Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-01 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Ozorków
Miejscowość Ozorków
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101215 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001, 794200004, 791310001, 794211002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu / zarządzania projektem.
W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za:
1. nadzór nad zgodnością postępu realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
2. rozliczanie dotacji - przygotowywanie oraz sporządzenie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ,
3. przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania,
4. czynny udział w przygotowywaniu i przeprowadzeniu zamówień publicznych związanych z przedmiotową inwestycją
5. weryfikację dokumentacji dotyczącej Projektu, w szczególności dokumentacji przetargowej oraz dotyczącej rozliczania inwestycji w terminie umożliwiającym korektę ewentualnych nieprawidłowości;
6. pisemne przygotowywanie wniosków do Instytucji Zarządzającej o wyrażenie zgody na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego,
7. koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską;
8. bieżący nadzór nad dokumentacją projektu, a w szczególności:
a. weryfikację poprawności i wewnętrznej zgodności dokumentów związanych
z realizacją projektu,
b. zaproponowanie rozwiązań w razie stwierdzenia braków lub błędów,
c. czynny udział we wdrożeniu rozwiązań prowadzących do usunięcia braków lub korekty błędów,
9. zapewnienie czynnego udziału podczas kontroli projektu, w tym kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ po zakończeniu projektu oraz innych kontrolach
10. monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym weryfikację osiągniętych wartości
na koniec realizacji projektu,
11. koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie
o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz aneksach do umowy w przypadku ich sporządzenia.

Zakres robót objętych zarządzaniem:
I etap 2016 - 2017: przebudowa ciągu ulic: Południowej (od ul. Unii Europejskiej), Maszkowskiej wraz z budową skrzyżowań oraz mostu na rzece Bzurze, z uwzględnieniem niezbędnej infrastruktury technicznej - formuła zaprojektuj i wybuduj

II etap 2017-2018 -: przebudowa ciągu ulic: Traugutta, Żeromskiego, Stypułkowskiego, Łęczyckiej wraz ze skrzyżowaniami, z uwzględnieniem niezbędnej infrastruktury technicznej - formuła zaprojektuj i wybuduj
Zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ - wniosek o dofinansowanie przedmiotowego projektu.

Zamówienie może być realizowane przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część, zakres zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość usług świadczonych przez podwykonawców.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Ozorków
Ulica ul. Wigury 1
Nr domu 1
Miejscowość Ozorków
Kod Pocztowy 95-035
Województwo łódzkie
Tel 042 7103100, 7103142
Fax 042 7103101
Internet www.ozorkow.bip.net.pl
Regon 00052561300000
E-mail sekretariat@umozorkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Do 50% wartości zamówienia podstawowego w tym samym przedmiocie zamówienia
Czas D
Data zakończenia 31/12/2018
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
Wiedza Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane jest zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 usługi w zakresie zarządzania projektem inwestycyjnym o wartości projektu nie mniej niż 10 000 000,00 zł brutto, lub brał/bierze udział w obsłudze zarządzania projektem o wartości wskazanej wyżej oraz wykażą się, że została ona wykonana należycie, Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
Zdolne Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej: a. co najmniej 1 osobą - Kierownik Projektu posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w koordynacji (zarządzania) przy realizacji projektu inwestycyjnego b. co najmniej 1 osobą - Specjalista ds. zamówień publicznych - wykształcenie wyższe, min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1. zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy a zmiany te będące korzystnymi dla Zamawiającego 2. zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a. warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających, na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, b. wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych wprowadzonych w zarządzanym Projekcie poprzez zmiany w dokumentacji dokonane przez Zamawiającego po dacie podpisania przedmiotowej umowy; c. przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.; które to nie jest zawinione przez Wykonawcę d. działania siły wyższej, e. innych przyczyn obiektywnie uzasadnionych i niezależnych od Stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, 3. zmiany zasad finansowania zamówienia, 4. zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich, 5. wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczając poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające, 6. zmiany wynagrodzenia wykonawcy - ceny o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 7. zmiany nazwy -firmy bądź siedziby -adresu którejkolwiek ze stron umowy, 8. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia. Zmiany, o których mowa wyżej wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas reakcji - nie mniej niż 2 godziny, nie więcej niż 24 godziny
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ozorkow.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Ozorkowie ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków
Data składania wniosków 01/07/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Ozorkowie ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)