Wykonanie instalacji agregatu wraz z robotami towarzyszącymi dla zasilania hali sportowej w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem

Data publikacji 2016-05-23
Data zakończenia 2016-06-07 10:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57147 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 311220007, 453151009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji agregatu wraz z robotami towarzyszącymi dla zasilania hali sportowej w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem. Przedmiot zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Ulica ul. Bronisława Czecha 1
Nr domu 1
Miejscowość Zakopane
Kod Pocztowy 34-500
Województwo małopolskie
Tel 18 2012274
Fax 18 2014906
Internet http://bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane
Regon 14273335600042
E-mail zamowienia.zakopane@cos.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/07/2016
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Szczegóły dotyczące wadium zawarto w SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy, zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył: rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej: a) dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. obejmujące instalację agregatu prądotwórczego, o mocy nie niższej niż 450 kW z oprzyrządowaniem o wartości co najmniej 200.000,00 zł netto każda.
Zdolne Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej: a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; b) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane w powyższych zakresach: - wydane obywatelowi państwa członkowskiego, posiadającego kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim i ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (świadczenia usług transgranicznych), bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, lub uprawnienia uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r. Nr 65 );
Sytuacja a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł) w zakresie prowadzonej działalności, b) warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej kwocie, co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty W odniesieniu do agregatu prądotwórczego karty technicznej lub innego dokumentu zawierającego informacje dotyczące parametrów agregatu wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo, zgodnie z treścią SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiana terminu wykonywania przedmiotu Umowy: a)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznym, odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego, b)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót budowlanych przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c)zmiany spowodowane działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na wykonywanie przedmiotu Umowy, d)zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, e)zmiany spowodowane odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, ale istotnymi dla wykonywania przedmiotu Umowy, f)zmiany spowodowane odmiennymi, ale istotnymi dla wykonywania przedmiotu Umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwen¬taryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, g)zmiany spowodowane wystąpieniem zamówień dodatkowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), których wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu Umowy. h)zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 związane z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części Umowy o wartość wynikającą z kosztorysu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1, termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 2)Pozostałe zmiany: 2.rezygnacja przez Zamawiającego z wykonywania części przedmiotu Umowy (odstąpienie od części Umowy) - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone z uwzględnieniem postanowień kosztorysu ofertowego), przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, 3.kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres rękojmi
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane
Adres uzyskania siwz Centralny Ośrodek Sportu-Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
Data składania wniosków 07/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centralny Ośrodek Sportu-Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 do SIWZ). 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 2 pkt 6 oraz art. 83 ust. 2 ustawy. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 2 pkt 7 oraz art. 83 ust. 1 ustawy. 4.W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego nie przewiduje się możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej w rozumieniu art. 99÷101 PZP lub ustanowienia dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu art. 2 pkt. 2a ustawy). 5.Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej. Ze względu na specyfikę zadania zaleca się Wykonawcom udział w wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 31.05.2016 r. godzina 11.00, zbiórka przy budynku internatu sportowego Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1. Wykonawcy zainteresowani wizją lokalną powinni dokonać zgłoszenia na adres e-mailowy zamowienia.zakopane@cos.pl i/lub telefoniczny 018 263 26 77. W przypadku braku zainteresowania wizja lokalna nie odbędzie się. 6.Nie przewiduje się aukcji i licytacji elektronicznej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)