DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016

Data publikacji 2016-06-22
Data zakończenia 2016-07-06 09:30:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Pasty i kremy,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Kleje,
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98227 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 438000001, 343260008, 445110005, 445000005, 445321009, 392242103, 249100006, 445125007, 398125002, 448322003, 448122100, 148100002, 272221008, 172412201, 284180005, 172411107, 323442101, 323442204
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów oraz materiałów technicznych na zabezpieczenie napraw i potrzeb bieżących,według zadań następująco:
ZADANIE NR 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów
ZADANIE NR 2: Dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego
ZADANIE NR 3: Dostawa farb, materiałów lakierniczych i materiałów technicznych oraz materiałów wyposażenia warsztatowego
ZADANIE NR 4: Dostawa akcesoriów do pojazdów
ZADANIE NR 5: Dostawa urządzeń do załadunku i transportu towarów
ZADANIE NR 6: Dostawa ogumienia
ZADANIE NR 7: Dostawa wyposażenia pojazdów (radia samochodowe, CB radia oraz ich osprzęt)

2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia (nie dotyczy zadania nr 6)
1) Dostawy winny być zrealizowane jednorazowo do magazynu służby czołgowo-samochodowej w miejscowości Grudziądzu przy ul. Bema 2 na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wykonawca winien oferować i dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Ponadto powyższy przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną
i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta danego typu pojazdu
- o ile dotyczy.
3) Oferowane części zamienne do samochodów, akcesoria i materiały techniczne muszą być zgodne z oznaczeniem katalogowym danego Producenta wyszczególnionym
w Formularzu ofertowym (jeżeli dotyczy). Dopuszcza się zaoferowanie przedmiotu zamówienia o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem zachowania parametrów i wymogów dla danego produktu i zapewnienia kompatybilności
i prawidłowego działania (o ile dotyczy).
4) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie
z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r, poz. 655
z późn. zm.) - o ile dotyczy.
5) Oferowane i dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
6) Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres:
Zadanie nr 1,2,3, (poz. 1- 9,12,13,14,17,18,23,24) 4,6,7 - 12 miesięcy,
Zadanie nr 5 - 24 miesiące,
niezawodnej pracy licząc od dnia zamontowania do pojazdów (maszyn) urządzeń
(o ile dotyczy) przy założeniu, iż okres przechowywania w warunkach magazynowych wynosi 6 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy.
7) Okresy gwarancyjne dla części zamiennych rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów lub części w pojazdach /maszynach/ urządzeniach. Dla pozostałych dostarczonych materiałów z chwilą dostawy do magazynu.
8) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
9) Wykonawca winien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia o terminie przydatności do użycia - zadanie nr 3 poz. 10,11,15,16,19-22 - min. 10 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy.
10) Przedmiot zamówienia (o ile dotyczy) musi posiadać odpowiednią homologację uzyskaną na podstawie odpowiedniego regulaminu EKG ONZ. Każdy przedmiot zamówienia, który posiada homologacje winien być odpowiednio oznaczony czytelnym znakiem homologacji w taki sposób, aby nie można go było zetrzeć np. E4 (dotyczy np. koła kierownicy, zamków i elementów mocowania drzwi, klocków hamulcowych, okładzin hamulcowych, bębnów hamulcowych, kierunkowskazów).
11) Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. Nowego Podejścia Unii Europejskiej (UE) (o ile dotyczy).
12) Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć niezbędne dokumenty wynikające
z ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2015 r. poz. 1125 ze zm.) umożliwiające zarejestrowanie urządzenia w Wojskowym Dozorze Technicznym dotyczy zadania nr 2 poz. 7.
3. Opis przedmiotu zamówienia zadanie nr 6:
1) Dostarczone opony winny być zgodne z rozmiarem i co najmniej minimalnymi parametrami określonymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się dostawy opon o wyższych parametrach nośności, prędkości, klasy efektywności paliwowej (dotyczy poz. nr 1 i 2), klasy przyczepności na mokrej nawierzchni (dotyczy poz. nr 1 i 2) i klasy zewnętrznego hałasu toczenia (dotyczy poz. nr 1 i 2).
2) Dostarczone opony winny być wyprodukowane w 2016 roku, wykonane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane.
3) Dostarczone ogumienie co do jego jakości, winno gwarantować możliwość przechowywania zgodnie z PNC-94300-7: 1997 P Ogumienie - pakowanie, przechowywanie i transport.
4) Dostarczone opony muszą spełniać uwarunkowania określone w aktualnym świadectwie homologacji wydawanym dla danego producenta lub importera oraz posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z regulaminów winno być homologowane dane ogumienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania na etapie realizacji umowy przedłożenia kopii dokumentu aktualnej homologacji.
