Zakup i dostawa artykułów i sprzetu biurowego

Data publikacji 2016-05-24
Data zakończenia 2016-06-10 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1158
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Tusz,
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Wyroby biurowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Wyroby sztuczne,
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Kleje,
  • Rysiki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57607 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 226000000, 228000000, 249100006, 301920001, 302374302, 378221007, 392934009, 395411306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów i sprzętu biurowego.
2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, kompletny, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Opakowania muszą zawierać nazwę przedmiotu zamówienia i nazwę producenta wraz ze wskazaniem upływu daty gwarancji udzielonej przez producenta.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji.
5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych:
5.1. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie (2-4 dostawy), własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami;
5.2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem;
5.3. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji;
5.4. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
5.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 2 do 7 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia;
5.6. Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku - Gucin 58a, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory) lub na terenie Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78, w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy.
6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
7. Informacja o produktach równoważnych:
7.1. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy konkretnych marek produktów i modeli, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Informację o zaoferowaniu produktu równoważnego, Wykonawca zamieści w załączniku nr 8 do SIWZ - Wykaz produktów równoważnych.
7.2. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, poprzez dołączenie do oferty kart katalogowych, opisów, itp. zgodnie z brzmieniem pkt 6.4. SIWZ.
7.3. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych, jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych.
8. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
8.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania.
8.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
8.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego.
8.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1158
Ulica ul. 9 Maja 95
Nr domu 95
Miejscowość Łask
Kod Pocztowy 98-100
Województwo łódzkie
Tel 261 554 591
Fax 261 554 709
Regon 73009757200000
E-mail 32blt.przetargi@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.32blot.wp.mil.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/11/2016
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 600,00 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 33/PN/2016. Nr NIP ... (podać nr NIP Wykonawcy). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 10.06.2016 r. do godz. 11:00. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 7. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę w zakresie dostarczania artykułów biurowych, na kwotę min. 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. informacja o zaoferowaniu produktu równoważnego, załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz produktów równoważnych. 4. potwierdzenie wpłaty wadium; 5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz. U. 2015. 2164) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1.1. zmiana wielkości dostaw wynikająca z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.3. zmian numeru konta, adresu firmy; 1.4. zmiana osób funkcyjnych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.32blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), bud. nr 222 p. 307
Data składania wniosków 10/06/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)