Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
|
Ulica |
ul. Poznańska 97
|
Nr domu |
97
|
Miejscowość |
Inowrocław
|
Kod Pocztowy |
88-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
052 3545587
|
Fax |
052 3574667
|
Internet |
www.bip.pszozino.lo.pl
|
Regon |
09235878000000
|
E-mail |
zam.pub@pszozino.org.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1.Wysokość wadium ustala się w następującej kwocie:
zadanie 1-12.000,00 zł
zadanie 2- 1.000,00 zł
zadanie 3- 1.600,00 zł
2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy:
GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33,
01-208 Warszawa.
Nr rachunku: 69 1560 0013 2514 6086 2000 0004.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto.
4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert
tj. do dnia 06.07.2016r. do godz. 9:30
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania.
9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert.
b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
XIV.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą został określony na 30 dni i jego bieg rozpoczyna się od terminu składania ofert .
XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym załączniki nr 1 i nr 2.
2. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami punktu IX i X SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca, jako załącznik do oferty, dołączy kopię dokumentu, winna ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy Pzp.
4. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
5. Oferta powinna być napisana w języku polskim w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem) oraz winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Wszystkie strony oferty, załączniki oraz wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany lub poprawki powinny być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do występowania w imieniu oferenta.
7. Zaleca się ponumerowanie stron oferty. Załączniki do oferty stanowiące jej integralną część winny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
8. Dokumenty, co do których oferent zastrzega ich poufność i które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania należy zgrupować i oddzielić je od pozostałej części oferty, w sposób uniemożliwiający wgląd do nich przez przedstawicieli pozostałych wykonawców. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczone przez Wykonawcę dokumenty określone jako zastrzeżone.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadkach określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 )
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ ubiegać się wykonawcy którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 i 2a ustawy Pzp,
b) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp
c) zrealizowali dostawy (1 dostawa minimum 50.000,00 zł netto) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie ,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, na zasadach określonych w art. 24 ust. 2a ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów dołączonych celem ich wykazania wymienionych w pkt. IX.
|
Wiedza |
na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (w tym przynajmniej jedna o wartości 50.000,00 zł netto), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów1, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
1/ Dowodami, o których mowa w pkt IX.2 lit.a SIWZ są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej
Uwaga!
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt VIII 1 lit.c i w IX pkt.2 lit. a SIWZ wzbudzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie , że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający ma prawo zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
(Podstawa prawna : Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 lutego 2013 r. Dz.U 2013 poz. 231 )
|
Potencjał |
na podstawie oświadczenia
|
Zdolne |
na podstawie oświadczenia
|
Sytuacja |
na podstawie oświadczenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a) oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 36 miesięcy),
b) aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest
dopuszczony do obrotu na terenie Polski (Certyfikaty i Deklaracje zgodności CE oraz
Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych wraz z opisem której grupy i pozycji
grupy dotyczą),
c) protokół badań producenta uwzględniający specyfikę zakładową, zgodny z PN/EN 455-1,2,3 oraz próbkami.
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony formularz -Oferta (zał. nr 1 i 2),
2) dowód wpłaty wadium,
3) informacje w formie listy podmiotów należących do jednej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej. W przypadku składania odrębnych ofert przez Wykonawców należących do jednej grupy kapitałowej należy przedłożyć dokumenty wykazujące, iż istniejące powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji wśród uczestników postępowania.
4) dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis,
5) opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy),
6) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Jakość
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.pszozino.lo.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych pok. 02A, 03 Szpital Wielospecjalistyczny im dra L.Błażka w Inowrocławiu ul.Poznańska 97
|
Data składania wniosków |
06/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
w Kancelarii Szpitala(niski parter )
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|