5) Dostarczone ogumienie powinno spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów:
- w zakresie efektywności paliwowej - zgodnie ze złożoną ofertą
- w zakresie klasy przyczepności na mokrej nawierzchni - zgodnie ze złożoną ofertą
- w klasie zewnętrznego hałasu toczenia - zgodnie ze złożoną ofertą
(dotyczy poz. nr 1 i 2).
6) Wszystkie dostarczone opony winny być o takich samych uwarunkowaniach technicznych dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia, w szczególności o takiej samej rzeźbie bieżnika, odpowiedniej do wymagań określonych przez Zamawiającego i tego samego producenta.
7) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z magazynu Zamawiającego w dniu dostawy lub w terminie 30 dni od daty dostawy zużytych opon (kat. V) (w zależności od wyboru Wykonawcy) w ilości ogółem nie większej niż dostarczona ogółem ilość opon objętych zawartą umową, własnym załadunkiem i transportem na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego opony
z zachowaniem odpowiednich przepisów w tej mierze.
4. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (art. 30
ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych, które są lub były stosowane do montażu w przedmiotowych pojazdach lub opisanych przez Zamawiającego (o ile dotyczy).
6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
W zakresie Zadania nr 6 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w odpowiedniej kolumnie Formularza ofertowego: nazwę, typ ogumienia i rodzaj bieżnika oferowanego przedmiotu zamówienia.

Opis

Dostawa części zamiennych do pojazdów m.in. KOŃCÓWKA SMAROWA RA60450 - SZYBKOZŁĄCZE DO UKŁADU CENTRALNEGO SMAROWANIA POJAZDU, NACZEPY ŻEŃSKIE 1/4 cala szt. 3,
PRZEWÓD UKŁADU WSPOMAGANIA STAR 266 NR VIN A266Z619222909, ROK PROD. 1989 szt 1,
ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY - MODULATOR ABS 24V DO STAR 11422 ROK PROD. 2000, NR VIN: SUS11422VY0000756 szt 1,
CHŁODNICA WODY LUBLIN 3314, ROK PRODUKCJI 2000, NR VIN SUL 331412Y0041883, szt 3,
ZAWÓR GŁÓWNY HAMULCA STAR 266M2, NR VIN: A266022411738, ROK PRODUKCJI 1982/ 2011 MODERNIZACJA szt 3,
POMPA SPRZĘGŁA DO POJAZDU STAR 266M2 NR VIN: A266022411738, ROK PRODUKCJI 1982/ 2011 MODERNIZACJA szt 5.Dostawa urządzeń wyposażenia warsztatowego:Myjka warsztatowa wraz z płynem 60 l w beczce. szt. 1,
Ładowarka impulsowa do akumulatorów kwasowych. kpl. 1,
Półautomat spawalniczy wraz z dostawą:
- szpuli drutu spawalniczego (0,8 - 15 kg)
- butli gazowej wraz z gazem obojętnym (8 litrów -1,3 m³).kpl. 1,
Lutownica transformatorowa. szt. 10,
Wiertarka stołowa. szt. 1,
Przetwornica napięcia. szt 6,
Sprężarka powietrza dwucylindrowa. szt 1.Dostawa farb, materiałów lakierniczych i materiałów technicznych oraz materiałów wyposażenia warsztatowego m.in. Podstawki kobyłki pod samochód 6T kpl.składający się
z 2 szt. wysokość podnoszenia 370-590 mm (+/- 15 mm) szt. 8,
Podstawki kobyłki pod samochód 2t
kpl.składający się z 2 szt.
