Adaptacja i modernizacja hali sportowej Sokół na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-07 12:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna
Miejscowość Mogilno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100427 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451110008, 452625006, 452612109, 454100004, 454311000, 454211004, 454421008, 454430004, 454211469, 453100003, 453122009, 453300009, 454000001, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Adaptacja i modernizacja hali sportowej Sokół na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie.

1.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hali sportowej Sokół na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie. Budynek hali jest zlokalizowany w Mogilnie przy ul. Rynek 8 na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 386.
Zakres planowanej inwestycji obejmuje utworzenie budynku dwupoziomowego poprzez wykonanie stropu gęstożebrowego wraz z warstwami posadzki nad parterem.
Na parterze pomieszczenie biblioteczne, wypożyczalnia, księgozbiór, na piętrze pomieszczenia biurowe oraz sala konferencyjna, czytelnia, Oddział dla Dzieci.
W ramach robót budowlanych przewidziano m. in.:
a) zagospodarowanie terenu: - demontaż i ponowny montaż kostki betonowej na podbudowie piaskowo-cementowej, - prace fundamentowe - element wejściowy (ramy żelbetowe), - wykonanie elementu wejściowego (ramy żelbetowe), - wymianę płytek ceramicznych zewnętrznych na tarasie i schodach zewnętrznych od strony jeziora wraz z koniecznymi izolacjami, - wymianę balustrad na tarasie od strony jeziora, - wykonanie schodów zewnętrznych terenowych betonowych na gruncie wraz z murem oporowym z bloczków betonowych z poziomu piwnicy do poziomu terenu, - wykonanie schodów zewnętrznych stalowych z poziomu pietra do poziomu terenu, - wymianę ogrodzenia obiektu z siatki, - zieleń ozdobną,
b) prace zewnętrzne związane z budynkiem: - malowanie elewacji budynku wraz z ewentualnymi uzupełnieniami tynku i ocieplenia, - wykonanie tynku cokołowego, - montaż paneli aluminiowych na ścianie budynku oraz na elemencie wejściowym, - wymianę/montaż parapetów zewnętrznych, wymianę/uzupełnienie obróbek blacharskich - zużytych, wykonanie 3 napisów BIBLIOTEKA oraz 2 sztuk logo biblioteki, - montaż żaluzji fasadowych na elewacji od strony jeziora, wykonanie elementów dekoracyjnych ze styropianu na elewacji od strony jeziora, - wymianę pokrycia dachu na papę NRO RE15, - wymianę elementów odwodnienia dachu - rynny i rury spustowe, - wykonanie tynku i malowania na ścianie zewnętrznej oporowej schodów terenowych,
c) prace wewnątrz budynku: prace rozbiórkowe: - podłogi i posadzki parteru i piętra budynku, - trybuny żelbetowe wraz z ławkami, - balustrady trybun, - ścianki działowe, - wykucie/powiększenie otworów w ścianach zewnętrznych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż urządzeń grzewczych wraz z widocznymi instalacjami, - demontaż oświetlenia i urządzeń elektrycznych, - demontaż urządzeń sanitarnych, - demontaż elementów instalacji wentylacyjnej, - piaskowanie konstrukcji stalowej dachu, - demontaż elementów stalowych zabezpieczających okna itp., - demontaż urządzeń sportowych, - demontaż balustrad wewnętrznych
d) oraz - wykonanie posadzki i podłogi na parterze budynku, - wykonanie okładzin podłogowych w piwnicy budynku, - wykonanie fundamentów pod słupy, ściany i szyb windy, - wykonanie słupów i podciągów na poziomie parteru, - wykonanie ścian konstrukcyjnych, ścianek działowych murowanych, ścian szybu windy, - montaż windy (2 kondygnacje), - wykonanie zamurowań istniejących otworów wraz z ociepleniem w przypadku ścian zewnętrznych, - wykonanie stropu gęstożebrowego wraz z warstwami posadzki stropu nad parterem, - wykonanie klatki schodowej wewnętrznej żelbetowej, - wykonanie stropu na legarach w części kondygnacji piętra, - wykonanie sufitów podwieszonych w pomieszczeniach sanitarnych oraz na całej kondygnacji piętra np. OWA, - montaż nadproży stalowych i typowych strunobetonowych, - wykonanie tynków wewnętrznych w miejscach tego wymagających (projektowane słupy i ściany, ubytki w istniejących elementach), - malowanie całego obiektu wewnątrz - ściany i sufity, - okładziny z płytek ceramicznych - ściennych i podłogowych, - wymiana oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej PCV oraz aluminium w tym fasad - w tym przeszklenia wewnętrzne EI30, - wykonanie parapetów wewnętrznych, - malowanie konstrukcji dachu farbami do odporności ogniowej R15, - wykonanie instalacji elektrycznej oraz oświetleniowej wraz z urządzeniami, - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami sanitarnymi, - wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej, - montaż/wymiana hydrantów DN25, - wykonanie instalacji CO z istniejącej kotłowni gazowej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji, - instalacja telefonu, Internetu, - instalacja alarmowa, - pomieszczenia aneksu kuchennego, - wymiana balustrad wewnętrznych.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ):
Załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
Załącznik nr 11 - Przedmiar robót,
Załącznik nr 12 - Dokumentacja projektowa.

