UV,
f) moc pobierana max. 26W,
g) oprawa musi posiadać możliwość regulacji natężenia światła w zakresie 0-100% na oprawie,
h) oprawa musi posiadać adapter do mocowania do systemu szynoprzewodowego 3fazowego,
projektor z możliwością zmiany kąta świecenia dodatkowo:
a) płynna zmiana kąta świecenia oprawy od min. 10 stopni do min. 65 stopni bez dodatkowej wymiany odbłyśników,
6. Powyższe materiały powinny być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz posiadać odpowiednie atesty zgodności z normami polskimi. Do każdego rodzaju elementu zamówienia należy dostarczyć w języku polskim:
a) specyfikację techniczną od producenta łącznie z kserokopią atestów i innymi dokumentami stwierdzającymi zgodność z polskimi Normami Technicznymi,
- jeżeli jest wydana w języku polskim - w formie kserokopii,
- jeżeli jest wydana w innym języku - w formie kserokopii i dołączonego tłumaczenia na język polski,
b) instrukcję obsługi - jeżeli przewidział ją producent (kserokopie w języku polskim lub kserokopia oryginału i tłumaczenie na język polski),
7. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia prac w budynku od dnia 12.09.2016 r., jeżeli do tego dnia podpisana zostanie umowa między Zamawiającym a Wykonawcą. Przy czym zasadą jest całkowite wykonanie jednego pomieszczenia, przed przystąpieniem do prac w drugim, a następnie w trzecim pomieszczeniu. Po wykonaniu każdego pomieszczenia zostanie częściowy odbiór umożliwiający korzystanie z Sali i oświetlenia zgodnie z jej przeznaczeniem. Warunkiem przystąpienia do wykonania kolejnego pomieszczenia jest wyrażenie zgody w protokole częściowym przez Zamawiającego.
8. Prace mogą być wykonywane w godzinach otwarcia Ratusza Staromiejskiego - od 12.09.2016 r. do 30.09.2016 r. w godz. 8.15-18.00, od 1.10.2016 r w godz. 8.15-16.00.
9. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego usuwania śmieci, zaś pomieszczenie przed rozpoczęciem prac odbiorowych powinno zostać całkowicie uprzątnięte.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności.
11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
14. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Okręgowe w Toruniu
Ulica ul. Rynek Staromiejski 1
Nr domu 1
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 622-70-38
Internet www.muzeum.torun.pl
Regon 87124367900000
E-mail muzeum@muzeum.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie elementów określonych lub podobnych w przedmiocie zamówienia, o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 17/10/2016
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 8.000 zł. 2. Formy wnoszenia wadium: a) w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 62 1160 2202 0000 0000 6090 1138, z dopiskiem - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który ofertę wycofał przed terminem składania ofert, na jego wniosek,. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: wykonali w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), zaś w przypadku wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywali lub wykonują: 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu oświetlenia, zgodnego z przedmiotem zamówienia i wskazanego przez Wykonawcę w ofercie o łącznej wartości 200.000 zł,
Potencjał zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
Zdolne zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej kopii Wykonawca załącza do oferty,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 estetyka i funkcjonalność proponowanego sprzętu
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz bip.muzeum.torun.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń
Data składania wniosków 31/05/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sekretariat Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)