Dostawa (udostępnienie) agregatu prądotwórczego wraz z obsługą energetyczną dla potrzeb organizacji imprez Gdyńskiego Centrum Sportu

Data publikacji 2016-05-18
Data zakończenia 2016-05-30 09:30:00
Instytucja Gdyńskie Centrum Sportu
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55465 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311220007, 713141003, 91341008, 91321004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 31122000- agregaty prądotwórcze, 71314100-3 - usługi elektryczne, 09134100-8 - olej napędowy, 09132100-4 - benzyna bezołowiowa.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie (udostępnienie) wraz z obsługą energetyczną agregatu prądotwórczego (będącego własnością Wykonawcy lub znajdującego się w jego dysponowaniu na podstawie innego tytułu prawnego), podczas imprez sportowych z cyklu PKO Grand Prix Gdyni organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na terenie Skweru Kościuszki w Gdyni (zwane dalej Imprezami).
3. Wykonawca na potrzeby realizacji zamówienia zapewni dostawę agregatu prądotwórczego o mocy 60 KVA na teren Skweru Kościuszki, we wskazanych terminach:
1) w dniu 17.06.2016 r. gotowość od godziny 15.00 do godziny 03.00 dnia 18.06.2016 r. (łącznie 12 godzin pracy),
2) w dniu 11.11.2016 r. gotowość od godziny 06.00 do godziny 18.00 (łącznie 12 godzin pracy),
3) w lutym 2017 r. gotowość od godziny 06.00 do godziny 18.00 (łącznie 12 godzin pracy) -na tym etapie postępowania nie jest znany dokładny termin imprezy, termin ten zostanie przekazany Wykonawcy po ustaleniu terminarza Imprez sportowych na 2017 rok,
4) w maju 2017 r. gotowość od godziny 06.00 do godziny 18.00 (łącznie 12 godzin pracy) -na tym etapie postępowania nie jest znany dokładny termin imprezy, termin ten zostanie przekazany Wykonawcy po ustaleniu terminarza Imprez sportowych na 2017 rok.
4. Terminy Imprez, a co za tym idzie dostawy i obsługa energetyczna, o których mowa w ust. 3 mogą ulec zmianie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o powyższej zmianie z odpowiednim wyprzedzeniem nie później niż w terminie 1 tygodnia przed planowaną datą imprezy.
5. Zamawiający informuje, iż Imprezy wskazane w ust. 3 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z którejkolwiek z dostaw, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
6. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z instalacją dostarczonego urządzenia oraz obsługę energetyczną. W związku z tym, iż największy udział wartościowy w nn. zamówieniu mają dostawy, do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy dotyczące dostaw.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni w szczególności stałą obsługę, bieżący serwis urządzenia/ń oraz paliwo płynne niezbędne do 12 godzinnej pracy urządzenia.
8. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności:
1) dostarczyć urządzenie/a elektryczne (agregat/y prądotwórcze) niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, sprawne, dopuszczone do użytkowania, posiadające wszelkie niezbędne dokumenty techniczne w tym potwierdzające zgodność urządzeń z obowiązującymi normami,
2) do zapewnienia bezprzerwowej dostawy energii elektrycznej o parametrach spełniających wymogi Prawa Energetycznego i Polskich Norm Elektrycznych,
3) do wykonania tymczasowego uziemienia agregatu prądotwórczego, wykonania pomiaru uziomu potwierdzonego protokołem przez osobę posiadającą uprawnienia pomiarowe,
4) do zachowania szczególnej ostrożności przy wykonaniu poszczególnych czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
1) zapewnienia ciągłej pracy agregatu (przy założeniu pracy ciągłej 12 godzin) wraz z obsługą energetyczną podczas trwania Imprez; przez obsługę energetyczną Zamawiający rozumie zespół osób w składzie minimum dwóch elektryków posiadających aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 KV oraz do eksploatacji zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW,
2) do demontażu wykonanego wcześniej przez Wykonawcę uziemienia tymczasowego po zakończeniu Imprezy, nie później niż 1 godzinę od zakończenia Imprezy, (zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzone zostanie protokołem przez Wykonawcę i Zamawiającego).
9. Wymagania co do sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty dostawy, transportu (przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi), montażu, rozstawienia i demontażu,
2) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć urządzenia elektryczne na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń elektrycznych,
3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe/demontażowe związane wykonaniem tymczasowego uziemienia jak i prace związane z umiejscowieniem agregatu/ów w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie montażu/demontażu i umiejscowienia agregatu/ów oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem montażu/demontażu i umiejscowienia;
Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; w przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury; Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę;
4) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymania porządku na terenie montażu/demontażu i umiejscowienia agregatu/ów,
5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac zgodnie z wszelkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym dokumentami technicznymi poszczególnych urządzeń elektrycznych,
6) wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności,
7) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych/demontażowych i umiejscowienia agregatu,
8) przez cały czas wykonywania zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do kontroli wykonywania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia,
9) wykaz osób upoważnionych do kontaktu w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy.
10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
12. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w stosunku do podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gdyńskie Centrum Sportu
Ulica ul. Olimpijska 5/9
Nr domu 5/9
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-538
Województwo pomorskie
Tel 058 6223574
Fax 058 6223574
Internet www.gdyniasport.pl
Regon 19143984500000
E-mail sekretariat@gosirgdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 01/06/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego należycie wykonanego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. polegającego na dostawie/sprzedaży lub udostępnieniu urządzenia/ń energetycznych (tj. np. agregaty prądotwórcze).
Zdolne w celu wykazania się spełnieniem warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać się, że dysponuje przynajmniej: a) dwiema osobami posiadającymi Świadectwo Kwalifikacyjne typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (Grupa 1) oraz eksploatacją zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r Nr 89 poz. 828 z późn. zm.) oraz do eksploatacji zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, b) jedną osobą posiadającą Świadectwo Kwalifikacyjne typu D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (Grupa 1) oraz eksploatacją zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r Nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ- w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2) dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów; 3) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 4) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt. 2 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 5) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług, 6) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, przed zmianą umowy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 7) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz www.gdyniasport.pl
Adres uzyskania siwz Gdyńskie Centrum Sportu ul. Olimpijska 5/9 81-538 Gdynia
Data składania wniosków 30/05/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego (81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9) do dnia 30 maja 2016 r. do godziny 9.30.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)