Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki HP, LEXMARK, OKI, KYOCERA, MINOLTA, XEROX, SAMSUNG EPSON, BROTHER, CANON, RICOH

Data publikacji 2016-05-23
Data zakończenia 2016-05-31 13:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57431 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki HP, LEXMARK, OKI, KYOCERA, MINOLTA, XEROX, SAMSUNG EPSON, BROTHER, CANON, RICOH, zwanych dalej asortymentem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości określone zostały w Załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będącym jednocześnie Formularzem Cenowym.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostawy asortymentu zgodnego ze wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu Cenowym, do obiektu: Magazyn Techniki Policyjnej Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, przy ul. Włochowskiej 25/33;
2) rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był:
1) fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych;
2) zgodny co do Producenta oraz parametrów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu Cenowym.
5. Do wszystkich pozycji wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
6. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna asortyment:
1) fabrycznie nowy, tzn. taki, do produkcji którego nie użyto składników poprzednio używanych, bez śladów uszkodzenia czy używania, pełnowartościowy, nieuzupełniany, nieprzerabiany, nie- regenerowany, ani nieprefabrykowany, gatunku I;
2) kompatybilny z urządzeniami wskazanymi w kol. nr 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby oferowany asortyment nie ograniczał funkcji i możliwości urządzeń w szczególności pełnej współpracy z programem monitorującym stan zasobników z tonerem oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń. Pod pojęciem jakości należy rozumieć cechy asortymentu zapewniające wierne odwzorowanie na wydruku pliku skierowanego do urządzenia drukującego, czyli zachowanie geometrii oraz kolorystyki (rozkładu szarości przy druku czarno-białym) nieodbiegającym wizualnie od obrazu na monitorze komputera (z uwzględnieniem różnic percepcji dla barw oraz rozbieżności wynikających z zastosowanych profili kolorystycznych i metod kalibracji monitora). Przez wierne odwzorowanie należy rozumieć taki wydruk, który zawiera wszystkie skierowane do drukarki elementy pliku graficznego, zachowując zadaną geometrię oraz kolorystykę oraz niezawierający jakichkolwiek dodatkowych elementów (np. zabrudzenia, ślady pracy urządzeń drukujących pozostawione przez elementy nie biorące bezpośrednio udziału w nanoszeniu obrazu na papier, powstające zazwyczaj w wyniku niedostatecznej szczelności pojemnika z tonerem);
3) którego wydajność jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, zgodnie z normą: ISO/IEC 19752 - dla drukarek laserowych monochromatycznych, ISO/IEC 19798 - dla kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 - dla drukarek atramentowych i ISO/IEC 24712 - dla drukarek atramentowych
4) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia (w szczególności dotyczy koloru);
5) który posiada analogiczne funkcje jak materiał oryginalny w szczególności informacje o stanie zużycia wkładu;
6) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
7. Zamawiający wymaga aby zaoferowany asortyment:
1) posiadał termin ważności/trwałości nie krótszy niż 24 miesięczny, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy i był wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego;
2) był umieszczony w opakowaniu zewnętrznym (każdy egzemplarz) - zabezpieczającym przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu lub składowania oraz w opakowaniu wewnętrznym - szczelnym, uniemożliwiającym kontakt dostarczanego asortymentu z powietrzem atmosferycznym, zawilgoceniem lub wyschnięciem;
3) był oznaczony znakiem CE w przypadku gdy oferowany asortyment zawiera układ elektroniczny i podlega pod Dyrektywę EMC.
8. Na opakowaniu zewnętrznym asortymentu muszą znaleźć się następujące informacje:
1) nazwa lub logo producenta;
2) symbol lub numer katalogowy;
3) nazwa (typ) urządzenia do którego jest przeznaczony;
4) informacja o terminie ważności/trwałości (co najmniej 24 miesięcznym, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego) - nie dotyczy asortymentu producenta MINOLTA.
9. Pod sformułowaniem Producent należy rozumieć firmę, pod nazwą której sprzedawany jest zaoferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego asortyment do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE.
11. Na dostarczony asortyment Wykonawca zobowiązany będzie udzielić:
1) minimum 24 miesięcznej rękojmi za wady,
2) minimum 24 miesięcznej gwarancji
- liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy.
12. Termin wykonania zamówienia: do dnia 17 czerwca 2016 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Stołeczna Policji
Ulica ul. Nowolipie 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-150
Województwo mazowieckie
Tel 22 6038608. 6037691
Fax 22 6037642
Internet www.policja.waw.pl
Regon 01212648200000
E-mail zamowienia.ksp@policja.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 17/06/2016
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego w wysokości 10 000,00 PLN brutto
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą wykazać się należytym wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 (trzema) dostawami materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (m.in. faksy, drukarki), każda o wartości minimum 40.000,00 PLN brutto, zrealizowanymi w ramach odrębnych umów. W przypadku dostaw nadal wykonywanych warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wartość już dostarczonego asortymentu w ramach danej dostawy będzie odpowiadała kwocie wskazanej powyżej
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w III.3.2), może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w złączeniu do oferty w szczególności: 1) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy, 2) dokumentów, o których mowa w III.4.2, jeżeli podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: 1) Producenta/rodzaju asortymentu - w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku danego rodzaju asortymentu, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji, pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji urządzenia. W przypadku zmiany Producenta/typu asortymentu Wykonawca musi wraz z wnioskiem o zmianę Producenta/typu asortymentu złozyć opis zaoferowanego asortymentu potwierdzającego parametry techniczne w tym wydajność; 2) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 1, są dopuszczalne wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym cen jednostkowych nie wyższych niż wskazane odpowiednio do rodzaju asortymentu w Załączniku do umowy. Zmiana, o której mowa w pkt 1 może polegać na zamianie asortymentu równoważnego na inny równoważny lub na asortyment oryginalny lub firmowany przez producenta urządzeń, wskazanego w kol. 2 Załącznika do umowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji odwrotnej, tj. zamiany asortymentu oryginalnego na równoważny. 4. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu, Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić ten fakt Zamawiającemu
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz a) ze strony internetowej KSP : http://www.policja.waw.pl zakładka Zamówienia Publiczne lub: http://przetargi.policja.waw.pl b) osobiście w siedzibie Zamawiającego
Data składania wniosków 31/05/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Punkt Obsługi Interesanta KSP Warszawa, ul Nowolipie 2, który czynny jest w godz. 7:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą (pocztą kurierską)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)