Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-04 13:00:00
Instytucja Gmina Kobierzyce
Miejscowość Kobierzyce
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Bezprzewodowy system telekomunikacyjny,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100845 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006, 302161100, 386521001, 302310007, 325100001, 302321108, 487610000, 301950002, 488200002, 331951004, 301914008, 324210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, sprzętu nagłośniającego oraz urządzeń towarzyszących na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w miejscowości Wysoka.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa nowego sprzętu (nieużywany), rozmieszczenie oraz instalacja urządzeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wysokiej, ul. Chabrowa, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
3. Specyfikacja ilościowa będąca przedmiotem zamówienia:

1) KOMPUTER STACJONARNY Z MONITOREM (pracownia nr 1) - SZT. 25
2) KOMPUTER STACJONARNY Z MONITOREM ( pracownia nr 2) - SZT. 25
3) KOMPUTER STACJONARNY Z KLAWIATURĄ I MYSZKĄ PRZEWODOWĄ - SZT. 35
4) NOTEBOOK - PRZENOŚNY KOMPUTER - SZT. 15
5) NOTEBOOK - PRZENOŚNY KOMPUTER - SZT. 2 ( pracownia nr 1 i 2)
6) ZESTAW NAŚCIENNY Z PYLONOWĄ REGULACJĄ WYSOKOŚCI - SZT. 20
7) PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY - SZT. 20
8) TABLICA MULTIMEDIALNA - SZT. 1 (pracownia nr 1)
9) PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY - SZT. 1 ( pracownia nr 1)
10) TABLICA MULTIMEDIALNA - SZT. 1 (pracownia nr 2)
11) PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY - SZT. 1 ( pracownia nr 2)
12) TABLICA MULTIMEDIALNA - SZT. 8
13) PROJEKTOR KRÓTKOOGNISKOWY - SZT. 8
14) PRACOWANIA JĘZYKOWA - 1 KPL.
15) DRUKARKA - 17 SZT. WRAZ Z KABLEM USB
16) DRUKARKA LASEROWA KOLOROWA - 2 SZT. WRAZ Z KABLEM USB
17) URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE A3 MONO - 2 SZT. WRAZ Z KABLEM USB
18) URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE A4 MONO - 4 SZT.
19) UPS - 15 SZT.
20) PROGRAM ANTYWIRUSOWY - SZT. 120
21) SERWER - 1 SZT.
22) DYSK SIECIOWY ZEWNĘTRZNY - 3 SZT.
23) URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE (pracownia nr 1,2) - 2 SZT.
24) DRUKARKA 3D (do pracowni komputerowej nr 1) - 1 SZT.
25) SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM ORAZ PRZESZKOLENIEM PERSONELU - 1 KPL.
26) TABLICA MULTIMEDIALNA MOBILNA - 1 SZT.
27) NISZCZARKA typ 1 - 1 SZT.
28) NISZCZARKA typ 2 - 2 SZT.

4. Dostawy należy realizować w koordynacji i uzgodnieniu z Kierownictwem Budowy Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wysokiej.
5. Przed rozpoczęciem dostaw należy zweryfikować udostępnienie poszczególnych pomieszczeń, przygotowanie połączeń i wyposażenia meblowego itp.
6. Dostarczony sprzęt należy podłączyć i dokonać jego próbnego uruchomienia.
7. Wykonawca musi dokonać przeszkolenia personelu Szkoły z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń tego wymagających.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z dostawcą usług telekomunikacyjnych, którzy świadczyć będą usługi na obiekcie.
9. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia opisany został w Wykazie sprzętu - stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w którym opisano minimalne wymagania dotyczące parametrów technicznych przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. W przypadkach opisanych powyżej jak również w załączniku nr 6 do SIWZ szczegółowy opis parametrów, Zamawiający wskazuje i wyjaśnia potrzebę użycia konkretnych nazw zwyczajowych, czy producentów, która podyktowana jest rozbudową istniejącej już infrastruktury i wykorzystywanego sprzętu IT w placówkach oświatowych gminy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania asortymentu /równoważnego/ (innego niż podany /z nazwy/ przez Zamawiającego) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania /równoważne/ opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie dowodów - danych (parametrów) udowadniających wskazaną równoważność. Zamawiający w przypadku poz. 27 i 28 (niszczarki) za asortyment /równoważny/ uzna sprzęt którego wymiary będą oscylować w granicach +/- 5 cm od wymiarów (W x S x G) wskazanych w opisie - załącznik nr 6 do SIWZ
12. W przypadku realizacji dostaw przed ostatecznym zakończeniem prac budowlanych i oczyszczeniem pomieszczeń, dostarczany sprzęt należy zabezpieczyć poprzez jego osłonięcie. W cenie zamówienia należy ująć takie czynności.
