Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na następujące części:
Część I:
- dostawa zestawów multimedialnych (komputer z peryferiami),
- kamerę cyfrowa do videotreningu,
- ekran dotykowy
- telewizor LED SMART 55,
- tablet 10,
- komputer z ekranem dotykowym do komunikacji alternatywnej,
- zestawy komputerowe do obsługi działań medycznych wraz z oprogramowaniem,
- urządzenie wielofunkcyjne.
Część II:
- komunikatory, włączniki i przełączniki specjalistyczne,
- komunikator do komunikacji,
- komunikator z funkcją skanowania typ 1,
- komunikator z funkcją skanowania typ 2.
Część III:
- oprogramowanie do komunikacji alternatywnej AAC,
- oprogramowanie do drukowania symboli PCS,
- oprogramowanie do komunikacji alternatywnej,
- oprogramowanie do diagnozy i terapii logopedycznej,
- oprogramowanie do wspomagania rozwoju
OpisCzęść I:
- dostawa zestawów multimedialnych (komputer z peryferiami),
- kamerę cyfrowa do videotreningu,
- ekran dotykowy
- telewizor LED SMART 55,
- tablet 10,
- komputer z ekranem dotykowym do komunikacji alternatywnej,
- zestawy komputerowe do obsługi działań medycznych wraz z oprogramowaniem,
- urządzenie wielofunkcyjne.Część II:
- komunikatory, włączniki i przełączniki specjalistyczne,
- komunikator do komunikacji,
- komunikator z funkcją skanowania typ 1,
- komunikator z funkcją skanowania typ 2Część III:
- oprogramowanie do komunikacji alternatywnej AAC,
- oprogramowanie do drukowania symboli PCS,
- oprogramowanie do komunikacji alternatywnej,
- oprogramowanie do diagnozy i terapii logopedycznej,
- oprogramowanie do wspomagania rozwoju |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku
|
| Ulica |
ul. Jagiellońska 11
|
| Nr domu |
11
|
| Miejscowość |
Gdańsk
|
| Kod Pocztowy |
80-371
|
| Województwo |
pomorskie
|
| Tel |
58 553 02 61
|
| Fax |
58 340 87 82
|
| Internet |
www.psouu.gda.pl
|
| Regon |
19005659100000
|
| E-mail |
joanna.cwojdzinska@psouu.gda.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Stowarzyszenie zarejestrowane w rejestrze stowarzyszeń KRS
|
| Rodzaj zam inny |
Stowarzyszenie zarejestrowane w rejestrze stowarzyszeń KRS
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
3
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
21
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - 1.800,00 zł; Część II - nie wymaga się wniesienia wadium; Część III - nie wymaga się wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku, w Banku PKO BP nr konta 78 1020 1811 0000 0002 0095 6946, z oznaczeniem: Wadium - nr referencyjny 01/2016.
6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium - Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu przeznaczonego do komunikacji na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku, nr referencyjny 01/2016.
7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą - także przez ten okres.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące w szczególności posiadania wiedzy i doświadczenia.
Dla części I:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu komputerowego o wartości jednostkowej każdego z zamówień równej lub większej niż 60 000 zł brutto.
Dla części II:
Zamawiający nie stawia warunku udziału.
Dla części III:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę oprogramowania o wartości zamówienia równej lub większej niż 8 000 zł brutto.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz złożenia poświadczeń dotyczy dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia opisanego w ust. V SIWZ i sekcji III.3.2) ogłoszenia.
Zamawiający nie żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Część I:
Zmiany postanowień umowy
1. Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
1) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy.
4) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy.
5) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy zamówienia.
6) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT).
7) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
8) Zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
9) Zmiany zakresu umowy w przypadku, gdy po dacie złożenia oferty dane urządzenie lub oprogramowanie zostało wycofane z rynku przez producenta lub też dany model urządzenia lub wersja oprogramowania zostały zastąpione modelami lub wersjami nowszymi, spełniającymi wszystkie wymogi opisane w SIWZ. W takiej sytuacji nie dopuszcza się zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy (możliwe jest jedynie jego zmniejszenie lub pozostawienie bez zmian).
2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do dokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
3. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
5. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT należne wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie prac wykonanych po dacie podpisania aneksu.
Część II:
Zmiany postanowień umowy
1. Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
1) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy.
4) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy.
5) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy zamówienia.
6) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT).
7) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
8) Zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
9) Zmiany zakresu umowy w przypadku, gdy po dacie złożenia oferty dane urządzenie zostało wycofane z rynku przez producenta lub też dany model urządzenia został zastąpiony modelem lub wersją nowszą, spełniającą wszystkie wymogi opisane w SIWZ. W takiej sytuacji nie dopuszcza się zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy (możliwe jest jedynie jego zmniejszenie lub pozostawienie bez zmian).
2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do dokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
3. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
5. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT należne wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po dacie podpisania aneksu.
Część III:
Zmiany postanowień umowy
1. Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
1) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy.
4) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy.
5) Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy zamówienia.
6) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT).
7) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
8) Zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
9) Zmiany zakresu umowy w przypadku, gdy po dacie złożenia oferty dane oprogramowanie zostało wycofane z rynku przez producenta lub zostało zastąpione wersją nowszą, spełniającą wszystkie wymogi opisane w SIWZ. W takiej sytuacji nie dopuszcza się zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy (możliwe jest jedynie jego zmniejszenie lub pozostawienie bez zmian).
2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do dokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
3. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
5. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT należne wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po dacie podpisania aneksu
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.psouu.gda.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku, ul. Jagiellońska 11, 80-371 Gdańsk
|
| Data składania wniosków |
01/06/2016
|
| Godzina składania wniosków |
13:00
|
| Miejsce |
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku, ul. Jagiellońska 11, 80-371 Gdańsk, pokój nr 1 na parterze
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
1) Dowodami, o których mowa w ust. VI pkt 1 SIWZ i sekcji III.4.1) ogłoszenia są:
a) poświadczenie,
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
2) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących należytego ich wykonania.
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Ze złożonych dokumentów (w oryginale) powinien wynikać w sposób jednoznaczny:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa o podwykonawstwo, umowa cywilno-prawna),
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. VI pkt 3 SIWZ i sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w ust. VI pkt 3 SIWZ i sekcji III.4.3.1) ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
5) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
b) Oświadczenie lub oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu winno/y potwierdzać, iż wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
c) Dokumenty wymienione w ust. VI pkt 1 SIWZ i sekcji III.4.1) ogłoszenia powinny potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
d) Dokumenty wymienione w ust. VI pkt 2 i 4 SIWZ oraz sekcji III.4.2) i III.4.4) ogłoszenia muszą dotyczyć każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10) W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na złote polskie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|