Termomodernizacja budynków wraz z wymianą źródła ciepła w Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Skarżysku Kamiennej Sp. z o.o.

Data publikacji 2016-06-02
Data zakończenia 2016-06-20 10:00:00
Instytucja Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej sp. z o. o.
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66947 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453300009, 453112002, 453310006, 453200006, 453210003, 453330000, 452321412, 453330000, 311220007, 712200006, 713200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie termomodernizacji budynków socjalno-warsztatowego i biurowego wraz z wymianą źródła ciepła w Miejskiej Komunikacji Samochodowej w Skarżysku Kamiennej Sp. z o.o. tj. wszystkich robót niezbędnych do oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia, które obejmuje: ocieplenie przegród budynków i remont pomieszczenia kotłowni w oparciu o audyty energetyczne i PFU, modernizację źródła ciepła ,w oparciu o audyt energetyczny i PFU, wymianę zewnętrznych instalacji wodnych w oparciu o PFU, wykonanie nowych instalacji elektrycznych w oparciu o PFU, wykonanie i montaż układu kogeneracji w oparciu o PFU,wykonanie przyłącza gazu oraz instalacji gazu w oparciu o audyty energetyczne oraz PFU,rozbiórkę stalowego komina, wyrównanie terenu po składzie węgla, wymiana szyb świetlików dachowych, wymiana uszkodzonych rynien i rur spustowych, podniesienie poziomu posadzki w kotłowni, wydzielenie pomieszczeń pomocniczych z pomieszczenie kotłowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) - załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej sp. z o. o.
Ulica ul. 1 Maja 103
Nr domu 103
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Kod Pocztowy 26-110
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 2512323
Fax 041 2512962
Internet www.mks.skarzysko.pl
Regon 29082636000000
E-mail mksspzoo@unet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny samorządowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2016
Wadium Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art. 45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Wiedza Wymaga się wykazania robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż Wykonawca zrealizował: co najmniej dwa zadania inwestycyjne w zakresie robót dotyczących termomodernizacji budynku w tym przynajmniej jedno w trybie zaprojektuj i wybuduj o wartości robót projektowych i budowlanych min. 1 000 000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; co najmniej dwa zadania inwestycyjne w zakresie wykonania kotłowni gazowej o mocy min. 500kW w tym przynajmniej jedno w trybie zaprojektuj i wybuduj w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; co najmniej jedno zadanie inwestycyjne w zakresie wykonania układu kogeneracyjnego o mocy elektrycznej min. 15kW w trybie zaprojektuj i wybuduj w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
Potencjał Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje co najmniej: osobą do projektowania w specjalności architektonicznej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, osobą do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osobą do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą do projektowania w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w kierowaniu robotami budowlanymi, osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osobą pełniącą funkcję kierownika robót w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.
Zdolne Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę średniego zatrudnienia co najmniej 20 pracowników na podstawie umowy o pracę w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Harmonogram rzeczowo - finansowy - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo - finansowy do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia niniejszego przetargu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, na warunkach będących istotnymi postanowieniami, a stanowiącymi wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa wyżej, jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy. W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. Zmiany te mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę i mogą dotyczyć: zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, aktualizacji bądź zmiany rozwiązań projektowych, zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, zmiany technologii wykonania robót, Zmiana umowy dotycząca którejkolwiek z ww. przesłanek jest związana z możliwością obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w odpowiednim stosunku, adekwatnym do zmiany umowy: zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych o których mowa w art.67 ust.1pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, działania siły wyższej (zdarzenie obiektywne, zewnętrzne, nie posiadające swojego źródła wewnątrz przedsiębiorstwa, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, którego skutków nie da się przewidzieć i nie można im zapobiec, które wystąpiło mimo dołożenia należytej staranności wymaganej w stosunkach kupieckich ( art. 355 §2 kodeksu cywilnego) w celu należytego spełnienia świadczenia ( np. w szczególności: pożaru, powodzi, gradobicia, strajku itp.), wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w książce budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić również w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług: Zamawiający dokona zmiany wynagrodzenia wg zasady: netto bez zmian, podatek VAT zostanie zmieniony zgodnie z ustawową zmianą, cena brutto zostanie zmieniona co wynikać będzie bezpośrednio ze zmiany stawki VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 25
Kryt 3 gwarancja na wykonane prace
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.mks.skarzysko.pl
Adres uzyskania siwz Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej Sp. z o.o., ul. 1 Maja 103, 26-110 Skarżysko-Kamienna
Data składania wniosków 20/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejska Komunikacja Samochodowa w Skarżysku-Kamiennej Sp. z o.o., ul. 1 Maja 103, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój nr 7 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)