13. Każde z urządzeń należy wycenić odrębnie na potrzeby jego ewidencjonowania.
14. Przedmiot dostawy określony w pkt. 3 musi być wolny od wad fizycznych i prawnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kobierzyce
Ulica al. Pałacowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Kobierzyce
Kod Pocztowy 55-040
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3111215
Fax 071 3111252
Internet www.ugk.pl
Regon 93193507500000
E-mail info@kobierzyce.ug.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli posiada: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonej przez Wykonawcę /opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 4/ dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 6 do SIWZ, Wykonawca załącza do oferty przetargowej następujące dokumenty: Dotyczy poz. 1 załącznika nr 6 do SIWZ a) Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 (lub równoważny). Dokument należy załączyć do oferty. b) Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 (lub równoważny). Dokument należy załączyć do oferty. c) Deklaracja zgodności CE. Dokument należy załączyć do oferty. d) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki Energy Star 6.0 e) głośność komputera mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (Idle) nie może przekraczać 20 dB (załączyć raport z testów wykonanych przez akredytowaną jednostkę badawczą). Dotyczy poz. 2. załącznika nr 6 do SIWZ a) Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 (lub równoważny). Dokument należy załączyć do oferty. b) Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 (lub równoważny). Dokument należy załączyć do oferty. c) Deklaracja zgodności CE. Dokument należy załączyć do oferty. d) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki Energy Star 6.0 e) głośność komputera mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (Idle) nie może przekraczać 20 dB (załączyć raport z testów wykonanych przez akredytowaną jednostkę badawczą). Dotyczy poz. 3. załącznika nr 6 do SIWZ a) Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 (lub równoważny). Dokument należy załączyć do oferty. b) Dokument poświadczający, że oferowane stacje robocze produkowane są zgodnie z normą ISO-14001 (lub równoważny). Dokument należy załączyć do oferty. c) Deklaracja zgodności CE. Dokument należy załączyć do oferty. d) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki Energy Star 6.0 e) głośność komputera mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (Idle) nie może przekraczać 20 dB (załączyć raport z testów wykonanych przez akredytowaną jednostkę badawczą). Dotyczy poz. 4. załącznika nr 6 do SIWZ a) Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty) b) Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) c) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki Dotyczy poz. 7. załącznika nr 6 do SIWZ Certyfikaty i standardy: ISO9001 dla producenta sprzętu oraz CE dla produktu. Dotyczy poz. 9. załącznika nr 6 do SIWZ Certyfikaty i standardy: ISO9001 dla producenta sprzętu oraz CE dla produktu oraz wymagana jest polska gwarancja producenta, potwierdzona pismem autoryzowanego przedstawiciela producenta na terenie Polski, że produkt objęty jest polską gwarancją (załączyć do oferty) Dotyczy poz. 11 załącznika nr 6 do SIWZ Certyfikaty i standardy: ISO9001 dla producenta sprzętu oraz CE dla produktu oraz wymagana jest polska gwarancja producenta, potwierdzona pismem autoryzowanego przedstawiciela producenta na terenie Polski, że produkt objęty jest polską gwarancją (załączyć do oferty) Dotyczy poz. 13. załącznika nr 6 do SIWZ Certyfikaty i standardy: ISO9001 dla producenta sprzętu oraz CE dla produktu oraz wymagana jest polska gwarancja producenta, potwierdzona pismem autoryzowanego przedstawiciela producenta na terenie Polski, że produkt objęty jest polską gwarancją (załączyć do oferty) Dotyczy poz. 26 załącznika nr 6 do SIWZ Certyfikaty i standardy: ISO9001 dla producenta sprzętu oraz CE dla produktu oraz wymagana jest polska gwarancja producenta, potwierdzona pismem autoryzowanego przedstawiciela producenta na terenie Polski, że produkt objęty jest polską gwarancją (załączyć do oferty).
Inne dokumenty 7) pisemne zobowiązanie, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7, 8) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował Wykonawca: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 8, 9) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda (jeżeli dotyczy): - dokumentów (załączniki nr 9) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 10) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VIII. 1 ppkt. 1),2) (załączniki nr 10).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie aneksu do umowy sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Ustala się następujące istotne okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: a) przedłużenie terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, osób do kontaktów pomiędzy stronami umowy oraz innych danych identyfikacyjnych; c) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej część zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy; d) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w wyniku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie Zamawiającego; e) zmiana sposobu rozliczenia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności faktury VAT (w dniach)
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ugk.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kobierzyce, 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, pok. 51
Data składania wniosków 04/07/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Urząd Gminy Kobierzyce, 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, sekretariat pok. 25
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 2. Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. /w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane/ (Dz. U. z 2013, poz. 231) tj. Wykonawca ten przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, o którym mowa Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby każdy z nich oddzielnie przedstawił w ofercie wymagane załączniki do Formularza Oferty nr 1),2),6). Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi: złożyć swój czytelny podpis oraz pieczęć na formularzu oferty oraz zaakceptować projekt umowy. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym załączniku (oświadczenie podpisuje Pełnomocnik lub każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). Jeżeli ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać ponadto następujące warunki: - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty w formie pełnomocnictwa; - podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)