BZP/PN/41/2016 Dostawa i montaż mebli dla Politechniki Lubelskiej

Data publikacji 2016-06-17
Data zakończenia 2016-06-28 10:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91771 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla Politechniki Lubelskiej. Zadanie 1: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Mechanicznego PL zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 2: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Elektrotechniki i Informatyki PL zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 3: Dostawa krzeseł dla Wydziału Elektrotechniki i Informatyki PL zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zamówienie poniżej progów unijnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Lubelska
Ulica ul. Nadbystrzycka 38D
Nr domu 38D
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-618
Województwo lubelskie
Tel 081 5384633
Fax 081 5384372
Internet www.pollub.pl
Regon 00000172600000
E-mail bzp@pollub.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2016
Wadium W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku oferty składanej dla Zadania 2 wymagany jest opis oferowanej tablicy suchościeralnej, z podaniem modelu, producenta, załączeniem fotografii, tak aby Zamawiający na tej podstawie mógł sprawdzić zgodność oferowanej tablicy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku oferty składanej dla Zadania 3 wymagany jest opis oferowanych krzeseł, z podaniem modelu, producenta, załączeniem fotografii, tak aby Zamawiający na tej podstawie mógł sprawdzić zgodność oferowanych krzeseł ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty Formularz oferty Wypełniony formularz Wzór oferty wraz z wypełnioną tabelą szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i wyceny dla poszczególnych zadań, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Tabela szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i wyceny dla poszczególnych zadań winna być wypełniona z podaniem cen jednostkowych brutto oraz wartości brutto. Na podstawie tego dokumentu należy obliczyć cenę oferty. Wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - Wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - Wykonawców działających wspólnie czyli uczestników konsorcjum.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych i nieistotnych zmian postanowień Umowy, mających na celu wyeliminowanie oczywistych pomyłek pisarskich oraz wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze, w tym dotyczących zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji Umowy, a także w przypadkach określonych w pkt. 2. 2. Zmiany istotne postanowień Umowy mogą dotyczyć: a: przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie realizacji Umowy produkcja Wyposażenia zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę Wyposażenia o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów wyposażenia stanowiącego przedmiot Umowy. 3. Katalog zmian Umowy, o których mowa w pkt. 1 i 2 nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na te zmiany, w sytuacji gdy inicjatywa wprowadzenia zmian pochodzi od Wykonawcy. 4. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: a: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b: zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.pollub.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40A/5, 20-618 Lublin
Data składania wniosków 28/06/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40A/5, 20-618 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)