Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o

Data publikacji 2016-06-17
Data zakończenia 2016-07-01 09:45:00
Instytucja SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91241 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976301, 301995005, 301970006, 301992301, 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o. wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ).
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego. Przedmiot zamówienia Wykonawcy muszą dostarczyć oraz rozładować na własny koszt, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, do lokalizacji: 1. 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6, 2. 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20, 3. 63-700 Krotoszyn , ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12, 4. 37-500Jarosław, ul. 3-go Maja 80d. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (umowy)

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz rozładunek materiałów biurowych na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o. wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia należny dostarczyć do lokalizacji: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6; 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20; 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12; 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80dPrzedmiotem zamówienia jet dostawa oraz rozładunek papieru na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o. wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia należny dostarczyć do lokalizacji: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6; 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20; 63-700 Krotoszyn , ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12; 37-500Jarosław, ul. 3-go Maja 80dPrzedmiotem zamówienia jest dostawa oraz rozładunek długopisów i innych artykułów biurowych na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o. wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do lokalizacji: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6; 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20; 63-700 Krotoszyn , ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12; 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80dPrzedmiotem zamówienia jest dostawa oraz rozładunek materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o. wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia należny dostarczyć: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6; 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20; 63-700 Krotoszyn , ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12; 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80d

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SINEVIA Sp. z o.o.
Ulica ul. Ignacego Paderewskiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-100
Województwo mazowieckie
Tel 22 101 21 00 do 03
Fax 22 101 21 04
Internet www.sinevia.pl
Regon 14298987700000
E-mail roman.bielanski@sinevia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy w zakresie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części zamówienia nr 1: co najmniej trzech dostaw polegających na dostawie materiałów biurowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda; b) dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie papieru o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda; c) dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie długopisów oraz innych artykułów biurowych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda; d) dla części zamówienia nr 4: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie materiałów archiwizacyjnych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone (powyżej) w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach, w tym o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Uwaga: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu wykazać dwie te same dostawy tylko w dwóch częściach zamówienia, o ile potwierdzać będą wykonanie/wykonywanie ww. zakresu dostaw (wymienionych w SIWZ i sekcji III.3.2), b) przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności oraz kart charakterystyki produktów. 2. W celu dokonania oceny oferty przez Zamawiającego w kryterium jakość do oferty należy dołączyć próbki oferowanych przedmiotów zamówienia, opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - dla lokalizacji w Nowym Dworze Mazowieckim i wymienionych poniżej, w ilości 1 szt., tj.: 1) dla Części zamówienia 1 - Materiały biurowe - dla poz. nr: 9, 11, 12, 13, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 47, 48, 50, 51, 68, 74, 96, 99, 100, 103, 104, 106, 107, 108, 118, 132, 133, 134, 141, 142; 2) dla Części zamówienia 3 - Długopisy i inne artykuły biurowe - dla poz. od 1 do 23; 3) dla Części zamówienia nr 4 - Materiały archiwizacyjne - dla poz. od 1 do 10.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo lub umocowanie prawne w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - Projekt umowy
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.sinevia.pl
Adres uzyskania siwz SINEVIA Sp. z o. o., 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6, pokój 317
Data składania wniosków 01/07/2016
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce SINEVIA Sp. z o. o., 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)