Dostawa warzyw i owoców dla PBSz w Człuchowie

Data publikacji 2016-06-23
Data zakończenia 2016-07-01 12:00:00
Instytucja Powiatowa Bursa Szkolna
Miejscowość Człuchów
Województwo pomorskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Baterie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101611 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001, 31440002, 32212100, 600000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2 a. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. Zamówienie dotyczy ziemniaków, marchwi, jabłek, cebuli itp.
3.2. Zamawiający informuje, że przy dostawie przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 2 do siwz (Formularz cenowy).
3.3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w ppkt. 3) powyżej) zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz.
Wymagania dotyczące transportu:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego.
3. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia odpowiadał wymogom określonym w Polskich Normach pod rygorem zwrotu wyrobów.
3.5. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień umowy
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej
CPV
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
03144000-2 Produkty rolne
03212100-1 Ziemniaki
60000000-8 usługi transportowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowa Bursa Szkolna
Ulica ul. Koszalińska 2
Nr domu 2
Miejscowość Człuchów
Kod Pocztowy 77-300
Województwo pomorskie
Tel 59 8343492
Fax 59 8343492
Internet www.bip.powiatczluchowski.org.pl
Regon 77127282700000
E-mail infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: placówka oświatowa
Rodzaj zam inny placówka oświatowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie wymaga się
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na dzień składania ofert, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie warzyw i owoców o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto i że dostawa ta została wykonana w sposób należyty. b) że główne dostawy zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Przez główne dostawy Zamawiający rozumie dostawy polegające na dostawie warzyw i owoców o wartości co najmniej 150 000 zł każda w ilości maksymalnie 3 dostaw wykonanych przez wykonawcę, a jeżeli było mniej - to wszystkie, Wykonawca załączy dowody, że w/w dostawa (lit. a) i główne dostawy (lit .b) zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone;
Potencjał 1.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje minimum jednym pojazdem wraz z decyzją administracyjną na środek transportu do przewozu środków spożywczych z Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej na podległym terenie lub decyzją administracyjną wydaną po sierpniu 2006 r. przez Państwową Powiatową Inspekcję Sanitarną na zakład o spełnianiu wymogów higieny w obrocie środkami spożywczymi. 2.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże również, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje minimum jedną chłodnią o powierzchni co najmniej 100 m 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi dysponowanie odpowiednio przystosowanym pomieszczeniem. Przez chłodnię Zamawiający rozumie odpowiednio przystosowane pomieszczenie do przechowywania warzyw i owoców z kontrolowaną atmosferą i klimatem tj. w obniżonej temperaturze nie przekraczającej ich specyficznego optium.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Co najmniej jedna dostawa polegającą na dostawie warzyw i owoców o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto i że dostawa ta została wykonana w sposób należyty i główne dostawy dostawy polegające na dostawie warzyw i owoców o wartości co najmniej 150 000 zł każda w ilości maksymalnie 3 dostaw wykonanych przez wykonawcę, a jeżeli było mniej - to wszystkie i że wszystkie dostawy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący że zostały prawidłowo ukończone;
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2. Ceduła/y notowań cenowych z dnia 28.06.2016r.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych w trakcie przetargu jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta, zmiany podatku vat, zmiany cen urzędowych, kursu walut, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 2.W przypadku zmiany cen z powodu czynników, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Zmiana cen o których mowa w ust. 1 nie wymaga pisemnego aneksu. 3.Zamawiający dopuszcza, zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy, określonych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy i zastrzega, że może ona nastąpić jedynie w określonym czasie, za zgodą obu stron. 4.Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany średniej ceny na Warszawskim Rolno - Spożywczym Rynku Hurtowym S.A. Bronisze. Cena przedmiotu umowy określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy może ulec zmianie. 5.Pomocniczo Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku pozycji towarowej pozostałe giełdy publikowane na stronie internetowej Zintegrowanego Systemu Rolniczej Informacji Rynkowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi (www.minrol.gov.pl zakładka górna - Rynki rolne, plik ceny hurtowe i targowiskowe). 6.Zamawiający zastrzega, że zmienione ceny nie mogą być wyższe od średniej ceny hurtowej danego produktu (cena min + cena max) : 2 = średnia cena. 7.W przypadku zmiany ceny jednostkowej spowodowanej sezonowością przedmiotu umowy tj. ziemniaków, warzyw i owoców, polegającej na jej podwyższeniu, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianie ceny i uzyskać zgodę Zamawiającego na dostawę produktów z podwyższoną ceną, począwszy od następnej dostawy. 8.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi udokumentowane informacje dotyczące ceny podwyższanej w związku z sezonowością występowania przedmiotu umowy, zgodnie z niniejszym paragrafem. 9.W momencie zawarcia umowy ogólna cena łączna przedmiotu umowy z podatkiem VAT po uwzględnieniu upustu Wykonawcy wynosi: zł (słownie: zł) 10.Wartość przedmiotu umowy została oparta na cedule Warszawskiego Rolno - Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach z dnia 28.06.2016 r. ( w przypadku braku określonej pozycji towarowej pomocniczo zastosowano następujące giełdy ) 11.Zmiany cen, o których mowa w niniejszym paragrafie, polegających na ich obniżaniu mogą następować w każdym czasie trwania umowy i nie wymagają pisemnego aneksu do umowy. 12.Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych: 1) okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnymi od Wykonawcy 2) przyczynami zależnymi od Zamawiającego 3) działaniem siły wyższej
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatczluchowski.org.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Człuchowie Wydział Infrastruktury 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1
Data składania wniosków 01/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Człuchowie ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)