| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
|
| Ulica |
Al. Jerozolimskie 97
|
| Nr domu |
97
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
00-909
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 6840328
|
| Fax |
022 8250803, 6846704
|
| Internet |
www.szi.wp.mil.pl
|
| Regon |
01305805000000
|
| E-mail |
p.kulawczyk@wp.mil.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
|
| Rodzaj zam inny |
Jednostka Organizacyjna MON
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt 7 Pzp.
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
150
|
| Wadium |
6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca winien załączyć do oferty:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-(wzór - załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| Wiedza |
na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien załączyć do oferty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ); wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum 2 (dwóch) zamówień polegających na dostawie wraz z montażem kotar scenicznych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. wraz z podaniem ich wartości, zakresu, terminu realizacji i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw ciągłych, że są wykonywane należycie (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 2a Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał, lub nienależycie wykonał zamówienie co Zamawiający jest w stanie wskazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
| Potencjał |
na potwierdzenie spełniania warunku posiadania potencjału technicznego wykonawca winien załączyć do oferty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Zdolne |
na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w zakresie projektowania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór -Załącznik nr 5 do SIWZ) do wykazu należy załączyć: oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych - bez ograniczeń (wzór - załącznik nr 7 do SIWZ) niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do projektowania w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej, oraz posiadania aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność do tej izby oraz opłacaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ), do wykazu należy załączyć: oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń (wzór - załącznik nr 8 do SIWZ) bez ograniczeń niezbędne do wykonania robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej, oraz posiadania aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej, a także: pracownicy realizujący prace montażowe kotar scenicznych (minimum 2 osoby), każdy z nich winnien posiadać: Świadectwo Kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 KV. Świadectwo Kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru prac kontrolno - pomiarowych.
|
| Sytuacja |
na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-(wzór - załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ), Wycena ofertowa przedmiotu zamówienia Etap I (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ), Wycena ofertowa przedmiotu zamówienia Etap II (wzór - załącznik nr 10 do SIWZ), Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - załącznik nr 13 do SIWZ). Świadectwa Kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 KV, Świadectwa Kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru prac kontrolno - pomiarowych.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umów na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. 2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy. 3) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. 4) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót, b)wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, któremu nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód, c) w szczególności z powodu zmian w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, które warunkują wykonanie całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych, inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych (dalej MWWO-U) dla zadania, bieżącej realizacji robót itp., d) wykonanie zamówień dodatkowych koniecznych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia lub zamówień uzupełniających, e) zmiany harmonogramu realizacji robót lub finansowania zamówienia w przypadku określonym w pkt. 3, f) konieczności skoordynowania robót z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu, g) z powodu innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron m.in.: nieprzewidywanych warunków terenowych, w szczególności istnienie instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt.4 Prawa budowlanego, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, uzyskania opinii, zezwoleń, opracowań, których nie przewidywano przy zawieraniu umowy. 5) zmniejszenie zakresu umowy w przypadku: a) zmian organizacyjnych Zamawiającego, b) nie przyznania środków finansowych w kolejnym roku realizacji umowy lub przyznania ich w ograniczonym zakresie w planie finansowym Zamawiającego. 6) zmiany polegającej na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającegoi za zgoda Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego. 7) zmiany materiałowe wynikające z aktualizacji dokumentacji projektowej na podstawie aneksu do MWWO-U dla zadania.
8) zmiana wynagrodzenia ryczałtowego dopuszczona jest w Kodeksie cywilnym poprzez art. 632 § 1 i 2 jedynie w procedurze sądowej gdy spełnione są dwa warunki: musi zaistnieć zmiana stosunków, której nie można było przewidzieć,
wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą. 9) zmiany technologii wykonania robót. 10) zmiany inne w przypadku zmian w prawie budowlanym, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
0.90
|
| Kryt 2 |
Termin realizacji
|
| Kryt 2p |
0.10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.szi.wp.mil.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
www.szi.wp.mil.pl lub Siedziba Zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa.
|
| Data składania wniosków |
03/06/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:30
|
| Miejsce |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa p. 118.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|