Zamawiający jest w trakcie uzgodnień pozwolenia na budowę. Niezwłocznie po jego uzyskaniu Zamawiający przekaże kopię wybranemu Wykonawcy.

1.3. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna w terenie.

1.4. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, umożliwienia dostępu do przyległych nieruchomości ich właścicielom i użytkownikom oraz bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji.

1.5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty minimalnej 36 miesięcznej do maksymalnej 60 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi.

1.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).

1.7. Zamówienie realizowane będzie z dofinansowania ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Infrastruktura bibliotek 2016-2020.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Biblioteka Publiczna
Ulica Ul. Narutowicza 1
Nr domu 1
Miejscowość Mogilno
Kod Pocztowy 88-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0523185508
Fax 0523152693
Internet www.mbp.mogilno.pl
Regon 09317833000000
E-mail biblioteka@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 12/12/2016
Wadium 8.Wadium 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 39 900,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następującej formie: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi zachowywać ważność przez okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.2. Wadium wnoszone w: a) pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Gniezno O/Mogilno 29 90650006 0060 0600 3971 0001. Suma wadium winna znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 7 lipca 2016 r. do godz. 12:00. Przelew bankowy winien zawierać konto Wykonawcy, na które Zamawiający zwróci wadium oraz nazwę przedmiotu zamówienia. b) w pozostałych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mogilnie, ul. Narutowicza 1 do dnia 7 lipca 2016 r. do godz. 12:00, a kopię dołączyć do oferty. c) gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, powinna spełniać co najmniej następujące wymogi: - ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Miejską Bibliotekę Publiczną w Mogilnie, - określać kwotę gwarantowaną w złotych (ustaloną w SIWZ), - określać termin ważności gwarancji (wynikający z SIWZ), - określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją (wynikającą z SIWZ), - zawierać zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na każde żądanie zapłaty. 8.3. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. 8.4. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub spółka osobowa, wówczas w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej, czy ubezpieczeniowej, dokumenty te winny wskazywać nazwę wszystkich Wykonawców, wskazanie gwaranta, wskazanie jego siedziby oraz wszystkich warunków określonych w punkcie 8.2. SIWZ. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), w treści gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być zawarty pełny skład wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wniesienie wadium w takim przypadku tylko przez jednego z wykonawców będzie podstawą do wykluczenia wykonawców z postępowania.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Wiedza Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie, co zostanie potwierdzone w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących wykonanie co najmniej budowy 2 budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5599 m3 każdy z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazania spełniania przedmiotowego warunku koniecznym jest wykazanie się wykonaniem co najmniej budowy 2 budynków użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5599 m3 każdy. Dowodami, o których mowa w pkt 5.1.2) SIWZ są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.2a) SIWZ; W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej, wartość robót należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podawany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy - załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót i dowodów czy zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Zdolne Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj.: - kierownika budowy: osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Ocena spełniania warunków udziały w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu przez Wykonawcę według formuły spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający żąda dołączenia do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wartość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia Wykonawcy powinna wynosić 1.900.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty, 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1, 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie - grupa kapitałowa, 4. Załącznik nr 5 - Wykaz wykonywanych robót budowlanych, 5. Załącznik nr 6 - Wykaz robót, które zostaną powierzone podwykonawcom, 6. Załącznik nr 7 - Wykaz osób, 7. Załącznik nr 8 - Zobowiązanie innego podmiotu, 8. Załącznik nr 9 - Tabela elementów scalonych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany w umowie mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Do automatycznej waloryzacji wynagrodzenia w sprawie niniejszego zamówienia publicznego dochodzi, gdy w trakcie jego realizacji zmianie ulegnie ustawowa stawka podatku VAT. W tym celu nie jest konieczna zmiana postanowień umowy w sprawie ww. zamówienia publicznego, zaś waloryzacja dokonywana jest odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi (GR)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.mbp.mogilno.pl
Adres uzyskania siwz Miejska Biblioteka Publiczna ul. Narutowicza 1 88-300 Mogilno
Data składania wniosków 07/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Miejska Biblioteka Publiczna ul Narutowicza 1 88-300 Mogilno
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)