Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu / zarządzania projektem.
W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za:
1. nadzór nad zgodnością postępu realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
2. rozliczanie dotacji - przygotowywanie oraz sporządzenie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ,
3. przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania,
4. czynny udział w przygotowywaniu i przeprowadzeniu zamówień publicznych związanych z przedmiotową inwestycją
5. weryfikację dokumentacji dotyczącej Projektu, w szczególności dokumentacji przetargowej oraz dotyczącej rozliczania inwestycji w terminie umożliwiającym korektę ewentualnych nieprawidłowości;
6. pisemne przygotowywanie wniosków do Instytucji Zarządzającej o wyrażenie zgody na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego,
7. koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską;
8. bieżący nadzór nad dokumentacją projektu, a w szczególności:
a. weryfikację poprawności i wewnętrznej zgodności dokumentów związanych
z realizacją projektu,
b. zaproponowanie rozwiązań w razie stwierdzenia braków lub błędów,
c. czynny udział we wdrożeniu rozwiązań prowadzących do usunięcia braków lub korekty błędów,
9. zapewnienie czynnego udziału podczas kontroli projektu, w tym kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ po zakończeniu projektu oraz innych kontrolach
10. monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym weryfikację osiągniętych wartości
na koniec realizacji projektu,
11. koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie
o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz aneksach do umowy w przypadku ich sporządzenia.
Zakres robót objętych zarządzaniem:
I etap 2016 - 2017: przebudowa ciągu ulic: Południowej (od ul. Unii Europejskiej), Maszkowskiej wraz z budową skrzyżowań oraz mostu na rzece Bzurze, z uwzględnieniem niezbędnej infrastruktury technicznej - formuła zaprojektuj i wybuduj
II etap 2017-2018 -: przebudowa ciągu ulic: Traugutta, Żeromskiego, Stypułkowskiego, Łęczyckiej wraz ze skrzyżowaniami, z uwzględnieniem niezbędnej infrastruktury technicznej - formuła zaprojektuj i wybuduj
Zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ - wniosek o dofinansowanie przedmiotowego projektu.
Zamówienie może być realizowane przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część, zakres zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość usług świadczonych przez podwykonawców. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Ozorków
|
Ulica |
ul. Wigury 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Ozorków
|
Kod Pocztowy |
95-035
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
042 7103100, 7103142
|
Fax |
042 7103101
|
Internet |
www.ozorkow.bip.net.pl
|
Regon |
00052561300000
|
E-mail |
sekretariat@umozorkow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Do 50% wartości zamówienia podstawowego w tym samym przedmiocie zamówienia
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2018
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
|
Wiedza |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wymagane jest zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-
w tym okresie, co najmniej 1 usługi w zakresie zarządzania projektem inwestycyjnym o wartości projektu nie mniej niż 10 000 000,00 zł brutto, lub brał/bierze udział w obsłudze zarządzania projektem o wartości wskazanej wyżej oraz wykażą się, że została ona wykonana należycie,
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
|
Zdolne |
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SIWZ.
Wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej:
a. co najmniej 1 osobą - Kierownik Projektu posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w koordynacji (zarządzania) przy realizacji projektu inwestycyjnego
b. co najmniej 1 osobą - Specjalista ds. zamówień publicznych - wykształcenie wyższe, min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1. zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy a zmiany te będące korzystnymi dla Zamawiającego
2. zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek:
a. warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających,
na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy,
b. wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych wprowadzonych w zarządzanym Projekcie poprzez zmiany w dokumentacji dokonane przez Zamawiającego po dacie podpisania przedmiotowej umowy;
c. przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.; które to nie jest zawinione przez Wykonawcę
d. działania siły wyższej,
e. innych przyczyn obiektywnie uzasadnionych i niezależnych od Stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć,
3. zmiany zasad finansowania zamówienia,
4. zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
5. wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczając poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające,
6. zmiany wynagrodzenia wykonawcy - ceny o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
7. zmiany nazwy -firmy bądź siedziby -adresu którejkolwiek ze stron umowy,
8. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia.
Zmiany, o których mowa wyżej wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
czas reakcji - nie mniej niż 2 godziny, nie więcej niż 24 godziny
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ozorkow.bip.net.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Ozorkowie
ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków
|
Data składania wniosków |
01/07/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Ozorkowie
ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków
sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|