wysokość podnoszenia 280-370 mm (+/-20 mm) szt. 8,
Imadło ślusarskie stalowe obrotowe 150 mm szt. 4,
Końcówka smarownicy 4-szczękowa z gwintem M10x1,0 do smarowniczek z główką stożkową wg DIN 71412. szt. 100.Dostawa akcesoriów do pojazdów: DYWANIKI GUMOWE DO POJAZDU FIAT DUCATO 2008R. VIN ZFA25000001520126
kpl. kpl. 10,
POKROWCE NA SIEDZENIA DO POJAZDU FIAT DUCATO 2,0, ROK PROD. 2012, NR VIN ZFA25000002297142 kpl. W skład kompletu wchodzą pokrowce: na 1 pojedynczy fotel z zagłówkiem, 3 pojedyncze fotele bez zagłówków (oparcia lekko podwyższone), na kanapę dwuosobową z dwoma zagłówkami. kpl. 5.Dostawa urządzeń do załadunku i transportu towarów m. in. Odciąg łańcuchowy dwuczęściowy (napinacz+ łańcuch), łańcuch Ø 10 (63kN), długość 3,5 m. Odciąg łańcuchowy do mocowania ładunku. Napinacz z hakami skracającycmi z bolcem zabezpieczającym przed wysunięciem się łańcucha, wykonany zgodnie z normą PN - EN 12195-3, klasa wytrzymałości 8, posiadający atest w formie zawieszki oraz certyfikatu zawierającego informację o zgodności wykonania z normą PN - EN 12195-3, a także dane techniczne i identyfikacyjne produktu. kpl 4,
Odciąg łańcuchowy dwuczęściowy (napinacz+ łańcuch), łańcuch Ø 10 (63kN), długość 5 m. Odciąg łańcuchowy do mocowania ładunku. Napinacz z hakami skracającycmi z bolcem zabezpieczającym przed wysunięciem się łańcucha, wykonany zgodnie z normą PN - EN 12195-3, klasa wytrzymałości 8, posiadający atest w formie zawieszki oraz certyfikatu zawierającego informację o zgodności wykonania z normą PN - EN 12195-3, a także dane techniczne i identyfikacyjne produktu. kpl 4.Dostawa ogumienia: Opona do Opel Astra. Letnia 195/60R15
radialna, letnia, drogowa, bezdętkowa
Indeks prędkości V min H (odpowiada 210 km/h)
Indeks nośności min 88 (indeks 88 odpowiada = max 560 kg)
Rok produkcji 2016 r.
Opory toczenia min C.
Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni min C.
Poziom hałasu max 68 dB. szt 5,
Opona do Opel Astra. Zimowa 195/60R15
radialna, drogowa, bezdętkowa
Indeks prędkości V min T (odpowiada 190 km/h)
Indeks nośności min 88 (indeks 88 odpowiada = max 560 kg)
Rok produkcji 2016 r.
Opory toczenia min E.
Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni min F.
Poziom hałasu max 72 dB. szt 4,
Opona do Iveco Topola P. Terenowa 255/100R16
Indeks prędkości V min. K (odpowiada 110 km/h)
Indeks nośności 126 (odpowiada do 1700 kg na oponę)
Rok produkcji 2016 r. szt 5.Dostawa wyposażenia pojazdów (radia samochodowe, CB radia oraz ich osprzęt): Odtwarzacz MP3 z elektronicznym systemem anystrząsowym, pasujące do traktora kołowego POL-MOT 10014 H, rok produkcji 2011, vin HPA1CSC33513. szt. 1,
CB radio 12/24 V. szt. 6,
Antena do CB radia. szt. 6,
Radio samochodowe, pasujące do Star 266 M2, rok produkcji 1982 (modernizacja 2011), vin A266022411738. szt. 3,
Głośniki samochodowe (2 szt.
w komplecie). kpl. 3,
Antena samochodowa z przewodem. szt 3.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Czwartaków 3
Nr domu 3
Miejscowość Grudziądz
Kod Pocztowy 86-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 261 48 32 90, 261 48 32 00
Fax 261 48 32 22
Internet www.13wog.pl
Regon 34090727700000
E-mail przetargi@13wog.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 8
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 4 380,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 3 300,00 zł Zadanie nr 2: 180,00 zł Zadanie nr 3: 370,00 zł Zadanie nr 4: 30,00 zł Zadanie nr 5: 180,00 zł Zadanie nr 6: 200,00 zł Zadanie nr 7: 120,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm..). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
Wiedza Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
Potencjał Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
Zdolne Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym (art. 30 ust. 5 Ustawy). W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy) poprzez złożenie oświadczenia, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Formularzu ofertowym z podaniem pozycji w których oferuje produkt równoważny. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy oświadczenia jak powyżej przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest produktem oryginalnym określonym przez Zamawiającego w treści Formularza ofertowego.
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów jak powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e Ustawy ). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie.Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy;Informacja o Wykonawcy;Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen i jakości oraz parametrów nie gorszych niż wymagania wskazane przez Zamawiającego; Zmiany określone w pkt. 1 - 3 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Zmiana, o której mowa w pkt. 4 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego zgłoszenia przez stronę Zamawiającego na co najmniej jeden dzień przed wymaganym terminem realizacji dostawy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas realizacji zamówienia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.13wog.pl
Adres uzyskania siwz z kasy 13WOG ul. Czwartaków 3,86-300 Grudziądz:3zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 7,68 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl
Data składania wniosków 06/07/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce kancelaria 13WOG ul.Czwartaków 3 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - sprawa nr 55/2016 nie otwierać do dnia 06.07.2016 r. godz. 10.00.Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Złożenie koperty z ofertą niezgodnie z opisem jak określono może zostać potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji. Oferta z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w kancelarii zamawiającego. zamawiający nie przewiduje przyjmowania ofert na biurze przepustek. wymóg ten dotyczy również przesyłek nadawanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert powinien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniąca służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)