Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania

Data publikacji 2016-06-10
Data zakończenia 2016-06-20 09:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice,
  • Ochronne nakrycia głowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 79353 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184440003, 184240007, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania obejmująca swym zakresem 3 zadania wyspecyfikowane poniżej:

Zadanie nr 1 - Kask ochronny WS - 877 szt.
Zadanie nr 2 - Rękawice z dzianiny trudnotopliwej WS - 1000 par
Zadanie nr 3 - Ochraniacze sztywne na kolana WS - 74 par

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem.
W ramach opcji zamawiający może zakupić dodatkowo, do 100 szt. kasków ochronnych WS zgodnie z Wymaganiami techniczno-użytkowymi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel 261 137 554
Fax 261 137 553
Internet www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E-mail 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania, w wysokości: dla zadania nr 1 - 1.500,00 zł dla zadania nr 2 - 1.200,00 zł dla zadania nr 3 - 150,00 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie kwota wadium nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia wykonawca oferuje, tzn. jeżeli wykonawca zaoferuje realizacje zamówienia w zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 2 wówczas musi wnieść wadium w wysokości 2.700,00 złotych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu umożliwienia zamawiającemu oceny zgodności oferowanych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania z określonymi przez niego wymaganiami wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością Wykonawcy, spełniającego wymagania zawarte w AQAP 2120; b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: -dla zadania nr 1 - wyniki badań wytrzymałościowych przedmiotu zamówienia potwierdzone przez akredytowane laboratorium stwierdzające wymagania zawarte w pkt II ppk 1 WTU Nr 54/IWS DG RSZ oraz oświadczenie o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU Nr 54/IWS DG RSZ; -dla zadania nr 2 - wyniki badań dzianiny zasadniczej, potwierdzone przez akredytowane laboratorium stwierdzające wymagania zawarte w pkt 3 tab. nr 3.2, 3.3, 3.4 w WTU Nr 59/IWS DG RSZ oraz oświadczenie o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU Nr 59/IWS DG RSZ; -dla zadania nr 3 - oświadczenie o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU Nr 7/DWS oraz dokument wystawiony przez producenta/importera lub oferenta o parametrach tworzywa zasadniczego.
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk OFERTA. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełniony formularz cenowy, w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w następujących przypadkach w sposób określony poniżej: 1) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 2) zmiany organu realizującego wojskowy odbiór (RPW, QAR); 3) zmiany norm przedmiotowych lub WTU na produkt: a) zmiany surowca lub półproduktu; b) zmiany parametrów jakościowych; c) zmiany metod badań. 4) zmiany terminu dostawy - o ile konieczność zmiany jest skutkiem siły wyższej lub wynika ze zmian opisanych w pkt od 1 do 3, 5) zmiany terminu dostawy (przedłużenie) - jeżeli jej przyczyną są okoliczności leżące po stronie Zamawiającego bądź Odbiorcy po pozytywnej opinii Gestora, 6) przedłużenia terminu wykonania umowy a także przedłużenia terminu poszczególnych dostaw - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że termin rozpoczęcia postępowania przed KIO rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania orzeczenia przez KIO bądź Sądem powszechnym, 7) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 8) odstąpić od odbioru RPW - na wniosek Gestora bądź w przypadku gdy dany przedmiot umowy nie podlega odbiorowi wojskowemu, 9) odstąpić od wymogów przedstawienia badań zastosowanych materiałów i wyrobów gotowych, jeżeli akredytowane laboratoria nie przeprowadzają badań tego typu, bądź z uwagi na odległy termin ich przeprowadzenia nie jest możliwym ich wykonanie w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy. 10) dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy - w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, 11) obniżenia ceny - w każdym czasie za zgodą Wykonawcy 12) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych lub poleceń przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok. 24 - Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 20/06/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce 3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)