Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej sp. z o. o.
|
Ulica |
ul. 1 Maja 103
|
Nr domu |
103
|
Miejscowość |
Skarżysko-Kamienna
|
Kod Pocztowy |
26-110
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
041 2512323
|
Fax |
041 2512962
|
Internet |
www.mks.skarzysko.pl
|
Regon |
29082636000000
|
E-mail |
mksspzoo@unet.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: samorządowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Rodzaj zam inny |
samorządowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2016
|
Wadium |
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art. 45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Wiedza |
Wymaga się wykazania robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż Wykonawca zrealizował: co najmniej dwa zadania inwestycyjne w zakresie robót dotyczących termomodernizacji budynku w tym przynajmniej jedno w trybie zaprojektuj i wybuduj o wartości robót projektowych i budowlanych min. 1 000 000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; co najmniej dwa zadania inwestycyjne w zakresie wykonania kotłowni gazowej o mocy min. 500kW w tym przynajmniej jedno w trybie zaprojektuj i wybuduj w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakresie wykonania układu kogeneracyjnego o mocy elektrycznej min. 15kW w trybie zaprojektuj i wybuduj w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
|
Potencjał |
Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje co najmniej: osobą do projektowania w specjalności architektonicznej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, osobą do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osobą do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą do projektowania w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w kierowaniu robotami budowlanymi, osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.
|
Zdolne |
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę średniego zatrudnienia co najmniej 20 pracowników na podstawie umowy o pracę w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Sytuacja |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Harmonogram rzeczowo - finansowy - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo - finansowy do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia niniejszego przetargu.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, na warunkach będących istotnymi postanowieniami, a stanowiącymi wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa wyżej, jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy. W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. Zmiany te mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę i mogą dotyczyć: zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, aktualizacji bądź zmiany rozwiązań projektowych, zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, zmiany technologii wykonania robót, Zmiana umowy dotycząca którejkolwiek z ww. przesłanek jest związana z możliwością obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w odpowiednim stosunku, adekwatnym do zmiany umowy: zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych o których mowa w art.67 ust.1pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, działania siły wyższej (zdarzenie obiektywne, zewnętrzne, nie posiadające swojego źródła wewnątrz przedsiębiorstwa, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, którego skutków nie da się przewidzieć i nie można im zapobiec, które wystąpiło mimo dołożenia należytej staranności wymaganej w stosunkach kupieckich ( art. 355 §2 kodeksu cywilnego) w celu należytego spełnienia świadczenia ( np. w szczególności: pożaru, powodzi, gradobicia, strajku itp.), wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w książce budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić również w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług: Zamawiający dokona zmiany wynagrodzenia wg zasady: netto bez zmian, podatek VAT zostanie zmieniony zgodnie z ustawową zmianą, cena brutto zostanie zmieniona co wynikać będzie bezpośrednio ze zmiany stawki VAT.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
25
|
Kryt 3 |
gwarancja na wykonane prace
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mks.skarzysko.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej Sp. z o.o., ul. 1 Maja 103, 26-110 Skarżysko-Kamienna
|
Data składania wniosków |
20/06/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej Sp. z o.o., ul. 1 Maja 103, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 7 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Tak
|