Projekt i wykonanie wystawy stałej Pałac w Kamieńcu Ząbkowickim - historyczny spacer po wnętrzach arystokratycznej rezydencji

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-05 12:00:00
Instytucja Gminne Centrum Kultury
Miejscowość Kamieniec Ząbkowicki
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Meble,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Reflektory punktowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Komputerowy system sterujący

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101361 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000, 302313206, 315272606, 323220006, 391000003, 392941000, 429610000, 481510001, 795300008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie scenariusza, wykonanie projektu oraz realizacja wystawy w Pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim w następującym zakresie:
- Opracowanie scenariusza wraz z projektem aranżacji przestrzeni wystawowych;
- Przygotowanie tekstów do wystawy wraz z korektą i tłumaczeniami;
- Opracowanie projektu multimediów i oświetlenia wraz niezbędnymi projektami adaptacji istniejącej instalacji dla potrzeb wystawy;
- Projekt i wykonanie materiałów promocyjnych do wystawy;
- Opracowanie projektu graficznego wraz z wykonaniem materiałów merytorycznych do wystawy w tym aplikacji i treści multimedialnych;
- Dostawa i montaż oświetlenia, urządzeń multimedialnych, systemu sterowania i zabudów meblowych;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

Wykonawca winien wycenić poszczególne pozycje osobno, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - zestawienie cenowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminne Centrum Kultury
Ulica ul. Złotostocka 27
Nr domu 27
Miejscowość Kamieniec Ząbkowicki
Kod Pocztowy 57-230
Województwo dolnośląskie
Tel 74 8173 031; 8173 231
Fax 74 8173 031
Internet http://biblioteka-kamieniec.pl
Regon 00078189400000
E-mail gcikamzab@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 16/09/2016
Wadium Nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: dwie (2) odrębne usługi polegające na zaprojektowaniu wystawy której elementami były min.: oświetlenie ekspozycyjne, monitory interaktywne, aplikacje i kontent do stanowisk multimedialnych, o wartości realizowanych na podstawie projektu prac przekraczających 200 000 zł netto; dwie (2) odrębne usługi polegające na wykonaniu ekspozycji multimedialnych których elementami były min.: oświetlenie ekspozycyjne, monitory interaktywne, aplikacje i kontent do stanowisk multimedialnych, system zarządzania ekspozycją, każda o wartości min. 200 000 zł netto.
Potencjał Zamawiający żąda aby osoby realizujące zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia: Projektant, który: posiada wykształcenie wyższe techniczne, oraz doświadczenie w projektowaniu wystaw multimedialnych tj. zaprojektował w okresie ostatnich 3 lat min. 2 wystawy multimedialne składające się z min. oświetlenia ekspozycyjnego, monitorów interaktywnych, systemu zarządzania ekspozycją, o wartości prac realizowanych na podstawie projektu min. 200 000 zł netto każda; Specjalista ds. systemów multimedialnych, który: posiada wykształcenie wyższe techniczne, oraz posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe we wdrażaniu systemów multimedialnych dla potrzeb ekspozycji muzealnych, tj. w tym okresie realizował co najmniej 3 prace obejmujące swoim zakresem montaż i uruchomienie systemów audiowizualnych na potrzeby ekspozycji muzealnej. Programista systemu zarządzania, który: posiada wykształcenie wyższe techniczne, oraz posiada doświadczenie w programowaniu zaoferowanego systemu zarządzania ekspozycją i oświetleniem, tj. programował oferowany system zarządzania ekspozycją i oświetleniem w minimum dwóch (2) instalacjach o charakterze muzealnym i/lub wystawienniczym, oraz posiada certyfikat producenta zaoferowanego systemu zarządzania ekspozycją na poziomie zaawansowanym potwierdzający, że wskazana osoba jest certyfikowanym programistą oferowanego systemu. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w zespole realizującym, przy czym jedna osoba może pełnić nie więcej niż 2 funkcje i musi spełniać wszystkie wymagania stawiane obu stanowiskom.
Zdolne Patrz pkt III.3.3)
Sytuacja Wykonawca przedłoży: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)-do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z pkt 6 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://biblioteka-kamieniec.pl
Adres uzyskania siwz http://biblioteka-kamieniec.pl/ (w zakładce Bip - Przetargi - Ogłoszenia oraz wyniki przetargów) lub Gminne Centrum Kultury, ul. Złotostocka 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Data składania wniosków 05/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Gminne Centrum Kultury ul. Złotostocka 27 I piętro, sekretariat 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Projekt i wykonanie wystawy stałej Pałac w Kamieńcu Ząbkowickim - historyczny spacer po wnętrzach arystokratycznej rezydencji dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)