Zakup pokrowców do śmigłowców Mi-2 oraz Mi-24

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-04 10:30:00
Instytucja 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy,
  • Akcesoria ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101155 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181430003, 395221101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowców do śmigłowców Mi-2 oraz Mi-24

Pokrowiec przeznaczony do ochrony śmigłowców przed bezpośrednim działaniem warunków atmosferycznych i czynników środowiskowych.

Zamawiający zapewnia możliwość dokonania pomiarów śmigłowców w 49 Bazie Lotniczej w Pruszczu Gdańskim:

a) części składowe kompletu pokrowca na śmigłowce Mi-2:
-pokrowiec łopat wirnika nośnego WZ-142-02;
-pokrowiec na szybę AZ-142-13;
-pokrowiec łopat śmigła ogonowego 50.98.104.00.01;
-pokrowiec piasty wirnika nośnego 50.98.114.00.00;
-pokrowiec piasty śmigła ogonowego 50.98.111.00.00;
-urządzenie do kotwiczenia łopat (taśma do mocowania łopat wirnika nośnego) 50.94.740.00.01 ;
-osłona na przednią część kadłuba wz. 132-S-15;
-pokrowiec na tylną część kadłuba wz. 131-B-04;
-pokrowiec na lufę działka NS-23.

b) części składowe kompletu pokrowca na śmigłowce Mi-24:
-pokrowiec na przednią część śmigłowca (zimowy) 246-9113-003;
-pokrowiec na środkową część kadłuba 246-9113-00-5;
-pokrowiec na PZU śmigłowca 246-9113-160 ;
-pokrowiec na łopaty wirnika nośnego 246-9113-10-5;
-pokrowiec na oszklenie kabiny (letni) 246-9113-3010;
-pokrowiec na piastę śmigła ogonowego 246-9113-23;
-pokrowiec na łopaty śmigła ogonowego 246-9113-16;
-pokrowiec na piastę wirnika nośnego śmigłowca 246-9113-70;
-taśma do mocowania łopat wirnika nośnego 246-9900-3080.

Pokrowce kadłuba powinny być dodatkowo wzmocniony np. skórą w miejscach występowania anten mieczowych.
Pokrowce powinny być mocowane (np. wiązane, przypinane do pokrowca kadłuba za pomocą taśm lub gum, dodatkowo wzmocnionych w szwach ich wszycia).
Pokrowce na osiowe wloty powietrza do silników (246-9113-160) powinny być dodatkowo w miejscach zamocowania ich do płatowca śmigłowca zakończone taśmą odblaskową, a także na obrzeżu mieć wszytą gumę i taśmę umożliwiająca jego ściągnięcie.
Materiał z którego będą wykonane pokrowce powinien spełniać następujące wymagania:
-chronić samolot przed wilgocią, deszczem, promieniowaniem słonecznym oraz kurzem;
-pokrowiec powinien być wykonany z lekkiego wodoszczelnego materiału odpornego na grzyby i pleśnie;
-wytrzymały, odporny na silne podmuchy wiatru;
-wodoodporny oraz zapewniający wentylację powietrza;
-odporny na promieniowanie UV;

Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę.

Obowiązki Wykonawcy:
-Odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia dokona RPW wyznaczone przez Wojskowe Centrum Normalizacji, Jakość i Kodyfikacji na podstawie klauzul jakościowych stanowiących załącznik nr 8 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić RPW o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia na co najmniej 5 dni (pięć dni) przed jego planowanym terminem.
- Warunkiem koniecznym przyjęcia dostawy przez Zamawiającego będzie przedstawienie przez Wykonawcę protokół odbioru jakościowego podpisanego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe właściwe według siedziby Wykonawcy, który jednocześnie będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT
- Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenach wskazanych jak powyżej. Terminy i miejsca dostawy do terminu wskazanego w ofercie, z możliwością wcześniejszej dostawy. Zamawiający dopuszcza dostawę towaru za pomocą firmy kurierskiej jednak ostateczny odbiór będzie dokonywany wyłącznie przy obecności przedstawiciela Wykonawcy.
- Dostawa winna być realizowana w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku), miejsce dostawy: 49 Blot Pruszcz Gdański
- Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów
- W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji (załącznik nr 2 do projektu Umowy) za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca.
- Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych.
- Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu ofertowym. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty.
- W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
- Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia.
- Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą pokrowców ponosi Wykonawca.
- Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie do 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje:
a) numer umowy, której dotyczy faktura,
b) nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem.
- Wjazd na teren lotniska należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem skierowanym do osoby merytorycznie odpowiedzialnej za odbiór wskazanej w umowie podając:
- imię, nazwisko oraz numer dowodu osobistego operatora / kierowcy;
- rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny.
- Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były:
a) nowe, nieregenerowane;
b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia;
c) gatunku I
d) dopuszczone do obrotu.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie.
- W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
- Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca robót wraz z odpowiedzialnością materialną.
- Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego
o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego.
- Zasady wstępu na obiekty chronione Jednostki Wojskowej 1128 i 48 BLT w Pruszczu Gdańskim system przepustkowy oraz wymogi organizacyjne odnośnie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych - Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z nimi najpóźniej w dniu podpisania umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ulica ul. 17 Marca 20
Nr domu 20
Miejscowość Malbork
Kod Pocztowy 82-200
Województwo pomorskie
Tel 261 536 713, 261 536 216,
Fax 261 536 275, 261 536 713
Internet www.22blot.wp.mil.pl
Regon 19247126500000
E-mail 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a) Wypełniony Formularz ofertowy b) Wypełniony Formularz cenowy c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2. 1. Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. 4. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, wykonawca zaoferuje inny spełniający wygania techniczno-jakościowe, co jednocześnie nie może doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin udzielonej gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.22blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork sekcja zamówień publicznych
Data składania wniosków 04/07/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Kancelaria Jawna 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)