Rozbudowa infrastruktury sieciowej w zakresie głównych przełączników sieciowych

Data publikacji 2016-06-17
Data zakończenia 2016-06-27 13:00:00
Instytucja Agencja Rynku Rolnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91615 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CPV: 32.42.00.00-3 (Urządzenia sieciowe).
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury sieciowej w zakresie głównych przełączników sieciowych, zgodnie z warunkami określonymi w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zakup urządzeń sieciowych oraz dedykowanego dla nich oprogramowania, tj.:
a) rozbudowa posiadanych przez Zamawiającego 2 (dwóch) przełączników sieciowych Cisco 4500 o nowe podzespoły, zgodne ze specyfikacją techniczną i ilościową przedmiotu zamówienia zamieszczoną w załączniku nr 6 do IPU, zwane dalej sprzętem 1.
b) rozbudowa posiadanych przez Zamawiającego 2 (dwóch) przełączników sieciowych Cisco 4500 o nowe oprogramowanie zarządzające i wspomagające wraz z udzieleniem niewyłącznej licencji uprawniającej Zamawiającego i/lub jego następców prawnych do korzystania z ww. oprogramowania przez czas nieoznaczony, udzielonej przez producenta ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji), zwanego dalej oprogramowaniem 1 oraz o podzespoły, zwane dalej sprzętem 2, zgodne ze specyfikacją techniczną i ilościową zamieszczoną w załączniku nr 6 do IPU.
c) zakup i dostarczenie 10 (dziesięciu) przełączników sieciowych LAN, zwanych dalej sprzętem 3 wraz z zainstalowanym na nich oprogramowaniem zarządzającym i wspomagającym, oraz udzielenie niewyłącznej licencji uprawniającej Zamawiającego i/lub jego następców prawnych do korzystania z ww. oprogramowania przez czas nieoznaczony, udzielonej przez producenta ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji), zwanego dalej oprogramowaniem 2, zgodnych ze specyfikacją techniczną i ilościową zamieszczoną w załączniku nr 6 do IPU.
d) zakup i dostarczenie oprogramowania zarządzającego siecią LAN oraz udzielenie niewyłącznej licencji, uprawniającej Zamawiającego i/lub jego następców prawnych do korzystania z ww. oprogramowania przez czas nieoznaczony, udzielonej przez producenta ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji), zwanego dalej oprogramowaniem 3, zgodnego ze specyfikacją techniczną i ilościową zamieszczoną w załączniku nr 6 do IPU.
zwanych dalej łącznie sprzętem i oprogramowaniem [dot. ust. a-d]
e) wdrożenie zamawianego sprzętu i oprogramowania w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego.
f) udzielenie/uruchomienie 36 miesięcznej gwarancji jakości (wsparcia technicznego SMARTNET 8x5xNBD), świadczonej przez producenta przełączników sieciowych Cisco i/lub autoryzowanego partnera serwisowego ich producenta, dla sprzętu 3 oraz oprogramowania 2 i 3, na zasadach określonych przez ww. producenta oraz zgodnie z postanowieniami § 5 IPU.
g) zgłoszenie przez Wykonawcę sprzętu 1 i 2 oraz oprogramowania 1 do producenta przełączników sieciowych Cisco w celu włączenia ich w opiekę serwisową świadczoną na podstawie obowiązującej umowy świadczenia usług serwisu gwarancyjnego typu Cisco SMARTNET 8x5xNBD, której stroną jest Zamawiający.
2. Minimalne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja techniczna i ilościowa stanowiąca załącznik nr 6 do IPU.
3. Użytkowane obecnie w ARR główne przełączniki sieciowe osiągnęły swoje maksymalne możliwości w zakresie wydajności, przepustowości i ilości oferowanych portów sieciowych. Ich dalsza eksploatacja będzie powodowała problemy z płynnością działania systemów produkcyjnych służących do wykonywania ustawowych zadań nałożonych na ARR. Wykorzystując możliwości rozbudowy posiadanego sprzętu i chcąc minimalizować koszty zdecydowano o rozbudowie istniejącego środowiska utrzymując jednolitość rozwiązania przyjętego przy budowie infrastruktury sieciowej. Jednolitość zapewniają protokoły HSRP, VTP, EIGP, OSPF, CDP

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Rynku Rolnego
Ulica ul. Karolkowa 30
Nr domu 30
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-207
Województwo mazowieckie
Tel 22 661 72 72
Fax 22 376 73 79
Internet www.arr.gov.pl
Regon 00622243400000
E-mail zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja płatnicza
Rodzaj zam inny Agencja płatnicza
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1. Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 14 400,00 zł (słownie: czternaście tysięcy czterysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem - wadium - numer sprawy 23/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w rozdziale XIV ust. 2 lit. b) - e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 5 oraz 46 ust. 4a ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w rozdziale XIV ust. 2 lit. b) - e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał musi zostać dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w rozdziale XIV ust. 2 lit. b) - e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje wykluczenie wykonawcy (na podst. art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionej specyfikacji technicznej i ilościowej oferowanych sprzętów i oprogramowania (zawierającej dokładne parametry i informacje nt. oferowanego przedmiotu zamówienia) wraz ze wskazaniem nazwy producenta oraz modelu i/lub typu i/lub nazwy oferowanego sprzętu/oprogramowania - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ.
Inne dokumenty Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, przedstawi Zamawiającemu: a) obowiązującą polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia - na minimum 650 000,00 PLN brutto (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100); b) dokument, potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę (jeżeli zakres podwykonawstwa dotyczy realizacji 36-miesięcznej gwarancji, o której mowa w § 5 IPU) - autoryzacji producenta dostarczanego przedmiotu umowy; c) oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej sprzęt, przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym dostarczonych urządzeń.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w szczególności: a) w przypadku zmiany siedziby Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres siedziby Zamawiającego; b) w przypadku zmiany Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów i osób zewnętrznych, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w § 2 ust. 6 pkt b) Umowy; c) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych; d) zmiana terminów - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym; e) zmiana przedmiotu Umowy - w związku z niedostępnością na rynku przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 lub jakiegokolwiek jego elementu z powodu wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu na terytorium RP, pod warunkiem że Wykonawca dostarczy przedmiot Umowy, o którym mowa w § 1 lub jakiegokolwiek jego element, o parametrach kompatybilnych z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego i nie gorszych, niż te które zostały wymienione w wymaganiach technicznych i opisie określonym odpowiednio w § 1, § 3 Umowy oraz w załączniku nr 6 do Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 termin realizacji etapu I umowy
Kryt 2p 10
Kryt 3 oferowana wysokość kary umownej
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.arr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa
Data składania wniosków 27/06/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce w siedzibie Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Karolkowej 30, w Kancelarii ARR, wejście główne, piętro 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)